Całodobowa usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całodobowa usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającySąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00269847
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świebodzka 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717489020

1.5.8.) Numer faksu: 717489021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d4d8a7-46bc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013415/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonwego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu w budynkach przy ul. Świebodzkiej 5, ul. Poznańskiej 16, ul. Poznańskiej 20

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez użytkowników zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego użytkownika zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest dostępna w SWZ w Rozdziale XX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G2502-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1077506,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa ochrony osób oraz usługa dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu w budynkach oraz na posesjach wokół tych budynków przy:
- ul. Poznańskiej 16 - budynek 5-kondygnacyjny, o powierzchni netto 4480,00 m²,
- ul. Poznańskiej 20 - budynek 5-kondygnacyjny, o powierzchni netto 4002,00 m²,
- teren wokół budynków przy ul. Poznańskiej 16 i 20 - teren o powierzchni 2873,0 m²,
- ul. Świebodzkiej 5 - budynek 7-kondygnacyjny, o powierzchni netto 6 467,66 m² wraz z terenem wokół budynku o powierzchni 595,00 m².
Obiekty wyposażone są w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Tereny posesji są ogrodzone.
Usługa całodobowego stałego dozoru ma zapewnić ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnych posesjach. Usługa ochrony ma zapewnić bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku oraz stały całodobowy monitoring ochranianych obiektów wraz z przyległymi terenami poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach oraz podejmowanie interwencji przez patrol ochrony (grupa interwencyjna) Wykonawcy natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Kryterium 1: Cena – waga 60%;
b) Kryterium 2: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej jako koordynator – waga 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej jako koordynator

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek uważa się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej i ten Wykonawca zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2. sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 2.000.000,00 zł;
3. zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienia, których przedmiotem były lub są minimum 2 usługi dotyczące ochrony osób i mienia w zakresie wskazanym w art. 3 ust. 1 pkt a) i pkt b) ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, przy czym usługi te powinny być realizowane w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m², w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na podstawie jednej umowy dla jednego odbiorcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
- na potrzeby realizacji zamówienia powoła i utrzyma zespół, w skład którego wejdzie osoba pełniąca obowiązki koordynatora w zakresie objętym przedmiotem zamówienia posiadająca: doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników ochrony realizujących usługę obejmującą ochronę osób i mienia w zakresie wskazanym w art. 3 ust. 1 pkt a) i pkt b) ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, przy czym usługa ta powinna być realizowana w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości, gdzie osoba ta pełniła funkcję koordynatora przez okres min. 12 miesięcy w sposób ciągły dla jednego odbiorcy na podstawie jednej umowy oraz posiada aktualne uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. ważna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.);
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu usługi), wartości, wielkości powierzchni chronionego obiektu, dat wykonania/wykonywania usługi, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie należy podać co najmniej dwie usługi, każda realizowana na podstawie odrębnej umowy, spełniające poniższe wymagania:
- realizowane w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m²,
- realizowane/zrealizowane w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na podstawie jednej umowy dla jednego odbiorcy.
3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 2.000.000,00 zł.
4. aktualne uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony osoby wskazanej w ofercie jako koordynator.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale V pkt. 1.2 ppkt a) i b) SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt.1 SWZ - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SWZ;
3. dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
6. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum).
Pozostałe wymagania zostały wskazane w Rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w § 15 Wzoru umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złozyć w systemie dostęnym pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl za pośrednictwem założonego przez Oferenta konta użytkownika.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka - Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebna pożyczka Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI