Ochrona fizyczna oraz elektroniczna (monitoring) – nieruchomości stanowiących własność...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona fizyczna oraz elektroniczna (monitoring) – nieruchomości stanowiących własność lub będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00138920
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna oraz elektroniczna (monitoring) – nieruchomości stanowiących własność lub będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: adm.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna oraz elektroniczna (monitoring) – nieruchomości stanowiących własność lub będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ed9d93f-c46f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, przekazywanie informacji, oświadczeń oraz dokumentów, w tym podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020r. poz.344 z późniejszymi zmianami), za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. poz.2452).
3. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ, w szczególności zawartymi w Rozdziale XIV i Rozdziale XVIII.
4. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).
5. Za datę przekazania (wpływu) oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetleniu komunikaty, że oferta została złożona.
6. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy, poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, z tym zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególności Formularz Oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
9. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje (w tym wezwania do złożenia wyjaśnień, wezwania do złożenia podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych itp.) za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie (stronie internetowej prowadzonego postępowania), w zakładce dedykowanej postępowaniu, w sekcji „Wiadomości-komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy, za pośrednictwem zakładki „Wiadomości-wiadomości prywatne”.
10. Ofertę, oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 uPZP, przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane w postępowaniu), składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych (jeżeli były wymagane) na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (platformy).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/PA/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa stałej ochrony elektronicznej (dozór elektroniczny/monitoring) obiektów w nieruchomościach stanowiących własność lub będących w zarządzie Zamawiającego, wyposażonych w nadajniki kryteriów alarmowych, po łączach radiowych GSM lub komutowanych wraz wykonaniem jednorazowej konserwacji i przeglądu instalacji systemów alarmowych/monitoringu. Zamawiający zastrzega, że jednorazowy przegląd z konserwacją winien być wykonany w całości w pierwszym kwartale 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres czynności) i wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, aktualny na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania – określa załącznik nr 6/1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w przypadku zlecenia wykonawcy objęcia usługą ochrony (fizycznej lub elektronicznej) nowych obiektów, nie ujętych zakresem zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie i wskazanie nowych obiektów do ochrony (fizycznej lub elektronicznej). W razie nie udzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Usługa objęta prawem opcji nie może przekroczyć łącznie 50% podstawowego zakresu (wartości) przedmiotu zamówienia.
2) Ceny świadczenia usługi w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego
3) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta umowa.
4) Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
5) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego.
6) Nie złożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
7) Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa stałej bezpośredniej stałej ochrony fizycznej obiektów w nieruchomościach stanowiących własność lub będących w zarządzie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres czynności) i wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, aktualny na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania – określa załącznik nr 6/2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w przypadku zlecenia wykonawcy objęcia usługą ochrony (fizycznej lub elektronicznej) nowych obiektów, nie ujętych zakresem zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie i wskazanie nowych obiektów do ochrony (fizycznej lub elektronicznej). W razie nie udzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Usługa objęta prawem opcji nie może przekroczyć łącznie 50% podstawowego zakresu (wartości) przedmiotu zamówienia.
2) Ceny świadczenia usługi w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego
3) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta umowa.
4) Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
5) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego.
6) Nie złożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
7) Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
• warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję (zezwolenie) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021r., poz. 1995, z póź. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
– dotyczy doświadczenia zawodowego wykonawcy oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy – zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał lub wykonuje co najmniej :
warunek dla zadania nr 1 :
* jedno zamówienie, realizowane w ramach jednego kontraktu (umowy), polegające na świadczeniu usług ochrony elektronicznej obiektów (dozór elektroniczny/monitoring), którego umowny okres realizacji wynosi co najmniej 6 (sześć) miesięcy, o wartości zrealizowanego zamówienia w kwocie brutto minimum 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
UWAGA: jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania tego warunku będzie powoływać się na zamówienie będące jeszcze w trakcie realizacji (usługa w toku), to wówczas wartość zrealizowanej części zamówienia na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 10.000 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
warunek dla zadania nr 2 :
* jedno zamówienie, realizowane w ramach jednego kontraktu (umowy), polegające na świadczeniu usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów/nieruchomości, którego umowny okres realizacji wynosi co najmniej 6 (sześć) miesięcy, o wartości zrealizowanego zamówienia w kwocie brutto minimum 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
UWAGA: jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania tego warunku będzie powoływać się na zamówienie będące w trakcie realizacji (usługa w toku), to wówczas wartość zrealizowanej części zamówienia na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.
warunek dla zadania nr 1:
* minimum 2 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochrnie osób i mienia z 22.08.1997r. O ochronie osób i mienia(tekst jedn. Dz. U. 2021r., poz. 1995, z póź. zm.)
UWAGA: osoby te winny wchodzić w skład tzw. „zmotoryzowanej grupy interwencyjnej”
warunek dla zadania nr 2 :
* minimum 3 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. O ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021r., poz. 1995, z póź. zm.), w tym
• jedna osoba tzw. koordynator, która będzie odpowiedzialna za organizowanie i kierowanie zespołami pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy oraz kontakt z zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia ; oraz
• dwie osoby wchodzące w skład tzw. „zmotoryzowanej grupy interwencyjnej.”
warunek łączny dla zadania nr 1 i zadania nr 2:
* przypadku składania przez Wykonawcę oferty jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 – Zamawiający wymaga, aby w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 różnymi osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Zamawiający nie dopuszcza bowiem wykazania tych samych osób jednocześnie dla zadania nr 1 i zadania nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 uPZP w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art.108 ust.1 pkt.3, 4, 5, 6 oraz art.109 ust.1 pkt 4,5,7 ustawy PZP. Wzór oświadczenia zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.126 ust.1 ustawy PZP.
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.126 ust.1 ustawy PZP.
c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK), sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
• art.108 ust.1 pkt 1 i 2 uPZP
• art.108 ust.1 pkt 4 uPZP (dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zezwolenie (koncesja) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2020r., poz. 838, z póź. zm.)
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.274 ust.1 ustawy PZP.
UWAGA: jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art.274 ust.1 ustawy PZP.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (odpowiednio dla danego zadania tj. 7/1 i 7/2).
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (odpowiednio dla danego zadania).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty :
1) oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ)
2) odpowiednie pełnomocnictwa (*jeżeli dotyczy)
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust.3 SWZ (*jeżeli dotyczy)
4) oświadczenie innego podmiotu dotyczące braku przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału (*jeżeli dotyczy)
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy PZP (*jeżeli dotyczy)
6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.

Zaleca się aby osobą składającą ofertę była osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Zamawiający informuje, że adres e-mail podany przez wykonawcę na platformie zakupowej przy składaniu oferty będzie jedynym, na który zamawiający będzie prowadził wszelką komunikację z wykonawcą, we wszystkich sprawach dotyczących niniejszego postępowania, w tym przesyłania wezwań do złożenia podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, wezwań do złożenia wyjaśnień, informacji o wyniku postępowania itp.

Zamawiający informuję, że na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 1000 zł - Żnin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 1000 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: USŁUGA NASADZENIA ROŚLIN
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ochrona obiektów Białołęckiego Ośrodka Sportu w Warszawie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP