Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Lesznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65/ 525-94-00
1.5.8.) Numer faksu: 65/ 525-94-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat.dyrektor@leszno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4366d8f7-c8c2-4b08-b97c-685dfa94186b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4366d8f7-c8c2-4b08-b97c-685dfa94186b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w instrukcji pn. „Składanie ofert” dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016 r. s. 1), dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Lesznie, ul. Dąbrowskiego 2, 64-100 Leszno, tel. 65/ 525-94-00, faks: 65/ 525-94-23;
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Dariusz Groń email: dgron76@gmail.com;
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu powiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach Sądu Rejonowego w Lesznie” znak sprawy Nr: D.261.1.2024.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty lub osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.;
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiadają Państwo:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach Sądu Rejonowego w Lesznie poprzez:
a) dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej na zmianie (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zatrudnionych na umowę o pracę) na każdym obiekcie (lokalizacja: ul. Kasprowicza 1 i gen. J. Dąbrowskiego 2 , 64-100 Leszno) w godzinach urzędowania Sądu Rejonowego według następującego harmonogramu:
I osoba
poniedziałek : 7:00-15:00
wtorek – piątek : 7:00 – 15:00
II osoba
poniedziałek : 10:00-18:00
wtorek – piątek : 8:00 – 16:00
b) grupę interwencyjną składającą się z dwóch uzbrojonych kwalifikowanych pracowników ochrony, która podejmie działania ochronne. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektów nie może przekroczyć 10 minut od uzyskania sygnału o alarmie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- otwieranie i zamykanie obiektów w określonych przez Zamawiającego godzinach,
- nadzór i kontrola ruchu osobowego i materiałowego na terenie Zamawiającego poprzez obserwację monitoringu (obsługa i nadzór nad monitoringiem), obchód obiektu wewnątrz i na zewnątrz oraz obsługę bramki do wykrywania metalu,
- strzeżenie mienia znajdującego się w chronionych obiektach przed próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży- włamania z zewnątrz jak i wewnątrz obiektów,
- ochrona osób , ich zdrowia i życia, przebywających na terenie Zamawiającego,
- zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i stronom oraz interesantom i innym osobom przebywającym w Sądzie poprzez ustalanie uprawnień do przebywania w obiekcie chronionym oraz legitymowania osób wchodzących do Sądu,
- udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami w dostępie do Sądu i w poruszaniu się po obiekcie,
- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach zakłócania porządku na terenie chronionych obiektów (w sytuacjach szczególnego zagrożenia bezpieczeństwa wezwanie grupy interwencyjnej),
- ochrona osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Lesznie, na wezwanie, poza godzinami urzędowania,
w wymiarze do 140 h w okresie obowiązywania umowy,
- powiadomienie osób wskazanych przez Zamawiającego o powstających zagrożeniach w chronionych obiektach,
- kontrola wjazdu pojazdów na parkingi wewnętrzne - uniemożliwienie parkowania osobom i podmiotom nieuprawnionym,
- wyposażenie pracowników ochrony w stosowny do powagi urzędu mundur (jednolite, estetyczne) z emblematami Wykonawcy oraz imiennymi identyfikatorami przypiętymi na widocznym miejscu, posiadającym zdjęcie oraz wpisane dane: imię i nazwisko pracownika ochrony i firmę Wykonawcy,
- niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów towarów przeznaczonych do sprzedaży lub materiałów przeznaczonych do rozpowszechniania,
- stosowanie zarządzeń Prezesa i Dyrektora Sądu w zakresie bezpieczeństwa i porządku na obiektach Sądu Rejonowego w Lesznie,
- zapewnienie przez wykonawcę do realizacji usługi pracowników przeszkolonych z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
- obsługa urządzeń znajdujących się w budynku Sądu, tj:
i. sygnalizacja napadowa,
ii. sygnalizacja ppoż.,
iii. sygnalizacja telewizji dozorowej (przemysłowej),
iv. sygnalizacja alarmowa oraz zgłaszanie usterek lub awarii tych urządzeń,
v. urządzenia do wykrywania metali (tzw. bramka).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Własna Grupa Interwencyjna
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838 z późn. zm);
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument równoważny) z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia nie niższą niż: 100.000,00 PLN;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę, która polegała na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
2.4.2.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej z następującym potencjałem kadrowym oraz technicznym tj.:
a) min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony,
b) zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,
c) co najmniej jedna zmotoryzowana grupa interwencyjna, składająca się z min. 2 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego, łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej, mającej uprawnienia do posiadania broni oraz dysponującą co najmniej jednym oznakowanym pojazdem – z czasem reakcji w wysokości max. 10 minut od zgłoszenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838 z późn. zm),
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 1130 1017 0021 1000 2490 0004, z dopiskiem: przetarg pn. „Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach Sądu Rejonowego w Lesznie” znak sprawy Nr: D.261.1.2024.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamawiania publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Strona prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni