Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi w 2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyTEATR NOWY IM.KAZIMIERZA DEJMKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00303974
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY IM.KAZIMIERZA DEJMKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zachodnia 93

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-402

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 514600175

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@nowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9625175-5767-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011394/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia Teatru Nowego na 2022 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.nowy.pl
e-puap /Teatr_nowy/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą
elektroniczną przy użyciu: miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu:
e-puap /Teatr_nowy/SkrytkaESP , poczty elektronicznej o adresie e-mail: administracja@nowy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ujawniony w SWZ (rozdział II)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I/XII/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 206000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi, w szacowanej liczbie 8760 roboczogodzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 80 %;
2) Czas reakcji grupy interwencyjnej - waga kryterium 20 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną na cały okres trwania Umowy koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ważną przez cały okres wykonywania zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi ochrony osób
i mienia w obiektach użyteczności publicznej, z których każda trwała co najmniej
6 miesięcy w ramach jednej umowy, o wartości dla każdej umowy przekraczającej lub równej 170 000,00 zł brutto (załącznik nr 4),
Zamawiający wyjaśnia, iż na potrzeby niniejszego postępowania przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wymienione w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.), w sekcji 1, dział 12, następujące grupy:
122-Budynki biurowe,
126-Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej.
b) Wykonawca spełni warunek, jeśli przedstawi wykaz co najmniej 2 osób posiadających licencję pracownika ochrony lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz posiadających dwuletnie doświadczenie (załącznik nr 7).
c) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował (i) przynajmniej jednym samochodem przystosowanym do patrolu interwencyjnego, (ii) minimum dwoma sprawnymi radiotelefonami do komunikacji między pracownikami, umożliwiające skuteczną komunikację na terenie obiektu oraz będzie dysponował (iii) całodobowym centrum monitorowania (załącznik nr 8).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ośw.Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ust.Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ust.z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kons.,zał. nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z KRS lub z CEIDG.
3) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia. dział.jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wyk.i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określ.,czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - załącznik nr 4 do SWZ; 4) wykaz osób - zał. 7 do SWZ. Uwaga:w przyp. składania oferty wspólnej, Wyk. składają zgodnie z wyborem 1 wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostaje uznany za spełniony, jeśli Wyk.składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) wykaz sprzętu - załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: przyp. składania oferty wspólnej Wyk.składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. 6) koncesja na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakr.objętym przedm. zam.ważną przez cały okres wyk. zamówienia.7) pełnomocnictwa lub inne dok.potwierdzające umocowanie do reprezent. Wyk., jeżeli w jego im. działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dok., o których mowa w ppkt 2) powyżej. Powyższe stosuje się odp. do osoby działającej w imieniu wyk. wspólnie ubieg.się o zamówienie.
5. Jeżeli wyk.ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast odpisu lub inf.z KRS lub z CEiDG, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dok. wystawione w kraju, w którym wyk.ma siedzibę lub miejsce zamieszkanoa potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego dział. gosp. nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynik.z podobnej procedury przewidzianej w przepisach. 6. Jeżeli w kraju, w którym wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszk., nie wydaje się dok., o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je odp. w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie wyk. ze wsk.osoby albo osób upr. do jego reprezentacji, lub ośw. osoby, której dok.miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju w którym wyk.ma siedzibę lub miejsce zamieszk.nie ma przep.o ośw.pod przysięgą, złożone przed org.sądowym lub administr., notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gosp. właściwym ze wzgl.na siedzibę lub miejsce zamieszk.wykonawcy. Dok., o którym mowa, pow.być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem.
8. Wykonawca nie jest zob. do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zam. posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub SWZ do oświadczeń i dokumentów skład. przez Wykonawcę w postępowaniu zast.mają w szczeg.przepisy Rozp.Min.Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w spr.podmiotowych śr.dowodowych oraz innych dok.lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozp. Prezesa R. Ministrów z d. 30.12. 2020 r. w spr. sposobu sporz. i przek.informacji oraz wymagań technicznych dla dok. elektronicznych oraz śr. komunikacji elektron.w postęp. o udzielenie zam. publ.lub konkursie.
10. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach techn. lub zawodowych lub sytuacji finansowej/ekonom.podmiotów udostępniających zasoby na zasadach okr.w art. 118 ust. Pzp złożenia podmiot.śr.dowodowych, o których mowa w SWZ, dot. tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione w PLN.
2. Wadium w pieniądzu PLN należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank S.A. nr rach.: 40 1090 2705 0000 0001 0662 7545. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na w/w rachunku bankowym i winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem nastąpiło uznanie rachunku bankowego Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty, udostępnionego na MiniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria oceny ofert, które Zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert:
a. kryterium cenowe - cena brutto oferty,
b. czas reakcji grupy interwencyjnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozliczenie PIT- Sulmierzyce
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozliczenie PIT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.