Zwiększenie zdolności retencyjnej Kanału Postomskiego poprzez odbudowę budowli piętrzących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zwiększenie zdolności retencyjnej Kanału Postomskiego poprzez odbudowę budowli piętrzących - remont jazów i zastawek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-23
  • Numer ogłoszenia552920-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552920-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Zwiększenie zdolności retencyjnej Kanału Postomskiego poprzez odbudowę budowli piętrzących - remont jazów i zastawek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Chlebowa  4/8 , 61-003  Poznań, woj. brak, państwo Polska, tel. +48(61)8567700, , e-mail emilia.kowalska@wody.gov.pl, , faks +48(61)8525731.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Adres:
PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie zdolności retencyjnej Kanału Postomskiego poprzez odbudowę budowli piętrzących - remont jazów i zastawek
Numer referencyjny: ROZ.2810.65.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.:„Zwiększenie zdolności retencyjnej Kanału Postomskiego poprzez odbudowę budowli piętrzących - remont jazów i zastawek”Zamawiający dzieli zamówienie na następujące części:Część 1 - Remont jazu na Kanale Postomskim w km 35+292Część 2 - Remont jazu na Kanale Postomskim w km 40+680Część 3 - Remont jazu na Kanale Postomskim w km 43+850Część 4 - Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 45+350Część 5 - Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 48+590Część 6 - Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 51+766Część 7 - Remont jazu na Kanale Postomskim w km 53+590Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części przedstawiony został w Części II SIWZ, Przedmiarach robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert jest jawne, każdy może uczestniczyć wsesji otwarcia ofert. Zamawiający umożliwia uczestnictwo w otwarciu ofert poprzez transmisjęonline - szczegóły w treści SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie, remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem: zapór ziemnych, wałów przeciwpowodziowych, kanałów w rozumieniu par. 3 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579), w tym jedna robota o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto ( pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).2) na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności inżynieryjnej – hydrotechnicznej nadane z mocy art.13 ust. 1, art. 14 ust. l pkt 3e ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) lub nadane na podstawie przepisów wcześniejszych. Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). /uprawnienia melioracyjne wystarczą/, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(Fragment treści pkt 11 SIWZ) UWAGA: niżej wymieniony dokument w punkcie 11.3.5 składa: -każdywykonawca, składający samodzielnie ofertę; -każdy z wykonawców występujących wspólnie ; -innypodmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu; -także każdypodwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia.11.3.5 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 11.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.3.5składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapotwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.4.2 Dokument, októrym mowa w punkcie 11.3.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.5 niniejszej IDW (SIWZ) zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. 11.4.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonegoprzez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcasamodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejZamawiającego informacji, o której mowa w punkcie 20.5 niniejszej IDW (SIWZ), przekazujeZamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Fragment treści pkt 9 SIWZ) 9.6Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24ust. 5 pkt 1) ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczającedo wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonejprzestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ściganiaoraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiedniedla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się oudzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.9.7 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególneokoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 9.6powyżej. 9.8 W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy, przed wykluczeniemwykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział wprzygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazujew protokole sposób zapewnienia konkurencji. 9.9 Wykluczenie wykonawcy następuje wg zasad, októrych mowa w art. 24 ust. 7 ustawy pzp. „spełnia – nie spełnia”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Fragment treści pkt 11 SIWZ) 11.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: -spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych przez Zamawiającego – w tym celuWykonawca złoży: 11.3.3 wykaz robót budowlanych, z wyszczególnieniem robót opisanych w punkcie9.2.3.1 niniejszej IDW (SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; - sporządzony zwykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do niniejszej IDW (SIWZ), wraz z załączeniem dowodów: -określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tymczy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 11.3.4 wykazosób, ze wskazaniem osoby opisanej w punkcie 9.2.3.2 niniejszej IDW (SIWZ), skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 część A doniniejszej IDW (SIWZ) (Fragment pkt 9 treści SIWZ) 9.3 Warunki udziału, a poleganie nazdolnościach innych podmiotów: 9.3.1 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jegoczęści, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia. 9.3.2 Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czystosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żądaaby dokument ten określał w szczególności: -zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, -zakres iokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, -a także informacji czy podmiot, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, którychwskazane zdolności dotyczą. 9.3.3 Zamawiający ocenia, czy udostępnianie Wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalająna wykazanie przez Wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 iust. 5 pkt 1) ustawy. 9.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 9.4Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazali brakupodstaw wykluczenia, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1pkt. 12 ustawy. 9.5 Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzypodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Fragment treści pkt 11 SIWZ) Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty izałączniki: 11.1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzorustanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW (SIWZ). 11.1.2 Oświadczenie dotyczące spełnianiawarunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru -Załącznik nr 2 do niniejszej IDW (SIWZ). 11.1.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia zpostępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 doniniejszej IDW (SIWZ). 11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązaniepodmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) alboinny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 11.1.5Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniachstanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), 11.1.6 Wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację opodwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 11.1.7 Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiąceZałącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. 11.1.8 Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony zgodnie i zuwzględnieniem wymagań punktu 22 IDW (SIWZ). 11.1.9 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertędo reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innychdokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność zoryginałem. 11.1.10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączająoświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 11.1.11 Wadium należy wnieść zgodnie z pkt 14 IDW (SIWZ). (Fragmenttreści pkt 12 SIWZ) 12.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 12.2 Jeżelioferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonympostępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego,Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tychWykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, niemoże być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 12.3 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcjiwystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionychprzedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 12.4 W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 doniniejszej IDW (SIWZ), składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia wyżej wymienione muszą byćpodpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania właściwych Wykonawców. 12.5 Dokument, októrym mowa w punktach 11.3.5 niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. 12.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium na cały okreszwiązania ofertą przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości:- część I – 3 300,00 zł - część II – 3 200,00 zł- część III – 2 100,00 zł- część IV – 1 200,00 zł- część V – 1 200,00 zł- część VI – 1 600,00 zł- część VII – 1 900,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, w szczególności zmniejszenia zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, działaniem siły wyższej.2) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy.3) Sytuacji niezależnych od stron umowy.4) W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się również o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do ww. informacji oświadczenia lub dokumenty, stosownie do procedury postępowania wskazanej w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.5) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej.6) Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę postanowień umowy w zakresie podwykonawstwa wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi, w razie wystąpienia poniższych okoliczności:a) w przypadku konieczności zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z wykonywania przedmiotu umowy w podwykonawstwie,b) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy.c) W sytuacji, gdy Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy samodzielnie, jednakże z uwagi na wystąpienie po dniu składania ofert nowych okoliczności, zachodzi konieczność powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.d) W sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy – PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu na dzień złożenia wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz udokumentować spełnienie tego warunku zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.Dokonując powyższych zmian wykonawca zadba o odpowiednie stosowanie regulacji umowy w zakresie podwykonawstwa oraz o zabezpieczenie ewentualnych roszczeń za dotychczas wykonane zakresy robót lub usług.2. Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi w sytuacji, gdy:1) Wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie usług lub robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30l/m2 , gradobicie, burze, wysoki stan wód , itp. .2) Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont jazu na Kanale Postomskim w km 35+292
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych jazu kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych. Naprawa konstrukcji betonowych jazu poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, zwiększanie nośności konstrukcji przez przyklejanie taśm z włókien węglowych, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Wymiana skorodowanego ceownika 200. Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 120 i 160 , dwuteownik 200. Oczyszczanie z namułu syfonu o śr. 0,80 m. Naprawa ręcznych mechanizmów wyciągowych zamknięć budowli piętrzących 2 MPR-ZD. Wymiana kładki drewnianej. Remont dwóch zasuw jazu - drewnianych z okuciem stalowym, szandorów drewnianych pojedynczych poprzez demontaż i montaż nowych. Wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z jazem z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 3 300,00 zł


Część nr: 2 Nazwa: Remont jazu na Kanale Postomskim w km 40+680
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Remont skarp umocnionych prefabrykowanymi płytami betonowymi 12x70x100 cm.Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych jazu kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych. Naprawa konstrukcji betonowych jazu poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, zwiększanie nośności konstrukcji przez przyklejanie taśm z włókien węglowych, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 140 , kątownik 110/110 , blacha , wałki napędowe. Regeneracja istniejących elementów napędowych zasuw stalowych jazu. Remont dwóch zasuw blachownicowych 100x500cm, Wykonanie materacy gabionowych 3x2x0,30 m z siatki stalowej wypełnionych kamieniem hydrotechnicznym 80/120mm na skarpie kanału ułożonych na geotkaninie o gramaturze 300g/m2 z wykonaniem palisady. Naprawa i regeneracja istniejących poręczy z płaskownika na jazie z mostem. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z jazem z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 3 200,00 zł


Część nr: 3 Nazwa: Remont jazu na Kanale Postomskim w km 43+850
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Remont skarp umocnionych prefabrykowanymi płytami betonowymi 12x70x100 cm.Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych jazu kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych. Naprawa konstrukcji betonowych jazu poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 140 , kątownik 110/110 , blacha , wałek napędowy. Regeneracja istniejących elementów napędowych zasuw stalowych jazu. Remont zasuwy stalowej o wymiarach 100x500cm, Wymiana stalowej belki progowej - ceownik 260mm. Naprawa i regeneracja istniejących poręczy z płaskownika na jazie. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z jazem z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 2 100,00 zł


Część nr: 4 Nazwa: Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 45+350
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Remont skarp umocnionych prefabrykowanymi płytami betonowymi 12x70x100 cm.Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych jazu kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych. Naprawa konstrukcji betonowych jazu poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 140 , kątownik 110/110 , blacha , wałek napędowy. Regeneracja istniejących elementów napędowych zasuw stalowych jazu. Remont zasuwy stalowej o wymiarach 100x500cm, Wymiana stalowej belki progowej - ceownik 260mm. Naprawa i regeneracja istniejących poręczy z płaskownika na jazie. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z jazem z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 1 200,00 zł


Część nr: 5 Nazwa: Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 48+590
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych zastawki kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych Naprawa konstrukcji betonowych zastawki poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 65, kątownik 80. Wykonanie i założenie szandorów, Naprawa i regeneracja istniejących poręczy z płaskownika na zastawce. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z zastawką z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 1 200,00 zł


Część nr: 6 Nazwa: Remont zastawki betonowej na Kanale Postomskim w km 51+766
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych zastawki kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych Naprawa konstrukcji betonowych zastawki poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Wykucie nadlewki zastawki, wykonanie nowej. Uzupełnienie zerodowanego umocnienia skarp za pomocą mieszanki betonowej. Wykonanie materacy gabionowych 3x2x0,30 m z siatki stalowej wypełnionych kamieniem hydrotechnicznym 80/120mm na skarpie kanału ułożonych na geotkaninie o gramaturze 300g/m2 z wykonaniem palisady.Czyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 80. Wykonanie i założenie szandorów, Wykonanie kładki z kratki typu WEMA. Dostawa i montaż poręczy na przepuście. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z zastawką z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości: 1 600,00 zł


Część nr: 7 Nazwa: Remont jazu na Kanale Postomskim w km 53+590
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje roboty polegające na wykoszeniu skarp, odkopaniu budowli po obrysie, wykonanie izolacji powierzchni betonowych podlegających na zasypaniu lepikiem asfaltowym, zasypanie. Roboty ziemne – wykonanie i rozbiórka grodzy, odwodnienia na czas prowadzonych robót. Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych jazu kładki, filarów i przyczółków. Naprawa szczelin dylatacyjnych Naprawa konstrukcji betonowych jazu poprzez wklejanie kształtek uszczelniających przy hydroizolacji fundamentów na bitumiczną masę, reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową; wypełnienie ubytków zaprawą modyfikowaną tworzywami sztucznymi. Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych oczyszczonych poprzez gruntowanie, malowanie dwukrotne elastyczną powłoką ochronną do betonu. Uzupełnienie zerodowanego umocnienia skarp za pomocą mieszanki betonowejCzyszczenie strumieniowo ścierne, malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi - ceownik 100, kątownik 100, ceownik 65. Wykonanie i założenie szandorów. Regeneracja istniejących poręczy stalowych na jazie. Montaż łaty wodowskazowej i repera. Szczegółowy zakres robót zawiera książka przedmiarów stanowiąca załącznik. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz do przewidzenia wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem prac konserwacyjnych (dojazd, organizacja placu budowy itp.).Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić warunki wejścia na działki sąsiadujące z zastawką z ich właścicielami.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego dróg wykorzystywanych w czasie prowadzenia prac oraz do naprawienia ewentualnych uszkodzeń elementów technicznych oraz do pokrycia szkód wyrządzonych osobom trzecim powstałych w konsekwencji prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości 1 900,00 zł






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI