Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z jego przebudową na dwa oddziały przedszkolne wraz z rozbudową o schody zewnętrzne i pochylnię
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Lisków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7634114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z jego przebudową na dwa oddziały przedszkolne wraz z rozbudową o schody zewnętrzne i pochylnię
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26269ee-9e06-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.liskow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lisków. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROI.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 477154,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest projekt zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z jej przebudową na dwa oddziały przedszkolne wraz z rozbudową o schody zewnętrzne i pochylnię oraz o montaż i dostawa wyposażenia w Zakrzynie, gmina Lisków.
Projekt zawiera opracowania branżowe.
Branża budowlana:
roboty rozbiórkowe i demontażowe, kładzenie nowych posadzek, licowanie ścian płytkami, roboty murarskie, roboty tynkarskie, roboty malarskie, roboty termomodernizacyjne zewnętrzne, montaż sufitów podwieszanych, roboty związane z zagospodarowaniem terenu, instalowanie wyrobów metalowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - zewnętrznej i wewnętrznej.
Branża elektryczna:
Zasilanie obiektu, Rozdzielnie elektryczne, Instalacja 1-fazowa/3-fazowa, Instalacja oświetlenia, gn. 1f, Instalacja przyzywowa, Instalacja przeciwporażeniowa, Instalacja wyrównawcza, Instalacja przepięciowa.
Branża sanitarna:
Instalacja wentylacji, Instalacja wewnętrzna: wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i ciepłej wody użytkowej zmieszanej, Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, Instalacja wewnętrzna c.o.
Wyposażenie:
Korytarz (pom. 1p)
- Gaśnica proszkowa 2kg GP-2x ABC/PM z manometrem, głowica PCV w komplecie z wieszakiem zawieszana na ścianie - szt 2
- Apteczka stalowa, ścienna, malowana farbą proszkową, termoutwardzalną - kolor biały, wym.: 530 x 325 x 120 mm, z wyposażeniem, zamykana na klucz, wyrób musi spełniać wymagania normy DIN 13164 - szt 1
- Informacyjna tablica korkowa, front tablicy wykonany z wysokogatunkowego prasowanego korka, oprawiona w ramę z wysokiej jakości aluminium anodowanego, do montażu na ścianie w pionie lub poziomie w czterech narożnikach przy użyciu dołączonych elementów mocujących oraz zaślepek maskujących śruby, wym. 90 x 120 cm - szt 1
- Kosz na śmieci, uchylny, kolor: szary, pojemność: 50 l ,wymiary: długość: 385 mm x szerokość: 335 mm x wysokość: 635 mm, materiał: plastik ABS - szt 1
Pom. socjalne (pom. 2p)
- Wieszak ścienny na ubrania z płyty laminowanej w tonacji brzozy, z obrzeżem multiplex, 3 haczyki, wym. 60 x 30 cm - szt 1
- Kosz na śmieci, uchylny, kolor: szary, pojemność: 50 l ,wymiary: długość: 385 mm x szerokość: 335 mm x
wysokość: 635 mm, materiał: plastik ABS - szt 1
- Stół konferencyjny na metalowej konstrukcji z nogami kwadratowymi o przekroju 40 mm, w kolorze aluminium, z blatem z płyty laminowanej w tonacji olchy, o gr. 18 mm, wykończonej obrzeżem o gr. 2 mm , wym. 80 x 80 x 76 cm - szt 1
- Krzesło biurowe, siedzisko i oparcie krzesła tapicerowane, materiał to 100% włókno syntetyczne kolor popielato-czarny, stelaż został wykonany z rury płaskoowalnej w kolorze aluminiowym, wys. 47 cm - szt 2
Razem dział: Pom. socjalne (pom. 2p)
WC (pom. 3p)
- Dozownik mydła w płynie poj. 0,5 l wykonany z białoszarego tworzywa ABS, wym. 17 x 10,5 x 12,5 cm - szt 1
- Pojemnik na papier toaletowy wykonany z białoszarego tworzywa ABS wyposażony w zamykaną kluczykiem komorę na papier, papier toaletowy w rolkach o rozm. 18-23 cm, ścienny, przykręcany, wym. 26 x 24 x 13 cm - szt 1
- Podajnik ręczników na ręczniki papierowe w listkach wykonany z biało-szarego tworzywa ABS poj. 400 - szt.1
- Lustro prostokątne 60 x 40 cm w ramie PCV szarej gr. 15 mm - szt 1
- Kosz łazienkowy wykonany z matowej stali nierdzewnej, szczotkowanej, otwierany przy pomocy pedała, poj. 5 l wym. 20 x 28,5 cm - szt 1
Szatnia (pom. 4p)
- Szatnia przedszkolna dla 10 osób, wymiary (wys. X szer. X gł.) 1300x1300x400 mm, wykonana z płyty laminowanej gr. 18 mm, kolor korpusu jak i siedziska do wyboru Inwestora, podstawa: zwykły ślizgacz, szatnia wyposażona w podwójną górną półeczkę, tylną płytę z zamontowanymi haczykami na ubrania i worki oraz podwójną dolną półeczkę na buty - szt 3
Sale zajęć (pom. 5p i 7p)
- Krzesełko drewniane dla dzieci, rozmiar przedszkolny, siedzisko i oparcie ze sklejki wysokiej jakości, zaokrąglenie wszystkich krawędzi, kolor do wyboru Inwestora - szt 28
- Stolik prostokątny, blat stolika wykonany z płyty laminowanej z obrzeżem ABS, rozmiar przedszkolny z regulacją wysokości co 6 cm (nogi drewniana), wym. blatu 120x75 cm, kolor do wyboru Inwestora - szt 8
- Zestaw mebli o dł. 5 m o tematyce kotków, wykonany z wysokiej klasy materiałów posiadających certyfikaty higieniczne, które spełniają wszystkie europejskie wymogi bezpieczeństwa, korpusy mebli - standard w kolorze białym - wykonane są z płyty laminowanej o gr. 18 mm, fronty łączą ciekawe wzornictwo z nowatorską technologią, wykonane z płyty MDF lakierowanej, dodatkowo wzbogacone nadrukiem aplikacji w technologii UV, nadruk cyfrowy przedstawiający zabawne szkice kotków - bezpośrednio na froncie, dodatkowo całość zadrukowanej aplikacji zabezpieczona jest lakierem bezbarwnym o wysokim połysku, zestaw składa się z
7 szafek oraz 4 aplikacji przedstawiających domki, kotka, płotek, szafki posiadają bezpieczne, frezowane uchwyty, wymiary zestawu: 500 × 40 × 155 cm - kpl 1
- Zestaw mebli o dł. 6,14 m o tematyce wiosny zielonej, wykonany z wysokiej klasy materiałów posiadających certyfikaty higieniczne, które spełniają europejskie wymogi bezpieczeństwa, korpusy mebli w kolorze dąb mleczny wykonane są z płyty laminowanej o gr. 18 mm, fronty wykonane z płyty MDF lakierowanej, w skład zestawu wchodzą: szafka o wym.: 93 × 38 × 160 cm, szafka o wym.: 93 × 38 × 160 cm, szafka o wym.: 93 × 38 × 112 cm, szafka o wym.: 93 × 38 × 112 cm, szafka o wym.: 93 × 38 × 112 cm, szafka o wym.: 56 × 38 × 160 cm, szafka o
wym.: 93 × 38 × 160 cm, wymiary zestawu (7 elementów): 614 × 38 × 160 cm - kpl 1
- Biurko nauczycielskie przedszkolne z jedną szufladą i jedną szafką z drzwiczkami oraz zamkami, wykonane z kolorowych płyt laminowanych o grubości 18 mm i 12 mm, wymiary biurka to: 120x60x77 cm, kolor płyt do wyboru Inwestora - szt 2
- Krzesło biurowe obrotowe z regulowanym siedziskiem, siedzisko i oparcie krzesła tapicerowane o ergonomicznych parametrach, materiał to 100% włókno syntetyczne kolor do wyboru Inwestora, wys. 49-62 cm - szt 2
- Dywan gładki, jednolity, wykonany z przędzy heat-set frise, odporny na odbarwienia i uszkodzenia, runo dł.
13 mm, certyfikat higieniczny 455/AC 017, waga 2400 g, wym. 2 x 2,8 m, kolor do wyboru Inwestora - szt 2
- Mobilna biblioteczka z kontenerami, wykonana z płyt laminowanych, kolor biały, wymiary: 73,6 x 40 x 121
cm z kółkami z blokadą - szt 1
- Mobilna szafka z klockami i plastikowymi pojemnikami, wykonana z laminowanej płyty w kolorze brzozy gr. 12 mm, wyposażona w 16 transparentnych pojemników w zestawie z klockami, wym. szafki 65,6 x 34,3 x 97,1 cm z kółkami z blokadą - szt 1
- Zestaw 10 kolorowych piankowych siedzisk ze stelażem na kółkach wykonanym z naturalnej sklejki brzozowej, może pełnić funkcję sofy a po wyjęciu pianek jako małe siedziska dla dzieci, pokrowce pianek wykonane z meditapu bez ftalanów łatwe do utrzymania w czystości - szt 2
- Kosz na śmieci, uchylny, kolor: szary, pojemność: 50 l ,wymiary: długość: 385 mm x szerokość: 335 mm x
wysokość: 635 mm, materiał: plastik ABS - szt 2
Węzeł sanitarny dla dzieci (pom. 6p)
- Dozownik mydła w płynie poj. 0,5 l wykonany z białoszarego tworzywa ABS, wym. 17 x 10,5 x 12,5 cm - szt 3
- Pojemnik na papier toaletowy wykonany z białoszarego tworzywa ABS wyposażony w zamykaną kluczykiem komorę na papier, papier toaletowy w rolkach o rozm. 18-23 cm, ścienny, przykręcany, wym. 26 x 24 x 13 cm - szt 3
- Podajnik ręczników na ręczniki papierowe w listkach wykonany z biało-szarego tworzywa ABS poj. 400szt. - szt 2
- Lustro prostokątne 60 x 40 cm w ramie PCV szarej gr. 15 mm - szt 3
- Kosz łazienkowy wykonany z matowej stali nierdzewnej, szczotkowanej, otwierany przy pomocy pedała, poj. 5 l wym. 20 x 28,5 cm - szt 2
Rozdzielnia posiłków (pom. 8p)
- Stół roboczy przyścienny z tylnym rantem wykonany ze stali nierdzewnej z dolną półką krytą drzwiami skrzydłowymi, wymiary: 700 x 600 x 850 mm - szt 2
- Mobilny stół roboczy ze stali nierdzewnej z dolną półką, wymiary: 600 x 600 x 850 mm - szt 1
- Regał magazynowy wykonany ze stali nierdzewnej z półkami stałymi pełnymi, długość: 1200 mm, szerokość: 600 mm, wysokość: 2000 mm - szt 1
- Lodówka z zamrażalnikiem, wolnostojąca klasa energetyczna: A+ , wymiary: (szer. x wys. x gł.): 54 x 145 x 60 cm położenie zamrażalnika: na górze sterowanie: mechaniczne zastosowane technologie: uszczelka antybakteryjna pojemność netto chłodziarki/zamrażarki: 177l / 46l - szt 1
- Podgrzewacz elektryczny - piekarnik mini, moc 1500W pojemność 30L, termoobieg, rożen, regulacja temperatury do 230°C, sterowanie mechaniczne, minutnik, funkcje: pieczenie i podgrzewanie, głębokość [cm] 44, szerokość [cm] 53.7, wysokość [cm] 31.8 - szt 1
- Czajnik bezprzewodowy o mocy do 2200 W, pojemność maksymalna 2 l, regulacja temperatury 50, 70, 80, 9, 100 st. C, funkcja podtrzymywania temperatury, wykonany z tworzywa sztucznego i szkła, pokrywa otwierana automatycznie przyciskiem, obrotowa podstawa, podświetlane wnętrze LED - szt 1
- Kosz na śmieci, uchylny, kolor: szary, pojemność: 50 l ,wymiary: długość: 385 mm x szerokość: 335 mm x wysokość: 635 mm, materiał: plastik ABS - szt 1.
Wyposażenie do uzgodnienia z Inwestorem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-10 do 2022-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat realizował co najmniej jedno zadanie polegające na robotach budowlanych w obiekcie kubaturowym o wartości nie mniejszej niż
200 000,00 zł brutto, Uwaga:
- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,
- przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie) zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła kilka funkcji. Zamawiający określając wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U.z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzają spełnianie warunków dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówień.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.; Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Formularz oferty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 14 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21