„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00244150
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SĄD

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076415/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zawiera Regulamin Platformy e-zamówienia. Informacje zawarte sa także w Rozdziale 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 10, 58-300 Wałbrzych, tel. 74 84 30 345; e-mail: administracja@walbrzych.sr.gov.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Wałbrzychu jest Pani Magdalena Dudzic-Goljasz, e-mail: administracja@walbrzych.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe (Wykonawcy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGOW WAŁBRZYCHU” nr ref. ZP-2/2022/P.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2022/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1543496,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest stała, bezpośrednia usługa ochrony fizycznej osób i mienia pełniona całodobowo, zmianowo, we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, przy wykorzystaniu bramkowych oraz podręcznych wykrywaczy metali, prześwietlarek bagażu RTG oraz obsługa monitoringu obiektów (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych) i innych systemów bezpieczeństwa w budynkach, lokalach i na terenach będących w użytkowaniu Sądu Rejonowego w Wałbrzychu wraz z przylegającymi miejscami postojowymi.
2. Usługa wskazana w ust. 1 niniejszego rozdziału polega w szczególności na:
1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, Przyjaznym Pokoju Przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w Ośrodkach Kuratorskich:
 w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a,
 w Boguszowie-Gorcach przy ul. Pl. Odrodzenia 8,
 w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1,
 w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154;
2) bezpośredniej i stałej ochronie fizycznej realizowanej w budynkach Sądu przy ul. Słowackiego 10, Słowackiego 11 i Słowackiego 11a:
codziennie (od wtorku do piątku) w dni robocze dla sądów:
a) w godzinach od 6:30 do 15:30:
 po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
 przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 15:30 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze),
poniedziałek (roboczy dla sądów):
a) w godzinach od 6:30 do 18:00:
 po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
 przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 18:00 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze)

dozór całodobowy w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy) – łącznie trzech pracowników:
− jeden kwalifikowany pracownik ochrony w każdym z budynków.
3. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest:
1) zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego) w razie wystąpienia zagrożenia lub odebrania sygnału alarmowego, która spełnia wymagania określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r., poz. 992);
2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w/na budynkach sądowych;
3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale 16 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: szkolenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach wskazanych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Wykazanie, że Wykonawca posiada ważną (aktualną) koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a wymaganej przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168, 2290, 2486, z 2018 r. poz. 107, 398 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn zm.) w zakresie ochrony osób i mienia. Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji Przedmiotowego Zamówienia.
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z Wykonawców musi wykazywać spełnianie określonego w niniejszym punkcie warunku – (obowiązek dotyczy również podwykonawcy).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi wykazywać spełnianie określonego w niniejszym punkcie warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że należycie wykonał, bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi całodobowej ochrony osób i mienia:
− trwające minimum 6 miesięcy (przed terminem składania ofert),
− o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy zł 00/100) zł brutto każda – jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części,
− realizowane na podstawie odrębnych umów,
− w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej*:
*pojęcie budynku użyteczności publicznej zgodnie z §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b) wykaże, że:
− dysponuje/będzie dysponować co najmniej 19 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.) oraz posiadającymi zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej*,
oraz
− dysponuje lub będzie dysponować grupą interwencyjną, która spełnia wymagania określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r., poz. 992)*
*UWAGA: Wszystkie osoby wymienione w niniejszej literze powinny posiadać odpowiednie uprawnienia.
Dodatkowo wykaże, że dysponuje w ramach wszystkich osób (min. 19) skierowanych do realizacji Umowy (poza grupą interwencyjną) osobami:
− posiadającymi zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p.poż,
− co najmniej 6 osobami posiadającymi ukończone szkolenie z obsługi urządzeń rentgenowskich (obsługa prześwietlarki bagażu RTG) i posiadającymi paszport dozymetryczny,
− co najmniej 6 osobami posiadającymi 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług
w charakterze pracownika ochrony w obiektach użyteczności publicznej*,
*pojęcie budynku użyteczności publicznej zgodnie z §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
− art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 Ustawy Pzp,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,poz. 275, tj.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odpis/informację składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych złożonym wraz z ofertą dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- obowiązek dotyczy również podwykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 SWZ:
a) aktualnej koncesji udzielonej przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838 z późn. zm.) - w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z Wykonawców musi wykazywać spełnianie określonego w niniejszym punkcie warunku;
b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca/Wykonawcy jest/są ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, co najmniej jeden
z Wykonawców musi wykazywać spełnianie określonego w niniejszym punkcie warunku;
c) wstępnego Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia oraz odbytych szkoleń z: zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, BHP i p.poż, obsługi urządzeń rentgenowskich (posiadających paszport dozymetryczny) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku;
Ostateczny wykaz należy złożyć najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi (podlega weryfikacji i zatwierdzeniu). Każdorazowa zmiana osoby wskazanej w Wykazie wymaga złożenia całego aktualnego Wykazu osób.
Wykaz jest podstawą do przyznania punktacji w pozacenowym kryterium oceny ofert.
d) Wykaz usług wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie na co najmniej dwie usługi całodobowej ochrony osób i mienia:
 trwające minimum 6 miesięcy (przed terminem składania ofert),
 o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy zł 00/100 brutto każda – jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części,
 realizowane na podstawie odrębnych umów,
 w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej
oraz załączy dowody* określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z umową), przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku
*Dowodami tymi, zgodnie z § 9ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dn. 30.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2415), są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie, z którego wynika jakie części zamówienia wykonywać będą poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie lub podwykonawca – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenie, z którego wynika zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w załączniku nr 4 do SWZ;
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie (konsorcjum, spółki cywilne) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; Oświadczenie składa także podwykonawca, jeśli Wykonawca przewiduje powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy;
4) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
a) Pełnomocnictwo winno określać jego zakres, być podpisane przez osobę/-y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą,
b) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia;
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składają Wykonawcy wspólnie. W tym celu załączają do oferty dokument, który będzie potwierdzał ustanowienie pełnomocnika (np. lidera konsorcjum).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalne jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Uwaga: Podmioty zobowiązane są do złożenia dokumentów zgodnie z zapisami Rozdziału 5 i 7 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy. Wzór Umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w zakresie zawartym we wzorze Umowy.
3. Zmiana Umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i wymagają formy wskazanej we wzorze Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

szczegółowe informacje zawarte sa w SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze Umowy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI