Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63ec722-02d6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248973/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Umowa ramowa na wykonanie robót budowlanych dla wybranych zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach KPRP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera Rozdział X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.CO-11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Część I - region woj. Pomorskiego
- lokalizacja:
• Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Współczynnik roboczogodziny netto” – WR – waga kryterium 60%;
2) Kryterium nr 2 - „Współczynnik ceny materiałów” – WM – waga kryterium 20%;
3) Kryterium nr 3 - „Współczynnik ceny pracy sprzętu” – WS – waga kryterium 20%.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w zakresie każdej Części oddzielnie, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = WR+WM+WS
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
WR – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik roboczogodziny netto”,
WM – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny materiałów”,
WS – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny pracy sprzętu”.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik roboczogodziny netto (WR)
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny materiałów (WM)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny pracy sprzętu (WS)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Część II - region woj. Śląskiego
– lokalizacja:
• Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, 43-460 Wisła;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Współczynnik roboczogodziny netto” – WR – waga kryterium 60%;
2) Kryterium nr 2 - „Współczynnik ceny materiałów” – WM – waga kryterium 20%;
3) Kryterium nr 3 - „Współczynnik ceny pracy sprzętu” – WS – waga kryterium 20%.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w zakresie każdej Części oddzielnie, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = WR+WM+WS
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
WR – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik roboczogodziny netto”,
WM – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny materiałów”,
WS – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny pracy sprzętu”.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik roboczogodziny netto (WR)
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny materiałów (WM)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny pracy sprzętu (WS)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
3) Część III - region woj. Mazowieckiego
- lokalizacja:
• Warszawa ZBK Wiejska (bud. ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10), 00-902 Warszawa;
• Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa;
• Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa;
• Zespół Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 oraz przy ul. Bacciarellego 4, 00-586 Warszawa;
• Archiwum Prezydenta RP wraz z Bazą Transportową i Magazynową przy ul. Augustówka 6, 02-981 Warszawa;
• Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Konstancin - Jeziorna;
• Rezydencja Prezydenta RP Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska;
• Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku – Ośrodek Informacyjno – Edukacyjny, ul. Leśna 1, 87-720 Ciechocinek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Współczynnik roboczogodziny netto” – WR – waga kryterium 60%;
2) Kryterium nr 2 - „Współczynnik ceny materiałów” – WM – waga kryterium 20%;
3) Kryterium nr 3 - „Współczynnik ceny pracy sprzętu” – WS – waga kryterium 20%.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w zakresie każdej Części oddzielnie, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = WR+WM+WS
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
WR – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik roboczogodziny netto”,
WM – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny materiałów”,
WS – punkty uzyskane w kryterium „Współczynnik ceny pracy sprzętu”.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik roboczogodziny netto (WR)
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny materiałów (WM)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik ceny pracy sprzętu (WS)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania umowy ramowej nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca winien wykazać się wykonaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, a każda z tych robót miała wartość, co najmniej:
4.1.1. W zakresie Części I: 300 000,00 zł brutto, a każda z ww. robót budowlanych obejmowała co najmniej dwie branże z pięciu wskazanych poniżej:
a) branżę konstrukcyjno-budowlaną;
b) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
e) branżę inżynieryjno – hydrotechniczną.
4.1.2. W zakresie Części II: 300 000,00 zł brutto, a każda z ww. robót budowlanych obejmowała co najmniej dwie branże z czterech wskazanych poniżej:
a) branżę konstrukcyjno-budowlaną;
b) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
4.1.3. W zakresie Części III: 1 000 000,00 zł brutto, a każda z ww. robót budowlanych obejmowała co najmniej dwie branże z czterech wskazanych poniżej:
a) branżę konstrukcyjno-budowlaną;
b) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) branżę instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) branżę instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Uwaga:
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia dopuszczalne jest wskazanie tych samych robót budowlanych dla każdej z Części, natomiast wykaz robót budowlanych, o którym mowa w SWZ, Wykonawca wypełnia dla każdej z Części odrębnie.
4.2. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane minimum w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
4.2.1. W zakresie Części I:
a) w branży konstrukcyjno-budowlanej;
b) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
4.2.2. W zakresie Części II:
a) w branży konstrukcyjno-budowlanej
b) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
4.2.3 W zakresie Części III:
a) w branży konstrukcyjno-budowlanej;
b) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
c) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Uwaga:
Zamawiający dla wszystkich wymienionych powyżej Części (Część I, Część II i Część III) dopuszcza możliwość wykazania osób, które posiadają więcej niż jedne uprawnienia budowlane w ramach spełnienia postawionego warunku. Dopuszczalne jest wskazanie tych samych osób dla różnych Części postępowania.
UWAGA:
W każdym przypadku:
1) pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” zamawiający rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny;
2) przez „budowę” należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego;
3) przez „przebudowę” należy przez to rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego;
4) przez „remont” należy przez to rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
UWAGA:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ.
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 pkt 1) -3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (chyba, że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego Wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 6) ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1), 4), 7), 8), 10) ustawy Pzp (w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wg Załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowe dane zawiera Rozdział VII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, (dotyczy warunku określonego w rozdziale V ust. 2 pkt 4 ppkt 4.1) - wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w tym punkcie, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania umowy ramowej, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy warunku określonego w rozdziale V ust. 2 pkt 4 ppkt 4.2) - wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowe dane zawiera Rozdział VII SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą (wypełniony Formularz Oferty sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 1 do SWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zawarcie umowy ramowej, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ).
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu umowy ramowej, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy) (wraz z zobowiązaniem wykonawca przedkłada dokument potwierdzający uprawnienia osoby podpisującej to zobowiązanie do reprezentowania tego podmiotu) oraz oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć oryginalny dokument w postaci elektronicznej, a w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej rekomendowane jest złożenie dokumentu potwierdzającego wykonanie przelewu);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 Pzp (oświadczenie stanowi Załącznik nr 10 do SWZ), w którym wskazują, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy oraz pełnomocnictwo, w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty (dotyczy Części I, Części II i Części III) wadium w wysokości:
1) Część I - 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2) Część II - 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
3) Część III - 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002 z dopiskiem wadium – „Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.”, [sygnatura postępowania – ZP.CO-11/2024]
UWAGA:
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Adres:
ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, NIP: 7010271052;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu, w postaci elektronicznej został złożony wraz z ofertą.
7. Z wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać, iż zabezpiecza ona roszczenia Zamawiającego spowodowane działaniem każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, a tym samym w treści gwarancji lub poręczenia powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie umowy ramowej (konsorcjum). W przypadku nieprawidłowego sporządzenia gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego przez konsorcjum - oferta konsorcjum podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) i pkt 14) ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zawarcie umowy ramowej (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej. Oświadczenie te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie umowy ramowej wskazują w oświadczeniu zgodnym z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (oświadczenie stanowi Załącznik nr 10 do SWZ), które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie powinno zostać złożone wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy ramowej oraz umów wykonawczych w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami
8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub Części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
2. TERMIN WYKONANIA UMOWY RAMOWEJ (zgodnie z rozdziałem IV SWZ):
1). Umowa ramowa (dla Części I, Części II i Części III oddzielnie) zawiera się na okres od dnia jej zawarcia do dnia 31 grudnia 2026 r. lub do wyczerpania przez Zamawiającego środków planowanych do wydatkowania z tytułu realizacji umowy ramowej (w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej).
2). Umowy wykonawcze będą zawierane w okresie obowiązywania umowy ramowej. W umowach wykonawczych będzie określony termin realizacji poszczególnych zamówień wykonawczych, których realizacja może wykraczać poza okres umowy ramowej tj. 31 grudnia 2026 r. Termin realizacji poszczególnych umów wykonawczych do umowy ramowej będzie ustalany każdorazowo w odrębnym postępowaniu.
3). W przypadku wyczerpania środków na realizację umów wykonawczych umowa ramowa wygasa bez konieczności składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń. Niezależne od pozostałych postanowień umowy ramowej, wygaśnięcie umowy ramowej w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie stanowi dla Wykonawcy podstawy do zgłaszania względem Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
3. W związku z zawarciem Umowy Ramowej Zamawiający może zawrzeć z Wykonawcą Umowy Wykonawcze na łączną kwotę netto nieprzekraczającą (w zależności od części na jaką zostanie podpisana Umowa):
1) Dla Części I - 4 107 046,08 zł netto, powiększoną o podatek od towarów i usług zgodny z obowiązującymi przepisami prawa (VAT);
2) Dla Części II - 4 119 241,21 zł netto, powiększoną o podatek od towarów i usług zgodny z obowiązującymi przepisami prawa (VAT);
3) Dla Części III - 13 773 712,71 zł netto, powiększoną o podatek od towarów i usług zgodny z obowiązującymi przepisami prawa (VAT).
4. Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a maksymalnie pięcioma Wykonawcami dla poszczególnych Części, których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostaną ocenione, jako najkorzystniejsze (w odpowiedniej kolejności) w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli na ostatnim (piątym ) miejscu będzie więcej niż jeden wykonawca, umowa ramowa zostanie zawarta ze wszystkimi wykonawcami z tej pozycji w danej Części.