Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyKRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00238020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 15A

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943473100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95b6f2e-30da-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009781/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona mienia znajdującego się w ZWRSP oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej - pod
adresem:https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 2.1 SWZ. Zapytania kierowane na adresy mailowe zamawiającego oraz skrzynkę ePUAP – nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Opis sposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub innych dokumentów znajduje się w rozdziale 11 SWZ
przedmiotowego postępowania - https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, .xlsx. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa
JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO” znajduje się w rozdziale 23 SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KOS.WOP.SZP.260.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 977485,79 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8748,76 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR w Koszalinie.
Usługi ochrony o których mowa powyżej świadczone będą w formie:
a) doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości (ochrona patrolowa),
b) całodobowej fizycznej ochrony mienia,
c) monitoringu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres świadczonych usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz ust. 3.4 SWZ.
Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), całodobową fizyczną ochronę mienia oraz monitoring będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu.
2. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania 3 razy na dobę w równych odstępach czasu, przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie;
c) ochrony powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, naruszeniem integralności rzeczy, napadem, dewastacją, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem;
d) przeciwdziałaniu przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia;
e) dokonywaniu obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz;
f) systematycznego i starannego sprawdzana stanu zamknięć drzwi i okien oraz innych zabezpieczeń, tj. zamków, kłódek, łańcuchów, w każdym z budynków znajdujących się na nieruchomości będącej przedmiotem ochrony, w celu wykluczenia ewentualnego naruszenia;
g) przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych;
h) bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz, zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą, dewastacją lub innym naruszeniem chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji;
i) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu;
j) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami;
k) nadzorowaniu i niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego o powstałym zagrożeniu chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania;
l) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach na chronionym terenie lub wobec chronionego mienia;
m) niezwłocznego powiadamiania przedstawicieli Zamawiającego oraz odpowiednich służb: Policji, Straży Pożarnej lub innych służb o wszelkich zdarzeniach mających miejsce na terenie objętym ochroną takich jak zaistnienie nieszczęśliwego wypadku, pożaru, klęski ekologicznej itp. lub w przypadku dokonania czynów przestępczych: aktów dewastacji, kradzieży, włamania, napadu i innych czynów noszących znamiona przestępstwa lub czynów zabronionych.
n) po przyjeździe na miejsce zdarzenia grupa patrolowo-interwencyjna zobowiązana jest do oględzin zewnętrznych chronionych obiektów; interwencja wewnątrz obiektów może być przeprowadzona w obecności osób uprawnionych, a zakończenie interwencji możliwe jest po poinformowaniu o tym fakcie osoby uprawnionej przez Zleceniodawcę i uzyskaniu jej akceptacji – potwierdzone sporządzeniem notatki.
o) po wykonaniu interwencji – w uzasadnionych przypadkach - nadzorowania Obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, co najmniej przez dwie godziny od powiadomienia.
3. Wykonanie patrolu, o którym mowa w punkcie 2 lit. b) winno być potwierdzone elektronicznie w systemie kontroli pracy wartowników.
4. Wykonawca, na każdorazowe żądanie zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu co miesięcznego elektronicznego sprawozdania/raportu z wykonanej usługi w celu potwierdzenia, że patrole zostały wykonane każdego dnia 3 razy na dobę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na chronionych obiektach zamontował odpowiedni system kontroli pracy wartowników, który będzie rejestrował i ewidencjonował każdorazową obecność pracownika ochrony na chronionym obiekcie. Zamawiający informuje, iż jako potwierdzenia wykonania usługi nie będzie uznawał oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o wykonanych patrolach czy też ręcznie wypełnionej listy obecności/raportu z wykonanej służby zeskanowanej i wysłanej do Zamawiającego pocztą mailową. Uznawane będą jedynie elektroniczne sprawozdania/raporty z wykonanej usługi rejestrowane przez zamontowany na chronionych obiektach system kontroli pracy wartowników.
5. Pracownicy ochrony powinni być wyposażeni w jednolite umundurowanie służbowe z nazwą firmy ochroniarskiej, w identyfikatory imienne, podstawowe środki przymusu bezpośredniego oraz w środki łączności bezprzewodowej.
6. Pracownicy ochrony zobowiązani są także do pełnej znajomości topografii chronionego obiektu.
7. Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:
a) wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników,
b) odpowiednio umundurowanych, umożliwiających identyfikację Wykonawcy,
c) wyposażonych w identyfikatory ze zdjęciem, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia lub Policji.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości pracowników, która zapewni należyte wykonanie usługi ochrony i prawidłowe wykonywanie czynności określonych w niniejszym rozdziale.
9. Wykonawca po każdorazowym sygnale o nieprawidłowościach lub spostrzeżeniu zamachu na chroniony obiekt podejmie czynności interwencyjne zawiadamiając przedstawiciela Zamawiającego. Z każdej interwencji Wykonawca sporządzi pisemny raport opisujący zdarzenie, ewentualną szkodę oraz przedsięwzięte czynności. Liczba interwencji dokonanych na skutek zawiadomienia przez osoby trzecie jest nielimitowana i interwencje są prowadzone niezależnie od narzuconych przez Zamawiającego regularnych patroli.
10. Wykonawca na swój koszt oznakuje nieruchomości tablicami informacyjnymi o objęciu terenu ochroną. Tabliczki muszą być usytuowane w widocznych miejscach zarówno wewnątrz np. na obiektach jak i na części zewnętrznej np. na ogrodzeniu. Tabliczki muszą posiadać informację o ochronie obiektu i telefoniczny numer zgłoszeniowy, który będzie aktywny przez 24 godziny na dobę i pod którym można będzie zgłosić nieprawidłowości zaistniałe celem podjęcia działań interwencyjno-ochronnych przez Wykonawcę.
11. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności określanej przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności.
12. Umawiające się strony zachowają w tajemnicy wszystkie informacje i dane, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
13. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania niniejszej umowy. W trakcie realizacji trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
14. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny i kompetentny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków w danym zadaniu obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach: 1. Kryterium „Cena brutto” – waga 60%. 2. Kryterium „Kara umowna” – waga 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
I. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz na podstawie art. 109 ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia);
II. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020 poz. 838).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli objęty jest obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550).
.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni powyższy warunek samodzielnie w całości.
b) dysponuje lub będzie dysponować grupą interwencyjną, która będzie brać udział w realizacji zamówienia, (rozumianą jako grupa w składzie przynajmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy spełnią powyższy warunek łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp
nie będzie żądał od wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp nie będzie żądał od wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia – w trakcie realizacji umowy – liczby obiektów objętych usługą ochrony wskazanych w zał. nr 1 do kontraktu, co nie będzie stanowiło niewykonania albo nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego i nie będzie podstawą do występowania przez Wykonawcę z roszczeniami odszkodowawczymi. Ograniczenie liczby obiektów objętych ochroną, odbywać się będzie poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia w którym usługa powinna ustać.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania kontraktu następujące dokumenty:
a) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej koncesji w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
b) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia
c) umowę regulującą współpracę wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną, w przypadku jej uznania za najkorzystniejszą. Umowa powinna być podpisana przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych na szybką spłatę zadłużenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI