Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 15A
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943473100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95b6f2e-30da-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009781/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona mienia znajdującego się w ZWRSP oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej - pod
adresem:https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 2.1 SWZ. Zapytania kierowane na adresy mailowe zamawiającego oraz skrzynkę ePUAP – nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Opis sposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub innych dokumentów znajduje się w rozdziale 11 SWZ
przedmiotowego postępowania - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, .xlsx. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa
JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO” znajduje się w rozdziale 23 SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KOS.WOP.SZP.260.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 977485,79 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8748,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR w Koszalinie.
Usługi ochrony o których mowa powyżej świadczone będą w formie:
a) doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości (ochrona patrolowa),
b) całodobowej fizycznej ochrony mienia,
c) monitoringu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres świadczonych usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz ust. 3.4 SWZ.
Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), całodobową fizyczną ochronę mienia oraz monitoring będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu.
2. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania 3 razy na dobę w równych odstępach czasu, przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie;
c) ochrony powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, naruszeniem integralności rzeczy, napadem, dewastacją, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem;
d) przeciwdziałaniu przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia;
e) dokonywaniu obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz;
f) systematycznego i starannego sprawdzana stanu zamknięć drzwi i okien oraz innych zabezpieczeń, tj. zamków, kłódek, łańcuchów, w każdym z budynków znajdujących się na nieruchomości będącej przedmiotem ochrony, w celu wykluczenia ewentualnego naruszenia;
g) przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych;
h) bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz, zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą, dewastacją lub innym naruszeniem chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji;
i) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu;
j) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami;
k) nadzorowaniu i niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego o powstałym zagrożeniu chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania;
l) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach na chronionym terenie lub wobec chronionego mienia;
m) niezwłocznego powiadamiania przedstawicieli Zamawiającego oraz odpowiednich służb: Policji, Straży Pożarnej lub innych służb o wszelkich zdarzeniach mających miejsce na terenie objętym ochroną takich jak zaistnienie nieszczęśliwego wypadku, pożaru, klęski ekologicznej itp. lub w przypadku dokonania czynów przestępczych: aktów dewastacji, kradzieży, włamania, napadu i innych czynów noszących znamiona przestępstwa lub czynów zabronionych.
n) po przyjeździe na miejsce zdarzenia grupa patrolowo-interwencyjna zobowiązana jest do oględzin zewnętrznych chronionych obiektów; interwencja wewnątrz obiektów może być przeprowadzona w obecności osób uprawnionych, a zakończenie interwencji możliwe jest po poinformowaniu o tym fakcie osoby uprawnionej przez Zleceniodawcę i uzyskaniu jej akceptacji – potwierdzone sporządzeniem notatki.
o) po wykonaniu interwencji – w uzasadnionych przypadkach - nadzorowania Obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, co najmniej przez dwie godziny od powiadomienia.
3. Wykonanie patrolu, o którym mowa w punkcie 2 lit. b) winno być potwierdzone elektronicznie w systemie kontroli pracy wartowników.
4. Wykonawca, na każdorazowe żądanie zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu co miesięcznego elektronicznego sprawozdania/raportu z wykonanej usługi w celu potwierdzenia, że patrole zostały wykonane każdego dnia 3 razy na dobę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na chronionych obiektach zamontował odpowiedni system kontroli pracy wartowników, który będzie rejestrował i ewidencjonował każdorazową obecność pracownika ochrony na chronionym obiekcie. Zamawiający informuje, iż jako potwierdzenia wykonania usługi nie będzie uznawał oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o wykonanych patrolach czy też ręcznie wypełnionej listy obecności/raportu z wykonanej służby zeskanowanej i wysłanej do Zamawiającego pocztą mailową. Uznawane będą jedynie elektroniczne sprawozdania/raporty z wykonanej usługi rejestrowane przez zamontowany na chronionych obiektach system kontroli pracy wartowników.
5. Pracownicy ochrony powinni być wyposażeni w jednolite umundurowanie służbowe z nazwą firmy ochroniarskiej, w identyfikatory imienne, podstawowe środki przymusu bezpośredniego oraz w środki łączności bezprzewodowej.
6. Pracownicy ochrony zobowiązani są także do pełnej znajomości topografii chronionego obiektu.
7. Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:
a) wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników,
b) odpowiednio umundurowanych, umożliwiających identyfikację Wykonawcy,
c) wyposażonych w identyfikatory ze zdjęciem, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia lub Policji.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości pracowników, która zapewni należyte wykonanie usługi ochrony i prawidłowe wykonywanie czynności określonych w niniejszym rozdziale.
9. Wykonawca po każdorazowym sygnale o nieprawidłowościach lub spostrzeżeniu zamachu na chroniony obiekt podejmie czynności interwencyjne zawiadamiając przedstawiciela Zamawiającego. Z każdej interwencji Wykonawca sporządzi pisemny raport opisujący zdarzenie, ewentualną szkodę oraz przedsięwzięte czynności. Liczba interwencji dokonanych na skutek zawiadomienia przez osoby trzecie jest nielimitowana i interwencje są prowadzone niezależnie od narzuconych przez Zamawiającego regularnych patroli.
10. Wykonawca na swój koszt oznakuje nieruchomości tablicami informacyjnymi o objęciu terenu ochroną. Tabliczki muszą być usytuowane w widocznych miejscach zarówno wewnątrz np. na obiektach jak i na części zewnętrznej np. na ogrodzeniu. Tabliczki muszą posiadać informację o ochronie obiektu i telefoniczny numer zgłoszeniowy, który będzie aktywny przez 24 godziny na dobę i pod którym można będzie zgłosić nieprawidłowości zaistniałe celem podjęcia działań interwencyjno-ochronnych przez Wykonawcę.
11. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności określanej przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności.
12. Umawiające się strony zachowają w tajemnicy wszystkie informacje i dane, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
13. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania niniejszej umowy. W trakcie realizacji trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
14. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny i kompetentny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków w danym zadaniu obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach: 1. Kryterium „Cena brutto” – waga 60%. 2. Kryterium „Kara umowna” – waga 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
I. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz na podstawie art. 109 ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia);
II. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020 poz. 838).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli objęty jest obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550).
.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni powyższy warunek samodzielnie w całości.
b) dysponuje lub będzie dysponować grupą interwencyjną, która będzie brać udział w realizacji zamówienia, (rozumianą jako grupa w składzie przynajmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy spełnią powyższy warunek łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp
nie będzie żądał od wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp nie będzie żądał od wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia – w trakcie realizacji umowy – liczby obiektów objętych usługą ochrony wskazanych w zał. nr 1 do kontraktu, co nie będzie stanowiło niewykonania albo nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego i nie będzie podstawą do występowania przez Wykonawcę z roszczeniami odszkodowawczymi. Ograniczenie liczby obiektów objętych ochroną, odbywać się będzie poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia w którym usługa powinna ustać.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania kontraktu następujące dokumenty:
a) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej koncesji w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
b) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia
c) umowę regulującą współpracę wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną, w przypadku jej uznania za najkorzystniejszą. Umowa powinna być podpisana przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.