„Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Domu Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębem” w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyDom pomocy Społecznej Pod Dębem
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282229
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębem” w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom pomocy Społecznej Pod Dębem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Norwida 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322642392

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsdg@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębem” w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07995eef-479a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009294/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ochrony

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.dpsdg.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1)systemu miniPortal, który dostępny jest
pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal , 3) poczty elektronicznej: dpsdg@poczta.onet.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) (dostępnych pod adresem
internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania)
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego
zawarte są w SWZ.
Zamawiający zaleca:
1) zastosowanie podpisu w formacie PAdES dla dokumentów w formacie .pdf,
2) zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES dla dokumentów w formacie innym niż
.pdf.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009294/01/P z dnia 2021-11-24

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 8 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 8 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/DPS/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębem” w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

1. cena - 60%
2. doświadczenie zawodowe osoby koordynującej/nadzorującej pracę pracowników ochrony -40%

Kryterium I:

Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach, tj. cena za realizację zamówienia do najniższych wśród zaproponowanych. Powyższe kryterium wyliczone zostanie wg wzoru:

P1 =(Cmin/Cn) x 100 pkt x 60%

gdzie:


P1- cena realizacji zamówienia

Cmin– minimalna zaproponowana cena brutto wśród

Cn– cena zaproponowana przez Wykonawcę „n’’

Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach, tj. sprawdzenie czy w przedłożonej przez Wykonawcę „n” dokumentacji osoba wskazana do realizacji zamówienia jako osoba koordynująca/nadzorująca pracę pracowników ochrony posiada:

1) minimum dwuletnie doświadczenie w koordynowaniu pracy pracowników ochrony – 1 punkt;

2) minimum czteroletnie doświadczenie w koordynowaniu pracy pracowników ochrony – 2 punkty,

3) minimum sześcioletnie doświadczenie w koordynowaniu pracy pracowników ochrony - 3 punkty. Aby zweryfikować doświadczenie osoby koordynującej/nadzorującej pracę pracowników ochrony, wyznaczonej do realizacji zamówienia Wykonawca „n” składa oświadczenie, że dysponuje osobą podając jej imię i nazwisko oraz doświadczenie. Osoba wskazana przez Wykonawcę „n”, w okresie realizacji zamówienia, będzie oddelegowana do koordynacji pracy w DPS i sprawowała nadzór nad pracą zespołu pracowników ochrony.


Kryterium II:

P2 =(Wn/M)x100pktx40%


gdzie:


P2 – punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „n”,

Wn – liczba punków uzyskana za dane kryterium przez Wykonawcę „n”,

M – maksymalna liczba punków, jaką Wykonawca „n’ może otrzymać

O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najwyższa liczba punktów uzyskanych za kryteria nr 1 - 2 (P = P1+P2)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. doświadczenie zawodowe osoby koordynującej/nadzorującej pracę pracowników ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenie o spełnianiu tych wymagań -– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie

w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł;
3. zdolności technicznej lub zawodowej. tj. Wykonawca:

a) wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia,

tj. posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe np.: dla kierownika/koordynatora zmiany – kwalifikowany pracownik ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 1 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:

1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – załącznik nr 1 do SWZ.

2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SWZ.

3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług – załącznik nr 6 do SWZ.

4. Wykaz osób – załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SWZ.

- Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług – załącznik nr 6 do SWZ.

- Wykaz osób – załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SWZ, Klauzula informacyjna z art. RODO - Załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym w pkt 29.5 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw