Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zwiększenie zdolności retencyjnej (roboty budowlane) oraz roboty
utrzymaniowo - remontowe na urządzeniach hydrotechnicznych na terenie ZZ Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie zdolności retencyjnej (roboty budowlane) oraz roboty
utrzymaniowo - remontowe na urządzeniach hydrotechnicznych na terenie ZZ Stalowa Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c7f9759-f60f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej
„Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem
https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ,
Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6
specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.
Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą
zakładki „Wiadomości”.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na
Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf,
.xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o
zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu
Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
10. Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania
podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych
przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem
Platformy, jako załączniki.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:
P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445, e-mail: lukasz.gacek@wodypolskie.gov.pl – sprawy
formalnoprawne;
P. Barbara Kadłuczka-Puzio tel. +48 178537407, e-mail: barbara.kadluczka-puzio@wodypolskie.gov.pl
– sprawy formalnoprawne
Sprawy merytoryczne:
1) Ireneusz Dyrda- Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel.: 15 842 89 82,
2) Marcin Grębowiec – Nadzór Wodny w Tarnobrzegu, tel. (15) 822 51 01
3) Zenon Kulig– Nadzór Wodny w Kolbuszowej, tel. 17 7479020
4) Marta Puk – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel.: 15 842 89 82
5) Łukasz Błaszczak- Nadzór Wodny w Biłgoraju, +48 (84) 611 24 76
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.66.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.66.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni potoku Orlisko poprzez odbudowę budowli
piętrzącej – roboty budowlane”
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego
- Roboty ziemne
- Zabezpieczenia głębokich wykopów
- Wykonanie umocnień przeciwerozyjnych z płyt żelbetowych na mokro
- Wykonanie narzutu kamiennego i palisad drewnianych
- Montaż ścianek szczelnych stalowych i drewnianych
- Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe
- Roboty zbrojarskie i betoniarskie
- Zagospodarowanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części
zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: przedmiarów robót, map
poglądowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla
danej części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Barcówka poprzez odbudowę budowli
piętrzących – roboty budowlane"
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego
- Roboty ziemne
- Zabezpieczenia głębokich wykopów
- Wykonanie umocnień przeciwerozyjnych z płyt żelbetowych na mokro
- Wykonanie narzutu kamiennego i palisad drewnianych
- Montaż ścianek szczelnych stalowych i drewnianych
- Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe
- Roboty zbrojarskie i betoniarskie
- Zagospodarowanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części
zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: przedmiarów robót, map
poglądowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla
danej części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni cieku Jaślańsko Chorzelowskiego poprzez
odbudowę budowli piętrzącej – roboty budowlane”
Roboty remontowe obejmują:
1) Remont umocnień koryta cieku 5 m powyżej i 5 m poniżej jazu:
a) Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty twardy,
b) Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp,8
c) Oczyszczanie umocnień (płyt bet.) z ziemi i roślin,
d) Skucie nierównomierności betonu przy głębokościach skucia do 1 cm,
e) Wykonanie warstwy szczepnej na powierzchni konstrukcji jazu za pomocą środka ASOCRETKS/HB,
f) Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą
cementowo – polimerową,
2) Remont elementów konstrukcyjnych (ścian doku oraz skrzydełek) polegające na:
a) Skuciu spękanych elementów betonowych,
b) Uzupełnieniu i oczyszczeniu odsłoniętego zbrojenia,
c) Uzupełnieniu powstałych ubytków betonem hydrotechnicznym C30/37 wraz z dozbrojeniem,
d) Wypełnienie powiększonych szczelin (spękań) masą uszczelniającą cementowo –
polimerową,
e) Wykonanie reprofilacji powierzchni technikami tynkarsko –malarskimi,
f) Zlikwidować wykwity i porosty na powierzchni betonu.
3) Remont elementów kładki:
a) Skucie spękanych elementów betonowych,
b) Uzupełnienie i oczyszczeniu odsłoniętego zbrojenia,
c) Uzupełnieniu powstałych ubytków betonem hydrotechnicznym S30/37 wraz z dozbrojeniem,
d) Wypełnienie powiększonych szczelin (spękań) masą uszczelniającą cementowo –
polimerową,
e) Wykonać reprofilację powierzchni technikami tynkarsko – malarskimi,
f) Zlikwidować wykwity i porosty na powierzchni betonu,
g) Oczyszczenie, odtłuszczenie i pokrycie środkiem antykorozyjnym elementów stalowych
balustrady,
h) Montaż poręczy balustrady kładki,
i) Montaż balustrady na skrzydełkach od strony WG.
4) Remont zamknięć
a) Oczyszczenie i odtłuszczenie ceowników pod montaż zasuwy lub zamknięcia szandorowego,
b) Oczyszczenie, odtłuszczenie i pokrycie środkiem antykorozyjnym elementów stalowych
zamknięcia głównego i remontowego,
c) Montaż desek szandorowych o całkowitej wysokości piętrzenia t=1 m (5 szt. x 0,2 m),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części
zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: przedmiarów robót, map
poglądowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla
danej części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: "Roboty utrzymaniowo - remontowe na urządzeniach hydrotechnicznych na NW
Biłgoraj"
ROBOTA:
- Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych - 150m
- Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych , materiał z rozbiórki - 150m
- Remont umocnień płytami ażurowymi o wym. 10x75x100cm, rozbiórka i ponowne ułożenie -
18m2
- Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych , kiszki fi 20+20, grunt kat. III, wykonanie
z brzegu - 130m
- Zakup i transport gruntu do zabudowy wyrw - 220,9m3
- Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie kat. gruntu III-IV - 220,9m3
- Zagęszczenie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt kat. I-III - 220,9m3
- Plantowanie skarp nasypów, kat. gruntu III - 408m2
- Darniowanie skarp na płask, bez humusu - 83m2
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 325m2
- Malowanie farbą elementów metalowych zastawki, oczyszczenie i miniowanie farbą
przeznaczoną do malowania konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku wodnym -
4,75m2
- Malowanie farbą elementów metalowych zastawki, malowanie nawierzchniowe dwukrotne
farbą przeznaczoną do malowania konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku
wodnym - 4,75m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części
zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: przedmiarów robót, map
poglądowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla
danej części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać przynajmniej:
1) Dotyczy części nr 1,2,3
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie
lub przebudowie urządzeń hydrotechnicznych stale piętrzących wodę w obrębie koryt rzek lub
potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych.
2) Dotyczy części nr 4:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie
lub przebudowie urządzeń hydrotechnicznych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań
lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków
lub potoków.
Wykazywane w pkt 1 i 2 zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt
10.2.5. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr Załącznik nr 4 do Formularza Oferty
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie
wykonawstwa” stanowiącego Załącznik nr 5 do Formularza oferty
Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 5 „Doświadczenie w
zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz.
2415) są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonywane
c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b
Powyższe dowody stanowią Załącznik nr 6 do Formularza oferty
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. 2) Kosztorys ofertowy- zgodny
w treści z Załącznikiem Nr 1 do Formularza oferty3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do
podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych
oświadczeń lub dokumentów 4) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do
oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik 5) Dokument potwierdzający zniesienie
wadium w przypadku wniesienia wadium w formie niepienięznej 6) Dokument zawierający
wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa – o ile dotyczy, 7) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2 do Formularza Oferty
8)Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do Formularza Oferty, aktualne na dzień
składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca- o ile
dotyczy 9)Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych
podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów-o ile dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie:
- cz.1- 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
- cz.2- 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
- cz.3- 600 PLN (słownie: sześćset złotych)
cz.4- 700 PLN (słownie: siedemset złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ
wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej,
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej
albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne
Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego Nr: 05 1130 1017 0020 1510 6790 0012
W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr RZ.ROZ.2810.66.2021- część ………”
4 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na
rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
6 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art.
98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp
7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
8. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 2 – 7 skutkować będzie
odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez
dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod
warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione
wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z
Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty
określone w pkt 10.4 SWZ.
5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z
treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem
potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje
spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1SWZ składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się
odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.
9. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego
pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez
każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być
podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego
pochodzą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy pzp, Zamawiający Informuje, że przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorach umów- dla danej części
zamówienia- zał. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty i oświadczenie składane razem z oferta należy złożyć za pośrednictwem Paltformy zakupowej-pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określone zostały w 5 SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części
zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: opisów technicznych,
przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznych
Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla danej części zamówienia.
WW. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Wzór umowy dla danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.