Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie”
Sp. z o.o. w Puławach
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPuławy
WojewództwoLubelskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-12
ZamawiającyPrzedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
Data publikacji ogłoszenia2021-02-04
Numer ogłoszenia2021/BZP 00005407
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005407 z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie” Sp. z o.o. w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432707624
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz do komunikacji MiniPortal, skrzynka EPUAP NPPulawy2010, sekretaria@np.pulawy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych praz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że; 1. Administratorem danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo „Nieruchomości Puławskie” Sp. z o.o. w Puławach z siedzibą przy ul. Dęblińska 2, 24 – 100 Puławy, e -mail: sekretariat@np.pulawy.pl 2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie: a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie . b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r . o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1, 109 ust. 1 pkt. 1, 2 lit. b, 3, 4, 5, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 74 ust. 1 ,2 Ustawy Pzp. 4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, wiązanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.6. W odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 7. Podmiotowi, którego dane osobowe dotyczą, przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.8. Podmiotowi, którego dane osobowe dotyczą nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/OCHRONA/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest :- ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie” Sp. z o.o. w Puławach w wymiarze do 8170 roboczogodzin pracownika ochrony:a. ul. Piaskowa 7 – Hala Targowa, b. ul. Dęblińska 2 – Biurowiec - całodobowe powiadamianie z systemu alarmu w obiektach przy ul. Składowej 6D i 6E, nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2, Dęblińska 22 (plac targowy),- usługa patrolu interwencyjnego w obiektach przy ul. Składowa 6D, 6E, Piaskowej 7 (Hala Targowa), nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 , Dęblińskiej 22 (plac targowy), 2) Ochraniany obiekt i czas pracy: 1 ) Hala Targowa przy ulicy Piaskowej 7 wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. rampami, parkingiem i zadaszonymi miejscami parkingowymi, o łącznej powierzchni 5771m². Obiekt Hali zamykany, teren parkingu nie ogrodzony.Czas ochrony: od poniedziałku do piątku w godzinach od 18°° do 6°°, w soboty od godz. 15°°, do godz. 6°° w poniedziałek, a w niedziele i dni ustawowo wolne od handlu całodobowo. 2) Nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 – zabudowa : budynek biurowy czteropiętrowy, dwa budynki magazynowe. Ochraniany teren o łącznej powierzchni 4237m². Teren częściowo ogrodzony, Nieruchomość wyposażona w monitoring (kamery i rejestrator obrazu)Czas ochrony: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 1500 do 2300 , pozostałe dni w godz. od 0900 do 1700 3) Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich obiektów:1) Stałe dozorowanie Obiektu i mienia w wyżej wyznaczonych godzinach.2) Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektu osób niepowołanych.3) Ustalanie uprawnień do przebywania na terenie Obiektu.4) Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie.5) Prawidłowości zamknięcia drzwi i bram po opuszczeniu Obiektu przez Najemców i pracowników Zamawiającego. Włączanie i wyłączanie systemów alarmu.6) Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia.7) Nadzorowanie zagadnień dotyczących fotografowania lub filmowania chronionego terenu.8) Przechowywanie zdeponowanych kluczy.9) Zabezpieczenie przyległego do Obiektu terenu z tytułu wydarzeń okazjonalnych. 10) Patrolowanie Obiektu i przyległego terenu nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane w książce służby.11) Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektów.12) Udostępnienie wejścia do Obiektów Najemcom i ich pracownikom całodobowo lub zgodnie z obowiązującym regulaminem Obiektu.13) W razie zagrożenia powiadamianie patrolu interwencyjnego lub innych służb porządkowych.14) Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu alarmu i reagowanie w przypadku wystąpienia zagrożenia.15) Zgłaszanie do Zleceniodawcy ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., i innych powstałych na terenie dozorowanego Obiektu.16) Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez administrację Zleceniodawcy – zadania te powinny być odnotowane w książce służby.17) Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno-prawnej.18) Podejmowania wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochranianych Obiektów.19) Zapewnienie patrolu interwencyjnego na terenie Puław z czasem dojazdu nie dłuższym niż 20 minut 4) Obowiązki Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów i dostarczonych dokumentów dowodowych i oświadczeń
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze w zakresie at. 109 ust. 1 pkt. 4. b) Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga wykazania posiadania aktualnej koncesji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich).c) Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić, wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 SWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.Dowodami dotyczącymi usług, określającymi, czy zostały wykonane w sposób należyty są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające i należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia trwającego nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegającego na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia obiektu lub kompleksu obiektów.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Ocena niniejszego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.Zamawiający wymaga dysponowania przez wykonawcę grupą interwencyjną składająca się minimum z dwóch osób na terenie Puław, z czasem reakcji (dojazd do ochranianego obiektu i gotowość do podjęcia działań) nie dłuższym niż 20 minut.- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób społecznie marginalizowanych. Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1172) zaliczonych do znacznego stopnia niepełnosprawności lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności, w odniesieniu do których orzeczono chorobę psychiczną, upośledzenie umysłowe, całościowe zaburzenia rozwojowe lub epilepsję oraz niewidomych na co najmniej 30%.umysłowe, całościowe zaburzenia rozwojowe lub epilepsję oraz niewidomych na co najmniej 30%.UWAGA: Warunek, o którym mowa wyżej musi być spełniony przez każdego z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dotyczy to wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podmiotów udostępniających zasoby.- Zamawiający wymaga poziom zatrudnienia minimum 25 osób- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie w postaci elektronicznej podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (załącznik nr 4).- W celu oceny, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności m.in.: zgodnie z art. 118 ust. 4pzp.• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;• sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby, przy wykonywaniu zamówienia;• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze w zakresie at. 109 ust. 1 pkt. 4. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).2) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnej na dzień złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 pkt. 4 ustawy – dotyczący orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit.b, ustawy - dotyczy ukarania za wykroczenie, za które wymierzono kare aresztu, art. 109 ust. 1 pkt. 3 – dotyczy skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie , za które wymierzono kare aresztu ustawy pzp, oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze w zakresie at. 109 ust. 1 pkt. 4. 2)Zamawiający wymaga wykazania posiadania aktualnej koncesji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich).3)W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić, wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 SWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.Dowodami dotyczącymi usług, określającymi, czy zostały wykonane w sposób należyty są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające i należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia trwającego nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegającego na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia obiektu lub kompleksu obiektów.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Ocena niniejszego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.Zamawiający wymaga dysponowania przez wykonawcę grupą interwencyjną składająca się minimum z dwóch osób na terenie Puław, z czasem reakcji (dojazd do ochranianego obiektu i gotowość do podjęcia działań) nie dłuższym niż 20 minut.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie wykonawcy Załącznik 2a,2b
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 17.1)b). SWZ, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838),2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych o którym mowa w pkt 17.1) c) SWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu usług, w tym realizacja minimum 1 usługi trwającej nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegającej na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia obiektu lub kompleksu obiektów. ( załącznik nr 4 do SWZ).3.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 125. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2a i 2b do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).3) Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze w zakresie at. 109 ust. 1 pkt. 4. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).4) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnej na dzień złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 pkt. 4 ustawy – dotyczący orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit.b, ustawy - dotyczy ukarania za wykroczenie, za które wymierzono kare aresztu, art. 109 ust. 1 pkt. 3 – dotyczy skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie , za które wymierzono kare aresztu ustawy pzp, oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. oświadczenie Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu,2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, 3.Zobowiązania innego podmiotu.4. Pełnomocnictwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z art. 58 ust. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenia, o których mowa 19.3.1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Dokumenty wymienione w pkt 19.2. mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród wykonawców składających wspólną ofertę.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców. 19.3.1)-3).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl., ePUAP NPPulawy2010 /formularz do komunikacji/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę i uruchomienie instalacji PV wraz z magazynem energii - Dąbrowy
Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
Data dodania29-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę i uruchomienie instalacji PV wraz z magazynem energii.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.