Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyKRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teodora Sixta 17

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 472 79 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 472 79 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kis@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kis.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef272d8d-0721-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068085/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego zawarte są w pkt. 12 oraz pkt 15 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w Załączniku nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (dalej „RODO”) względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt. XII Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKP-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.
Lokalizacja:
- Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 4, 43-300 Bielsko-Biała.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-30 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 60%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem
Pc=NOCB/CBOB*60 pkt
Pc - ilość punktów dla badanego kryterium cenowego oferty
NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
CBOB - cena brutto oferty badanej

Cena roboczogodziny dodatkowej – waga 34%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny roboczogodziny dodatkowej tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 34 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Pr=NORD/CBRD*34 pkt
gdzie:
Pr - ilość punktów dla badanego kryterium ceny roboczogodziny dodatkowej
NORD - najniższa oferowana cena brutto roboczogodziny dodatkowej spośród wszystkich
CBRD - cena brutto roboczogodziny dodatkowej badanej oferty
Przyjazd grupy interwencyjnej - waga 6%
Czas przyjazdu grupy interwencyjnej winien być podany w minutach.
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im krótszy czas dojazdu grupy interwencyjnej tym wyższa ilość punktów za to kryterium, maksymalny czas dojazdu podlegający ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut).
Punkty w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej” będą wyliczane według poniższego wzoru:
Pg = 6 - (Tg * 0,4)
gdzie:
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”
Tg - czas przyjazdu grupy interwencyjnej zaoferowany przez Wykonawcę podany
w minutach (maksymalny czas przyjazdu grupy interwencyjnej podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut który jest maksymalnym dopuszczalnym czasem przyjazdu grupy interwencyjnej).
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 6 punktów z tego kryterium.
Zaoferowanie przez Wykonawcę 15 minutowego czasu przyjazdu grupy interwencyjnej skutkuje brakiem uzyskania przez Wykonawcę punktów w tym kryterium.
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pr + Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Cena”
Pr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena roboczogodziny dodatkowej”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 34,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjazd grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 6,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.
Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-30 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 60%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem
Pc=NOCB/CBOB*60 pkt
Pc - ilość punktów dla badanego kryterium cenowego oferty
NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
CBOB - cena brutto oferty badanej

Cena roboczogodziny dodatkowej – waga 34%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny roboczogodziny dodatkowej tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 34 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Pr=NORD/CBRD*34 pkt
gdzie:
Pr - ilość punktów dla badanego kryterium ceny roboczogodziny dodatkowej
NORD - najniższa oferowana cena brutto roboczogodziny dodatkowej spośród wszystkich
CBRD - cena brutto roboczogodziny dodatkowej badanej oferty
Przyjazd grupy interwencyjnej - waga 6%
Czas przyjazdu grupy interwencyjnej winien być podany w minutach.
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im krótszy czas dojazdu grupy interwencyjnej tym wyższa ilość punktów za to kryterium, maksymalny czas dojazdu podlegający ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut).
Punkty w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej” będą wyliczane według poniższego wzoru:
Pg = 6 - (Tg * 0,4)
gdzie:
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”
Tg - czas przyjazdu grupy interwencyjnej zaoferowany przez Wykonawcę podany
w minutach (maksymalny czas przyjazdu grupy interwencyjnej podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut który jest maksymalnym dopuszczalnym czasem przyjazdu grupy interwencyjnej).
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 6 punktów z tego kryterium.
Zaoferowanie przez Wykonawcę 15 minutowego czasu przyjazdu grupy interwencyjnej skutkuje brakiem uzyskania przez Wykonawcę punktów w tym kryterium.
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pr + Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Cena”
Pr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena roboczogodziny dodatkowej”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 34,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjazd grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 6,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.
Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Lesznie, ul. Dekana 6, 64-100 Leszno.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-30 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 60%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem
Pc=NOCB/CBOB*60 pkt
Pc - ilość punktów dla badanego kryterium cenowego oferty
NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
CBOB - cena brutto oferty badanej

Cena roboczogodziny dodatkowej – waga 34%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny roboczogodziny dodatkowej tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 34 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Pr=NORD/CBRD*34 pkt
gdzie:
Pr - ilość punktów dla badanego kryterium ceny roboczogodziny dodatkowej
NORD - najniższa oferowana cena brutto roboczogodziny dodatkowej spośród wszystkich
CBRD - cena brutto roboczogodziny dodatkowej badanej oferty
Przyjazd grupy interwencyjnej - waga 6%
Czas przyjazdu grupy interwencyjnej winien być podany w minutach.
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im krótszy czas dojazdu grupy interwencyjnej tym wyższa ilość punktów za to kryterium, maksymalny czas dojazdu podlegający ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut).
Punkty w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej” będą wyliczane według poniższego wzoru:
Pg = 6 - (Tg * 0,4)
gdzie:
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”
Tg - czas przyjazdu grupy interwencyjnej zaoferowany przez Wykonawcę podany
w minutach (maksymalny czas przyjazdu grupy interwencyjnej podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut który jest maksymalnym dopuszczalnym czasem przyjazdu grupy interwencyjnej).
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 6 punktów z tego kryterium.
Zaoferowanie przez Wykonawcę 15 minutowego czasu przyjazdu grupy interwencyjnej skutkuje brakiem uzyskania przez Wykonawcę punktów w tym kryterium.
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pr + Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Cena”
Pr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena roboczogodziny dodatkowej”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 34,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjazd grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 6,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.
Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Toruniu, ul. św. Jakuba 20, 87-100 Toruń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-30 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty - waga 60%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem
Pc=NOCB/CBOB*60 pkt
Pc - ilość punktów dla badanego kryterium cenowego oferty
NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
CBOB - cena brutto oferty badanej

Cena roboczogodziny dodatkowej – waga 34%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny roboczogodziny dodatkowej tym wyższa ilość punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 34 pkt (maksymalna ilość)
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Pr=NORD/CBRD*34 pkt
gdzie:
Pr - ilość punktów dla badanego kryterium ceny roboczogodziny dodatkowej
NORD - najniższa oferowana cena brutto roboczogodziny dodatkowej spośród wszystkich
CBRD - cena brutto roboczogodziny dodatkowej badanej oferty
Przyjazd grupy interwencyjnej - waga 6%
Czas przyjazdu grupy interwencyjnej winien być podany w minutach.
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im krótszy czas dojazdu grupy interwencyjnej tym wyższa ilość punktów za to kryterium, maksymalny czas dojazdu podlegający ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut).
Punkty w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej” będą wyliczane według poniższego wzoru:
Pg = 6 - (Tg * 0,4)
gdzie:
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”
Tg - czas przyjazdu grupy interwencyjnej zaoferowany przez Wykonawcę podany
w minutach (maksymalny czas przyjazdu grupy interwencyjnej podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 15 minut który jest maksymalnym dopuszczalnym czasem przyjazdu grupy interwencyjnej).
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 6 punktów z tego kryterium.
Zaoferowanie przez Wykonawcę 15 minutowego czasu przyjazdu grupy interwencyjnej skutkuje brakiem uzyskania przez Wykonawcę punktów w tym kryterium.
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
P= Pc + Pr + Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Cena”
Pr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena roboczogodziny dodatkowej”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przyjazd grupy interwencyjnej”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 34,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjazd grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 6,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę

2. posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej – Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2020 r. poz. 838 ze zm.),
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SWZ,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. 2013 r. poz. 1550).
Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, jest zależna od osiągniętego w roku obrotowym poprzedzającym rok zawarcia umowy ubezpieczenia OC rocznego obrotu netto przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, i wynosi równowartość w złotych:

1) 20.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej nie przekroczył równowartości w złotych 2.000.000 euro;
2) 25.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 2.000.000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 10.000.000 euro;
3) 40.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 10.000.000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 50.000.000 euro;
4) 50.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 50.000.000 euro.
Jeżeli przedsiębiorca rozpoczyna wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia albo nie prowadził takiej działalności w ostatnim roku obrotowym, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynosi równowartość w złotych 20.000 euro.
Kwoty, o których mowa w ust. 1 i 2, są ustalane przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta.

4. posiadają zdolność techniczną i zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi przedstawić wykaz dotyczący co najmniej 3 usług należycie wykonanych polegających na świadczeniu usług ochrony osób i mienia przez okres, co najmniej 6 miesięcy każda z wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ wraz z referencjami lub innymi dokumentami, potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden kontrakt/jedną umowę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 Ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;

2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;

3) zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;

4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt X Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wpisał poprawny adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;

5) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;

6) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Załącznik nr 3 do SWZ - Wykonawca w oświadczeniu potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. SWZ.

7) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. 2013 r. poz. 1550), którego minimalne gwarantowane sumy ubezpieczenia wskazano w pkt 8.1.5. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający zażąda:

- wykazu usług w zakresie ochrony mienia i osób wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ zgodnie z zapisami 8.1.6. SWZ wraz z dowodami określającymi, czy usługa w zakresie ochrony mienia i osób została wykonane należycie tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, bądź oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionych dokumentów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego treści musi wynikać, do której czynności powołano pełnomocnika - lidera (np. reprezentowanie w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.

2) W odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt 8.1.5. - 8.1.6. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą usługę wykonają poszczególni Wykonawcy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 16.1. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://kis.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przez termin składania ofert wskazany w pkt. 8.1 rozumie się termin upływający w dniu 6 września 2021 r. o godzinie 10:00:00.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki na spłatę zaległości-Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki na spłatę zaległości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.