Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-04-11
  • ZamawiającyTEATR NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00256018
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4dbd26-e69c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190680/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd4dbd26-e69c-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Określone w SWZ https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Umowie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Umowie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 – „Kosztorys ofertowy - Remont dachów od ul. Fredry – Budynek Techniczny” oraz „Kosztorys ofertowy – Remont kominowych przewodów wentylacyjnych – przebudowa z izolacją termiczną”,
b) Załącznik nr 2 – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dekarskich” oraz „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”,
c) Załącznik nr 3 – „Rzut poziomu 17,65 - Budynek Główny”,
d) Załącznik nr 4 – „Rzut dachu - Budynek Techniczny”,
2) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac,
3) Odbycie wizji lokalnej przez każdego Wykonawcę, który złoży swoją ofertę jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp,
4) Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w wizji lokalnej, zobowiązani są do przesłania zgłoszenia w tej sprawie przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, wskazanego w pkt 10.1.1 SWZ,
5) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości – Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił od 24 miesięcy do maksymalnie 48 miesięcy,
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi jedną kategorię zakupową i ze względu na tożsamość przedmiotową w żaden sposób nie utrudnia małym i średnim przedsiębiorcom złożenia oferty. Ponadto podział zamówienia na części wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi, tj. potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby zagrozić jego właściwemu wykonaniu,
7) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni „Kosztorysy ofertowe” (Załącznik nr 1 do SWZ) w formacie „ath”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100), wg następujących zasad:
a) oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów: 60
b) oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska maksymalną liczbę punktów: 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Zamawiający wymaga wykazania minimum dwóch robót budowlanych, w tym jednej roboty ogólno-budowlanej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł netto oraz jednej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie remontu dachu na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł netto,
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi – Kierownika Budowy posiadającego: aktualne zaświadczenie
(z określonym terminem ważności) potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2023.1497 ze zm.); Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ,
2) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 7.3 SWZ,
3) Wykazu robót budowlanych – wypełniony Załącznik nr 8 do SWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w wykazie należy podać roboty budowlane, które spełniają wymagania Zamawiającego, określone w pkt 7.4.1 SWZ,
4) Aktualnego zaświadczenia (z określonym terminem ważności) o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane dla osoby, o której mowa w pkt 7.4.3 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy Wykonawcy – interaktywny formularz dostępny na Platformie e-Zamówienia,
2) „Kosztorys ofertowy” – Załącznik nr 1 do SWZ,
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę, gdy umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Pełnomocnictwo do złożenia oferty przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również Notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2020. 1192 ze zm.), które to poświadczenie Notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 900,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone
w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w BGK w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 7, nr rachunku: 02 1130 1017 0020 1460 3420 0011,
2) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
3) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, nie później jednak niż w terminie 7 dni, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2)-4) ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy – na cały okres wykonania Umowy i okres rękojmi i gwarancji.
2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na zasadach określonych w przepisach ustawy Pzp,
na kwotę równą 5 % wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 „Wzoru Umowy” (Załącznik nr 9 do SWZ),
3) Kwota stanowiąca 70 % zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy bez wad/usterek/braków,
4) Kwota stanowiąca 70 % zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy bez wad/usterek/braków,
5) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca może wnieść w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
6) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2) ustawy Pzp,
7) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi zostać dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem Umowy,
8) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BGK w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 7, nr rachunku: 24 1130 1017 0020 1460 3420 0003,
9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków spełnienia przez Zamawiającego oraz ograniczeń (wykluczeń z odpowiedzialności) oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, nazewnictwo użyte w powyższych dokumentach ma odpowiadać brzmieniu w ustawie,
10) W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach, o których mowa w pkt 15.5 b) – e) wymagane jest przedłożenie projektu zabezpieczenia – przed zawarciem Umowy o zamówienia publiczne – celem zatwierdzenia go przez Teatr,
11) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w § 10 „Wzoru Umowy” (Załącznik nr 7 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej,
2) Zmiany do Umowy – zgodne z przepisami ustawy Pzp – następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian,
3) W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku od Wykonawcy o zmianę Umowy, wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany Umowy, wniosek zostanie zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
4) W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany zaopiniowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania Aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany,
5) Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. a w związku z ust.1 pkt 1 tego artykułu ustawy Pzp, przewiduje w niniejszej Umowie możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w ten sposób, że dopuszcza możliwość zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym wykonawcą w sytuacji, gdy Zamawiający odstąpił od Umowy z przyczyn określonych w § 11 ust. 1 Umowy leżących po stronie Wykonawcy, z którym zawarto niniejszą Umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Oferta musi zostać złożona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia – na „Formularzu ofertowym” dostępnym w systemie – sekcja „Ogłoszenia i dokumenty postępowania utworzone w systemie” – zamieszczonej w szczegółach postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został na Platformie e-Zamówienia i w SWZ. 2) Otwarcie ofert jest niejawne.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI