KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA BASENU BUROWIEC ORAZ BASENU BRYNÓW W OKRESIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA BASENU BUROWIEC ORAZ BASENU BRYNÓW W OKRESIE OD 31.12.2021r DO 31.12.2024r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyKatowickie Wodociągi S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA BASENU BUROWIEC ORAZ BASENU BRYNÓW W OKRESIE OD 31.12.2021r DO 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Wodociągi S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270544972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Westerplatte 89

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wodociagi.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA BASENU BUROWIEC ORAZ BASENU BRYNÓW W OKRESIE OD 31.12.2021r DO 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08315fc-389f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodociagikatowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://wodociagikatowice.ezamawiajacv.pl
W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy
oraz problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:• pod numerem telefonu: (+48) 22 576-87-90,• pod adresem e-mail:
oneplace@marketplanet.plDokumentacja Postępowania została opublikowana na Platformie i jest dostępna w zakładce pn.: „Dokumenty zamówienia"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/TP/8/21/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia:
a) bezpośrednia ochrona fizyczna w godzinach nocnych;
b) całodobowy monitoring sygnałów z lokalnych systemów alarmowych,
c) dojazdy grupy interwencyjnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawarty jest w załączniku nr 1 oraz w projekcie umowy załącznik nr 8 – załączniki te stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-31 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesje udzieloną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony usług i mienia, ważną w okresie obowiązywania umowy.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 1 000 000,00 zł
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy obejmować powinno jego odpowiedzialność deliktową (w tym z tytułu rażącego niedbalstwa) z tytułu szkód osobowych i rzeczowych wraz z ich następstwami, z rozszerzeniem o czyste straty finansowe, oraz następujący zakres ochrony:
a) OC kontraktowa - z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
z całościową odpowiedzialnością za szkody, które ujawniły się po przekazaniu przedmiotu wykonanej pracy lub usługi w użytkowanie, a powstały do chwili
przekazania;
b) OC za szkody wyrządzone przez pracowników,
c) OC za szkody powstałe w mieniu powierzonym w celu sprawowania nad nim
pieczy, kontroli albo dozoru;
d) OC za czyste straty finansowe (dopuszczalny podlimit 100 000 zł)
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał min. 2 usługi w zakresie ochrony fizycznej lub doraźnej obiektów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości każdej z nich min. 200 000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
*w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy,
UWAGA: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał każdą wymaganą usługę w ramach odrębnej umowy.
b) dysponuje osobami posługującymi się biegle językiem polskim, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

6830,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI