OCHRONA MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI RELAKS W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OCHRONA MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI RELAKS W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiśniowa Góra
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00254236
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OCHRONA MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI RELAKS W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470679401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekarnicza 6/10

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 213 24 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgk.andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrespol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI RELAKS W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d64d89-3bd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002691/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zgk.andrespol.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a. miniPortalu : https://miniportal.uzp.gov.pl/
b. ePUAPu : adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP:/ZGKwisniowagora/SkrytkaESP
c. oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@zgk.andrespol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu o pisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal ora z Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze przy ul. Piekarniczej 6/10, 95-020 Wiśniowa Góra, tel. 042 213 24 57; e mail: przetargi@zgk.andrespol.pl, zgk@andrespol.pl ;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze jest Pani Karolina Student, e-mail: iod@andrespol.pl ;
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy oraz innym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania takich informacji na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane przez administratora do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
5. Administrator danych osobowych będzie przetwarzał następujące kategorie danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, inne dane osobowe wskazane w złożonych ofertach oraz innych materiałach (np. wyjaśnieniach) przekazywanych w toku postępowania.
6. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przedawnienia roszczeń z niej wynikających;
7. Obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:
9.1.Na podstawie i w zakresie określonym art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
9.2.Na podstawie i w zakresie określonym art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
9.3.Nna podstawie i w zakresie określonym art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
9.4.Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
10.1.W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
10.2.Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10.3.Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Wykonawca wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu, składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest OCHRONA MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI „RELAKS” W WIŚNIOWEJ GÓRZE PRZY UL. TUSZYŃSKIEJ 113
2. Zabezpieczenie i ochrona obiektów należących do Zamawiającego poprzez:
2.1. Codzienną kontrolę stanu zabezpieczenia obiektów przed rozpoczęciem służby i po jej zakończeniu, a także doraźnie po zamknięciu obiektów oraz w nocy;
Kontrola zabezpieczenia obiektów winna odbywać się między innymi poprzez obchody terenowe potwierdzone systemem chipów kontrolnych w ilości szt. 4. Miejsce kontroli chipowej ustalone zostanie z Zamawiającym. System kontroli stanowi własność oferenta i jest montowany na jego koszt. Wydruk z kontroli obchodów będzie udostępniany Zamawiającemu na każde jego żądanie.
2.2. Prowadzenie dziennika służby zapisywanie w nim uwag, spostrzeżeń, sytuacji, itp., a w szczególności sporządzanie notatek służbowych przedstawiających stan zabezpieczenia obiektu przed przejęciem służby i po jej zakończeniu;
2.3. Znajomość obsługi stosowanych w obiektach Zamawiającego rodzajów gaśnic p. poż. oraz umiejętność praktycznego posługiwania się nimi.
2.4. Przeciwdziałanie naruszeniom porządku publicznego lub zagrożeniom powstałym w czasie pełnienia służby oraz zgłaszanie administracji obiektu informacji o zaistniałych zdarzeniach;
2.5. Znajomość telefonów alarmowych;
2.6. Znajomość zasad zachowania się i stosowanie ich w praktyce, w przypadku stwierdzenia:
- pożaru,
- włamania,
- zalania budynku wodą,
- nieszczelności instalacji gazowej,
- napaści lub terroryzmu,
a w przypadku ich zaistnienia – czynny udział w ewakuacji obiektów Zamawiającego oraz ochrona do czasu przybycia służb ratowniczych;
2.7.Egzekwowanie przestrzegania postanowień instrukcji przeciwpożarowych, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp.;
2.8.Zabezpieczanie kluczy do pomieszczeń i nie udostępnianie ich osobom nieuprawnionym, wydawanie i odbiór kluczy od gości ośrodka w okresie pełnienia dozoru;
2.9. Znajomości zasad udzielania Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej;
2.10. Prawidłowym reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awarie związane z instalacjami: p.poż., antywłamaniowymi, elektrycznymi, c.o., wod.-kan. i gazowymi;
2.11.Niezwłocznym informowaniu upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich istotnych zdarzeniach zaistniałych na terenie chronionych obiektów;
2.12. Nie dopuszczaniu do prowadzenia handlu obnośnego i działalności akwizycyjnej na terenie obiektów Zamawiającego;
2.13 Podejmowaniu interwencji przy użyciu grupy interwencyjnej w razie zaistnienia takiej potrzeby.
3. Zabezpieczaniu i ochronie mienia zlokalizowanego na terenie obiektów Zamawiającego poprzez:
3.1.Uniemożliwianie wyniesienia lub wywiezienia z terenu obiektów Zamawiającego wszelkiego wyposażenia, sprzętu, mebli, urządzeń, stanowiących składniki majątkowe Zamawiającego, bez stosownego pozwolenia lub przez osoby nieupoważnione (tj. przeciwdziałanie próbom kradzieży);
3.2. Działania interwencyjne i zapobiegania przeciw aktom niszczenia mienia i wandalizmu na mieniu Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania informacji niejawnych, z którymi zapozna się w trakcie realizacji umowy.
5. Wykonawca zatrudnionym przez siebie pracownikom zapewni:
5.1. Jednolite umundurowanie obowiązujące w agencji z odpowiednim oznakowaniem
5.2. Niezależne środki łączności;
5.3. Latarki.
6. Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Usługi objęte przedmiotem niniejszego postępowania realizowane będą na terenie
następujących obiektów administrowanych przez Zamawiającego:
9.1. Obiekt „Ośrodek Sportu i Rekreacji „Relaks” – obszar basenu i domków kempingowych;
9.2. Hala Sportowa Ośrodka Sportu i Rekreacji „Relaks”
10. Ochrona obiektów i mienia znajdującego się na ich terenie realizowana będzie według następującego harmonogramu:
10.1. Na obiekcie „Ośrodek Sportu i Rekreacji „Relaks” – obszar basenu i domków kempingowych
a) w miesiącach styczeń, luty, marzec, październik, listopad i grudzień – od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 – 7.00 (jeden pracownik ochrony), soboty, niedziele i dni wolne od pracy 24 godziny na dobę (jeden pracownik ochrony)
b) w pozostałych miesiącach od poniedziałku do piątku w godzinach 20.00 – 7.00, soboty, niedziele i dni wolne od pracy 24 godziny na dobę ( jeden pracownik ochrony).
c) przewidywana ilość godzin ochrony w roku 2022 – 6736, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin świadczenia usług do 30%.
11. Hala Sportowa Ośrodka Sportu i Rekreacji „Relaks” - ochrona doraźna przez patrol interwencyjny wzywany przez pracownika ochrony na sygnał telefoniczny - Załącznik nr 12 do SWZ.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawierają Ogólne Warunki Umowy stanowiące Załącznik nr 10 do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2023-01-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w SWZ.
2. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykazał że posiada:
• uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie aktualnej koncesji wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00zł netto.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a. warunek dotyczący niezbędnego doświadczenia:
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł netto każda;
b. warunek dotyczący niezbędnego potencjału technicznego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował patrolami interwencyjnymi szybkiego reagowania – czas dojazdu patrolu interwencyjnego nastąpi w czasie nie dłuższym niż 30 min od zgłoszenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiający od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, na wezwanie
Zamawiającego; poniższe oświadczenia składa wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, podmioty udostępniające zasoby, jeżeli dotyczy:
a. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych:
a. Wykaz usług ochroniarskich – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ – wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi były świadczone należycie w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
Dowodami o których mowa są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane usługi o charakterze ochroniarskim, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o zamówienie obowiązek złożenia Załącznika nr 6 do SWZ spoczywa na każdym z uczestników postępowania;
b. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Działem XIV ust. 1 i 2 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Dziale X SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale XIV ust. 1 i 2 SWZ Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w Dziale XVII SWZ w sposób i trybie tam określonym.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi ochrony, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi ochrony wykonają poszczególni Wykonawcy
(zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ).
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiące załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje:
1.1. składania ofert wariantowych.
1.2. zawarcia umowy ramowej.
1.3. udzielenia zamówień, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1.4. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej,
1.5. sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego,
1.6. rozliczania w walutach obcych,
1.7. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
1.8. obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań,
1.9. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
1.10. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
1.11. udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji,
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
(podwykonawcom).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia
podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2,
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora - Stara Rossocha
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług prawniczych w 2022 roku.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wiśniowa Góra: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z ZABUDOWĄ BRYGADOWĄ
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ochrona fizyczna obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi