Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046995
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-928114e3-ae33-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001588/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Ochrona osób i mienia w obiektach UEP, konwoje środków pieniężnych, monitorowanie systemu sygnalizacji i włamania w Domach Studenckich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uep

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uep

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy użyciu https://platformazakupowa.pl/pn/uep, zaś ze strony Zamawiającego z adresu e-mail zp@ue.poznan.pl2. wymagania techniczne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIII i XI SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu )

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/004/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: 1 Ochrona budynków dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przez pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, a w szczególności:a) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach,b) ochrona mienia w obiektach przed kradzieżą, włamaniem oraz w przypadku pożaru, zalania i innych awarii i zdarzeń losowych,c) ochrona parkingów w budynku Collegium Altum (CA), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) oraz zamkniętych podwórzy budynków A i B oraz C, d) ochrona pracownika UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy budynkami: A, B, CA wg ustaleń z Zamawiającym a Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 oraz z Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 a budynkami: A, B, CA wg ustaleń z Zamawiającym. Samochód osobowy po stronie Wykonawcy.Zamawiający informuje, iż każdorazowy transport wartości pieniężnych nie przekracza 1 jednostki obliczeniowej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywyanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne2. Ochrona budynków dydaktycznych A, B, C, Collegium Altum (CA), Collegium Linguisticum (CL), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) w postaci: a) monitorowania alarmowej sygnalizacji włamania i napadu w budynkach dydaktycznych A, B, C, CA, CL, CEUE,b) w przypadku zgłoszenia sygnału alarmowego w budynkach dydaktycznych - ochrony bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, podejmującej czynne działania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 20 minut od zgłoszenia. 3. Ochronie podlegają osoby, mienie w obiektach oraz same budynki położone w Poznaniu:a) Collegium Altum (CA) przy ul. Powstańców Wlkp. 16 z parkingiem,b) Collegium Linguisticum (CL) przy ul. Taczaka 9,c) budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) przy ul. Towarowej 55 z parkingiem, d) budynki A i B przy al. Niepodległości 10-12 z parkingiem,e) budynek C przy ul. Towarowej 53 z dziedzińcem.4. Wykonawca ma obowiązek monitorowania sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy:a) monitorowanie sygnałów alarmowych w czasie, gdy służbę pełni posterunek ochrony,b) w przypadku uruchomienia przez pracownika ochrony albo portiera sygnału alarmowego napadowego - podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną, c) po wykonaniu interwencji – nadzorowanie obiektu przez grupę interwencyjną do czasu zabezpieczenia incydentu - przybycia policji, d) zapewnienie odpowiedniego urządzenia do przekazywania sygnałów alarmowych (pilot napadowy, system napadowy lub inny o podobnym charakterze) wraz z okablowaniem, a także zapewnienie ich konserwacji oraz naprawy w razie awarii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego jednego alarmu sprawdzającego w skali miesiąca w każdym z obiektów. Powyższe obowiązki dotyczą niżej wymienionych obiektów położonych w Poznaniu:a) budynku A przy al. Niepodległości 10,b) budynku B przy al. Niepodległości 12,c) budynku C przy ul. Towarowej 53,d) budynku Collegium Altum (CA) przy ul. Powstańców Wlkp. 16,e) budynku Collegium Linguisticum (CL) przy ul. Taczaka 9,f) budynku Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) przy ul. Towarowej 55, 5. Ochronę należy realizować w sposób następujący:a) całodobowo - 1 pracownik do ochrony łącznie dla wszystkich budynków będących przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy, b) ochrona pracownika UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dni robocze pomiędzy budynkami: A, B, CA wg ustaleń i zgłoszeń Zamawiającego, a Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 i z Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 do budynków: A, B i CA wg ustaleń i zgłoszeń Zamawiającego w dniu poprzedzającym konwój (nie więcej niż 6 konwojów do 31.12.2021 roku i nie więcej niż 6 konwojów od 1.01.2022 roku do 30.06.2022 roku). Łączna ilość ok. 12 konwojów w roku. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość podwykonawstwa tylko i wyłącznie w zakresie: - dysponowania grupą interwencyjną oraz monitorowania sygnałów alarmowych. Informację o tym Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym. 7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w całym zakresie czasowym, w jakim wykonują czynności u Zamawiającego.7.1 Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie (ochrona) byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, co oznacza, iż nie mogą być zatrudnieni na podstawie umów cywilnoprawnych w całym zakresie czasowym, w jakim wykonują czynności u Zamawiającego.7.2 W celu weryfikacji realizacji wymogu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej Wykonawca jest również zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.7.3 Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania.7.4 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę obowiązuje od daty rozpoczęcia świadczenia usługi i Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać w całym okresie realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.7.5 Obowiązek zachowania poufności. Wykonawca oraz osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy mają obowiązek zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania.Za naruszenie obowiązku zachowania poufności przez Wykonawcę albo osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność określoną w umowie. Naruszenie obowiązku poufności może polegać w szczególności na nie zachowaniu zasady dyskrecji poprzez przekazywanie na zewnątrz informacji nie stanowiących informacji publicznej, przeglądaniu dokumentów znajdujących się w obiektach Zamawiającego.7.6 Strony uzgadniają, że pracownicy Wykonawcy zatrudnieni do ochrony obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu złożą na piśmie wg określonego wzoru oświadczenie wobec Zamawiającego o przestrzeganiu poufności w odniesieniu do wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania. 7.7 Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy i jego pracownikach również po rozwiązaniu umowy albo jej wygaśnięciu i ma charakter bezterminowy.8 . Wykonawca ma obowiązek posiadania aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej na kwotę min. 1.000.000,00 zł (lub równowartość) na jedno i wszystkie zdarzenia po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń itp. w tym co najmniej 100.000,00 na jedno zdarzenie po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń - przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy ubezpieczenia po wygaśnięciu poprzedniej albo nie będzie kontynuował umowy ubezpieczenia przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może według własnego wyboru rozwiązać umowę z Wykonawcą z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bądź ma prawo zawrzeć stosowną umowę ubezpieczenia lub ją przedłużyć na koszt Wykonawcy, potrącając jej koszt z płatności należnych Wykonawcy.9. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przy zachowaniu dystansu i z zachowaniem warunków reżimu sanitarnego.10. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 79710000-4 Usługi ochroniarskie 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; nie mają zastosowanie (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń); 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:OPIS WARUNKU:Posiadanie koncesji na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; OPIS WARUNKU:Posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej na kwotę min.: 250.000,00 zł (lub równowartość) na jedno i wszystkie zdarzenia po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń itp.;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:OPIS WARUNKU:1.4.1 Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej usługi obsługi ochrony w czynnych obiektach użyteczności publicznej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy (z wyjątkiem obiektów służących wyłącznie celom produkcyjnym) o wartości min. 350.000,00 zł brutto rocznie (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy).Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2002, Nr 75, poz. 690).OPIS WARUNKU:1.4.2.Posiadanie przez Wykonawcę własnych środków łączności oraz dostępu do grup interwencyjnych w Poznaniu.OPIS WARUNKU: 1.4.3.Wykonawca zapewnia obsadę kadrową niezbędną do wykonania umowy, w szczególności:• będzie dysponował pracownikami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (spełniających wymagania dla dawniejszej licencji II stopnia ochrony fizycznej) w celu kierowania ochroną i stałego nadzoru nad realizacją usługi i bezpośredniej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego,• Wykonawca zatrudni do ochrony obiektów, ochrony konwojów i w grupach interwencyjnych pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (spełniających wymagania dla dawniejszej licencji I stopnia ochrony fizycznej) – Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania wpisów na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt XV. 1.4. SWZ. – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). 2. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa ma potwierdzać spełnianie wymagań wskazanych w pkt XV. 1.3 SWZ. 3 Koncesja dot. świadczenia usług ochrony na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa § 5 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ ( ze względu na ograniczenia techniczne zamawiający nie umieścił tekstu wskazanego paragrafu)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki 400 zł - Oborniki
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pilnie 400 zł pożyczki na dwa miesiące. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI