Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 4 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyMiasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00244276
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d91495d-fd59-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025416/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj - 4 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13335,Zielone-przystanki-na-terenie-Lodzi-w-systemie-zaprojektuj-i-wybuduj-4-czesci.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Inwestycji Miejskich, siedziba, Łódź ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, email:
zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich.
2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@zim.uml.lodz.pl.
Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: zim.lodz.bip-e.pl.
3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich obowiązków
kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją
zadań powierzonych jednostce na podstawie zarządzenia Nr 429/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 3 marca 2022 r. w sprawie
powierzenia Zarządowi Inwestycji Miejskich realizacji zadań inwestycyjnych oraz udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Miasta Łodzi jako inwestora zadań inwestycyjnych ze zm. w związku z § 3 statutu Zarządu Inwestycji Miejskich stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym między innymi
niniejszego postępowania (...) Ciąg dalszy w SWZ, rozdział IV ust. 19 pkt 4 i następne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.60.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zielony przystanek na ul. Pomorskiej

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zazielenieniu przystanków komunikacji miejskiej na terenie Łodzi poprzez: wymianę wiaty przystankowej na wiatę z systemem zielonego dachu, systemem retencjonowania wody oraz nasadzeniami (jeden przystanek – Pomorska/Tamka, nr 0849). Głównym celem zadania jest zazielenienie istniejących przystanków, umożliwienie efektywnego wykorzystania wód opadowych.
Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
2. Zakres obejmuje m.in.:
- opracowanie dwuwariantowej koncepcji oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- uzyskanie niezbędnych decyzji/pozwoleń/uzgodnień/warunków/opinii umożliwiających realizację przewidzianych dokumentacji robót,
- przygotowanie terenu przed rozpoczęciem robót,
- demontaż i przewiezienie we wskazane miejsce wiaty przystankowej
- montaż nowej wiaty przystankowej z systemem zielonego dachu, systemem retencjonowania wody oraz nasadzeniami
- montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjne BO,
- założenie/odtworzenie trawników,
- odtworzenie rozebranej/uszkodzonej nawierzchni w rejonie peronów,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń, plan pielęgnacji i utrzymania zieleni,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

44212321-5 - Wiaty autobusowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

Przewidywane zamówienia obejmować będą wykonanie dokumentacji, prace budowlane wraz z zakupem i montażem urządzeń, małej architektury lub/i zakup wykonanie nasadzeń.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.

Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba realizacji dodatkowego zakresu i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zielone przystanki z odpływem wody z terenu zieleni

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zazielenieniu przystanków komunikacji miejskiej na terenie Łodzi poprzez: ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki. Głównym celem zadania jest zazielenienie istniejących przystanków, umożliwienie efektywnego wykorzystania wód opadowych. Przystanki nr 1233 (Tymienieckiego-Kilińskiego) oraz 2001 (Wólczańska-Skorupki).
Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
2. Zakres obejmuje m.in.:
- opracowanie dwuwariantowej koncepcji oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- uzyskanie niezbędnych decyzji/pozwoleń/uzgodnień/warunków/opinii umożliwiających realizację przewidzianych dokumentacji robót,
- przygotowanie terenu przed rozpoczęciem robót,
- ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki
- montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjne BO,
- założenie/odtworzenie trawników,
- odtworzenie rozebranej/uszkodzonej nawierzchni w rejonie peronów,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń, plan pielęgnacji i utrzymania zieleni,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

44212321-5 - Wiaty autobusowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

Przewidywane zamówienia obejmować będą wykonanie dokumentacji, prace budowlane wraz z zakupem i montażem urządzeń, małej architektury lub/i zakup wykonanie nasadzeń.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.

Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba realizacji dodatkowego zakresu i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zielone przystanki na osiedlu czyli więcej cienia w upalne dni

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zazielenieniu przystanków komunikacji miejskiej na terenie Łodzi poprzez: ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki. Głównym celem zadania jest zazielenienie istniejących przystanków, umożliwienie efektywnego wykorzystania wód opadowych. Przystanki nr 1378 oraz 1380 (ul. Wyszyńskiego).
Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
2. Zakres obejmuje m.in.:
- opracowanie dwuwariantowej koncepcji oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- uzyskanie niezbędnych decyzji/pozwoleń/uzgodnień/warunków/opinii umożliwiających realizację przewidzianych dokumentacji robót,
- przygotowanie terenu przed rozpoczęciem robót,
- ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki
- montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjne BO,
- założenie/odtworzenie trawników,
- odtworzenie rozebranej/uszkodzonej nawierzchni w rejonie peronów,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń, plan pielęgnacji i utrzymania zieleni,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

44212321-5 - Wiaty autobusowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

Przewidywane zamówienia obejmować będą wykonanie dokumentacji, prace budowlane wraz z zakupem i montażem urządzeń, małej architektury lub/i zakup wykonanie nasadzeń.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.

Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba realizacji dodatkowego zakresu i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Zielone przystanki na osiedlu Teofilów-Wielkopolska

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zazielenieniu przystanków komunikacji miejskiej na terenie Łodzi poprzez: ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki Głównym celem zadania jest zazielenienie istniejących przystanków, umożliwienie efektywnego wykorzystania wód opadowych. Przystanki nr 0010, 0012, 0014, 0016 (ul. Aleksandrowska).
Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
2. Zakres obejmuje m.in.:
- opracowanie dwuwariantowej koncepcji oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- uzyskanie niezbędnych decyzji/pozwoleń/uzgodnień/warunków/opinii umożliwiających realizację przewidzianych dokumentacji robót,
- przygotowanie terenu przed rozpoczęciem robót,
- ustawienie na terenie peronów przystankowych donic z roślinami niskimi i pnącymi oraz/lub nasadzenia roślin niskich i pnących na zieleńcach otaczających przystanki
- montaż elementów małej architektury: tablicy informacyjne BO,
- założenie/odtworzenie trawników,
- odtworzenie rozebranej/uszkodzonej nawierzchni w rejonie peronów,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń, plan pielęgnacji i utrzymania zieleni,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

44212321-5 - Wiaty autobusowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego .

Przewidywane zamówienia obejmować będą wykonanie dokumentacji, prace budowlane wraz z zakupem i montażem urządzeń, małej architektury lub/i zakup wykonanie nasadzeń.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.

Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba realizacji dodatkowego zakresu i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:

3.4.1.1. Dla części 1:
3.4.1.1.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali/zakończyli roboty budowlane obejmujące swoim zakresem montaż wiaty przystankowej
z systemem zielonego dachu w ramach jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto
3.4.1.2. Dla części 2:
3.4.1.2.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali/zakończyli prace obejmujące swoim zakresem zakup i montaż małej architektury wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni w przestrzeni publicznej w ramach jednego lub wielu kontraktów (maksymalnie pięciu) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
3.4.1.3. Dla części 3:
3.4.1.3.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali/zakończyli prace obejmujące swoim zakresem zakup i montaż małej architektury wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni w przestrzeni publicznej w ramach jednego lub wielu kontraktów (maksymalnie pięciu) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
3.4.1.4. Dla części 4:
3.4.1.4.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali/zakończyli prace obejmujące swoim zakresem zakup i montaż małej architektury wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni w przestrzeni publicznej w ramach jednego lub wielu kontraktów (maksymalnie pięciu) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
Uwaga: W przypadku składania oferty obejmującej dwie lub więcej spośród części 2-4 zamówienia, zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi robotami budowlanymi
na wykazanie spełnienia powyższych warunków udziału.

3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

3.4.2.1. Dla części 1:
3.4.2.1.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży architektonicznej / konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.1.2. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mającą doświadczenie w roli kierownika budowy przy dwóch zadaniach, z których każde polegało na montażu wiaty przystankowej z systemem zielonego dachu.
3.4.2.2. Dla części 2:
3.4.2.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży architektonicznej / konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.2.2. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.3. Dla części 3:
3.4.2.3.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży architektonicznej / konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.3.2. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.4. Dla części 4:
3.4.2.4.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży architektonicznej / konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
3.4.2.4.2. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

Uwaga: W przypadku składania oferty obejmującej dwie lub więcej spośród części 2-4, zamawiający dopuszcza wykazanie się tych samych osób na powyższe stanowiska.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 12 do SWZ (wzór).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wymagania dotyczące wadium:
a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części 1: 1 700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100).
Dla części 2: 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
Dla części 3: 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
Dla części 4: 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postępowanie w Banku PEKAO S.A, nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836
podając w tytule nr referencyjny postępowania ZIM-DZ.2620.60.2022.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII pkt. 1 SWZ oferty wykonawcy.
f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.
g) W treści poręczenia lub gwarancji winna znaleźć się nazwa postępowania tj. „Zielone przystanki na terenie Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 4 części” – część … (należy wskazać numer części zamówienia, której dotyczy gwarancja) oraz numer referencyjny postępowania ZIM-DZ.2620.60.2022.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
i) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
j) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym dane umożliwiające Zamawiającemu zwrot wadium:

• nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) lub
• adres email gwaranta/poręczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia).

W przypadku braku wskazania powyższych informacji zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek z którego dokonano wpłaty wadium, a w przypadku gwarancji lub poręczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub poręczyciela.

k) Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98
ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI