"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNysa
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-22
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Nysie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00266554
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774472370

1.5.8.) Numer faksu: 774336746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnysa@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ops-nysa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8ebb5a-438b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ops-nysa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej e.urbaniak@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej e.urbaniak@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalWykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacjiWymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 7 Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu (zakładka Szczegóły) oraz podany jest na pierwszej stronie SWZ.
Szczegóły podano w dokumentach SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w dokumentach SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w dokumentach SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i ochrony mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- ochrona fizyczna i ochrona mienia w budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.
b) Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie wykonywana będzie przez pracowników ochrony -od poniedziałku do niedzieli ( 7 dni w tygodniu) w godzinach:
Od 1 stycznia do 30 kwietnia 2022r. ( 4 miesiące) od 1 października do 31 grudnia 2022r. ( 3 miesiące) - ochrona całodobowa.
Od 1 maja do 30 września 2022r. ( 5 miesięcy) od godziny 20.00 do godziny 8.00
z zastrzeżeniem że obiekt ma być opuszczony przez wszystkich bezdomnych przed zakończeniem dyżuru.
c) W czasie dyżuru na obiekcie będzie znajdował się jeden ochroniarz z możliwością wsparcia grupy interwencyjnej
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji zmiany;
2) reagowanie na sygnały bezdomnych o zagrożeniu;
3) prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania; 4) nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony;
monitorowanie/obserwacja,
5) prowadzenie, według zasad ustalonych z Zamawiającym, ewidencji osób upoważnionych do pozostawania w obiekcie;
6) podejmowanie ograniczonej interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiekcie chronionym);
7) niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie;
8) dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru;
9) podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby; 10) w razie zagrożenia wezwanie grupy interwencyjnej przez urządzenia łączności telefon bądź krótkofalówkę.

Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.) przy wykonywaniu przedmiotu za¬mówienia;
2) zapewnienia swoim pracownikom ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zapewnienie pracownikom przeszkolenia z pierwszej pomocy;
3) zapewnienia pracownikom wykonującym zadania ochronne na obiekcie jednolity ubiór oraz identyfikatory osobiste i wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonania przydzielonych im zadań;
4) dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne:
5) nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym;
6) kierowania się zasadami etyki zawodowej;
7) zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru;
8) przestrzegania postanowień przepisów prawnych związanych z obowiązkiem zachowania tajemnicy służbowej i respektowania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (zwanej dalej ustawą o ochronie osób i minia oraz aktów wykonawczych),
9) Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby:
- spożywania alkoholu lub środków odurzających,
- spania w miejscu pracy,
10) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony podstawowe warunki socjalno-bytowe tj. pomieszczenie/wartownię, dostęp do WC i umywalni z wodą.
Do obowiązków Wykonawcy należy dodatkowo :
1) w razie zagrożenia bezzwłoczne wezwanie grupy interwencyjnej za pomocą urządzeń łączności telefonu lub krótkofalówki w który powinien być zaopatrzony pracownik ochrony,
2) natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej, nie później niż w ciągu 5 minut od momentu wysłania sygnału przez urządzenie,
3) przerwanie przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu ujęcia sprawców oraz zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub Policji,
4) prowadzenie rejestru sygnałów odebranych ze zgłoszenia i przechowywanie przez 1 rok oraz udostępnianie wyciągów z w/w rejestru na pisemne żądanie Zamawiającego,
5) Wykonawca zobowiąże się do podjęcia interwencji (przybycia na miejsce) w godzinach w czasie trwania umowy 10 min. od zgłoszenia,
6) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, który może mieć wpływ na prawidłową komunikację z grupą interwencyjną,
7) Wykonawca zobowiązany jest na czas wykonania naprawy łącza telefonicznego zabezpieczyć ochronę obiektu (np. dozór fizyczny). Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Wykonawcy o:
- awariach systemu,
- zmianach dotyczących Zamawiającego (np. osób upoważnionych).
8) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania usługi monitorowania, jeśli powodem są następujące okoliczności:
- niesprawne lub uszkodzone łącza elektroniczne, jeżeli wykonawca poinformował o tym zamawiającego (jeżeli miał o tym wiedzę),
- zakłócenia transmisji radiowych.
9) Wszelkie reklamacje dotyczące monitorowania Zamawiający zgłasza pisemnie Wykonawcy w ciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia.
10) Wykonawca sporządzi regulamin, pełnienia służby w każdym obiekcie, grafik dyżurów, wyposaży strażników w niezbędny sprzęt, odzież w ścisłym uzgodnieniu z zamawiającym.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin ochrony w obiekcie Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie ,a Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł sobie konsekwencji finansowych od Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
SWZ tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę waga 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
5.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydana przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U 2014r. poz.1099 ze zm.) Brak ważnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że :
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwa odrębne zamówienia (każde z nich trwające nieprzerwalnie minimum 6 miesięcy i każde o wartości co najmniej 100 000 zł brutto w zakresie usługi ochrony osób i mienia, realizowane w budynkach użyteczności publicznej. Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane,
- w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przede upływem terminu składania ofert
w postępowaniu.
- przedstawi wykaz osób min 5 osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
Szczegóły podano w dokumentach SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (w zał. nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór w zał. nr 4 do SWZ),
6.5.4 oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.
6.5.1 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz
z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie
i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór w zał. nr 5 do SWZ) oraz umowę wiążącą wykonawcę z podwykonawcą (jeśli dotyczy).
6.5.2 Wyka usług - załącznik Nr 7
Szczegóły podano w dokumentach zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowe informacje zostały podane w dokumentach SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności: 1) w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym e-dowodem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy- Rudniki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI