Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-03-22
  • ZamawiającyCentrum Kultury Dwór Artusa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00086996
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Dwór Artusa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385178656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 655 49 39 wew. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@artus.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artus.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a879013-a47e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017595/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Nowoczesny Dwór Artusa – restauracja i modernizacja centrum kultury

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.e-bip.org.pl/artus/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:
sekretariat@artus.torun.pl oraz marcin.sobczak@artus.torun.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
Adres strony na której prowadzone jest postępowanie: https://miniportal.uzp.gov.pl 6. Adres strony
internetowej na której Zamawiający udostępnia Specyfikację warunków zamówienia wraz z
załącznikami: https://www.e-bip.org.pl/artus/
Adres korespondencyjny na platformie ePUAP: /dworartusa/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień
oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łukasz Wudarski – Zarządca Centrum Kultury Dwór Artusa
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Kultury Dwór Artusa jest Marcin Sobczak tel. (56) 655 49 39 wew. 29, e-mail: marcin.sobczak@artus.torun.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t. „Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74, 75, 76 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień publicznych
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
8. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9. nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 285865,82 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu:
a) ul. Rynek Staromiejski 6
b) ul. Podmurna 1/3
c) ul. Poznańska 52
d) ul. Okólna 169

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-31 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów jakimi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu obliczania punktów:
1. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów (obok podano wagę procentową danego kryterium):
• cena łączna brutto za 1 roboczogodzinę pracownika ochrony - 80%
• termin płatności faktury - 20%
2. Kryteria oceny ofert:
1) cena łączna brutto za 1 roboczogodzinę pracownika ochrony (C) – będzie rozpatrywana na podstawie ceny oferowanej brutto (wyrażonej w zł) za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym

Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

Cena oferty najtańszej
C = ----------------------------------- × 100 pkt × 80%
Cena oferty badanej

Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium cena proponowana przez Wykonawcę jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 80 pkt

2) sposób oceny ofert dla kryterium – „termin płatności faktury” (G):
a) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności w wymiarze 30 dni lub dłuższym otrzyma 20 pkt
b) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności w wymiarze 15-29 dni otrzyma 10 pkt
c) jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności w wymiarze 14 dni otrzyma 0 pkt
d) oferty z terminem płatności krótszym niż 14 dni zostaną odrzucone

3) Ocena końcowa:

P = C + G

gdzie:
P – liczba uzyskanych punktów
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium „cena łączna”
G – liczba uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności faktury”
Punkty będą przyznawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.

UWAGA: Aby obliczyć szacunkową wartość usługi ochrony, Zamawiający pomnoży zaproponowaną cenę roboczogodziny przez 10.000 (godzin). Jest to szacunkowa ilość godzin którą Wykonawca będzie świadczył przez okres 24 miesięcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu
Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli: wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli:
 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych)
d) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub jest w trakcie wykonywania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych): jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej obiektów teatrów, kin, sal koncertowych, sal widowiskowych lub obiektów podobnych, wymagającą stałego i bezpośredniego kontaktu pracowników ochrony z publicznością o wartości minimalnej netto 150.000,00 zł rocznie (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); w przypadku usług będących w trakcie realizacji pod uwagę będzie brana wysokość wynagrodzenia dotychczas wypłaconego
 Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia:
 wszystkie czynności bezpośredniej ochrony fizycznej w trakcie realizacji zamówienia wykonywane przez pracowników ochrony
 Wymagania stawiane pracownikom ochrony:
 wymóg wpisania na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
 wiek do 50 lat
 znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 wysoka kultura osobista.

2. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Spełnianie warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających te zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie, ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Załącznik nr 6)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 Wykonawca
przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane
odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Załącznik nr 7)
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1, pkt 4 ustawy Zamawiający
może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej
wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda przedłożenia:
1. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł.
2. Wykazu usług ochroniarskich świadczonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub jest w trakcie wykonywania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych): jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej obiektów teatrów, kin, sal koncertowych, sal widowiskowych lub obiektów podobnych, wymagającą stałego i bezpośredniego kontaktu pracowników ochrony z publicznością o wartości minimalnej netto 150.000,00 zł rocznie (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te świadczenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego świadczenia zostały wykonane
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę (etap składania ofert):
8. Wykaz dokumentów:
a) Załącznik 2 - Formularz oferty
b) Załącznik 4 - Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zgodnie z wymaganiami podanymi w Rozdziale 6.
c) Załącznik 5 - Wykaz świadczonych usług ochroniarskich
Wykaz świadczeń ochroniarskich, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
 co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej obiektów teatrów, kin, sal koncertowych, sal widowiskowych lub obiektów podobnych, wymagającą stałego i bezpośredniego kontaktu pracowników ochrony z publicznością o wartości minimalnej netto 150.000,00 zł rocznie
d) Załącznik 6 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
e) Załącznik 7 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
f) Załącznik 8 - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
g) Załącznik 9 - Klauzula RODO
h) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo
i) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
j) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
k) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł.
l) Dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej
m) Dokument potwierdzający uprawnienia - aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia
n) Referencje
IV. Dokumenty składane przed podpisaniem umowy (etap podpisania umowy):
9. Przedstawienie umów o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną w budynku na ul. Rynek Staromiejski 6 w Toruniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w pkt. 5
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w pkt. 8 lit. b)
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: /dworartusa/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 10 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szybkiej pożyczki - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje 3000 zł pożyczki. Spłata tej kwoty byłaby 26 maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.