IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
7
Informacje dodatkowe:
Udzielanie zamówień zobowiązaniowych do umowy ramowej opisano w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SIWZ Sposób udzielania zamówień w „postępowaniach cząstkowych” w ramach umowy ramowej: Zamówienia będą udzielane w sposób konkurencyjny po skierowaniu zaproszeń do Wykonawców, z którymi zostaną zawarte umowy ramowe chyba, że umowa zostanie zawarta z jednym wykonawcą - w takim przypadku z pominięciem procedury konkurencyjnej.Udzielanie zamówień w ramach zawartych umów ramowych, odbywać się będzie w miarę potrzeb zamawiającego, zgodnie z art. 101a ustawy - Prawo zamówień publicznych - w drodze odrębnych zapytań ofertowych w tzw. „postępowaniach cząstkowych”.Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi zawarł umowy ramowe dla poszczególnego przedmiotu zamówienia, do złożenia ofert cząstkowych na wykonanie usług wyceny nieruchomości konkretnie wskazanych w zaproszeniu;W ofertach składanych w odpowiedzi na zaproszenie do udziału w „postępowaniu cząstkowym” Wykonawcy będą zobowiązani do podania ceny jednostkowej brutto i terminu wykonania poszczególnych operatów szacunkowych zleconych do wykonania, co będzie stanowiło kryterium oceny ofert.Cena jednostkowa brutto za wykonanie operatu szacunkowego zaproponowana w ofercie składanej w odpowiedzi na zaproszenie do udziału w „postępowaniu cząstkowym” nie będzie mogła być wyższa, od ceny jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie złożonej w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej.Termin wykonania operatu szacunkowego zaproponowany w ofercie składanej w odpowiedzi na zaproszenie do udziału w „postępowaniu cząstkowym” nie będzie mógł być dłuższy od terminu zaproponowanego w ofercie złożonej w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej.Wykonawca zostaje zobowiązany do udziału w „postępowaniach cząstkowych” w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy ramowej lub do jej wyczerpania, pod rygorem zapłaty kar umownych określonych we wzorach umów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.Zamawiający w zaproszeniu do złożenia ofert wskaże pożądany termin wykonania zamówienia
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia cząstkowego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.2. Zmiana terminu realizacji umowy, którego podstawą są:1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:a. klęski żywiołowe,b. udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości;2) zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;3) zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu umowy na skutek działania osób trzecich;4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności:a. przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia,b. przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane.3. W przypadkach wymienionych w ust. 2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności, potwierdzony na piśmie.4. Zmiana wynagrodzenia, którego podstawą jest zmniejszenie zakresu umowy cząstkowej o poszczególne zlecenia (operaty), niezależne od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia.5. Zmiana zakresu wyceny niepowodująca zmiany przypisanego rodzaju nieruchomości wskazanego w wykazie nieruchomości wraz z ilością i oferowanymi cenami jednostkowymi wynikająca z okoliczności ustalonych w procesie wyceny lub w przypadku zmiany koncepcji sprzedaży przez Zamawiającego.6. Zmiana zakresu oraz możliwość rozwiązania umowy w związku z niewłaściwym przypisaniem nieruchomości do rodzaju nieruchomości wskazanego w wykazie nieruchomości wraz z ilością i oferowanymi cenami jednostkowymi wynikająca z okoliczności ustalonych w procesie wyceny.7. Pozostałe zmiany, wynikające z uwzględnienia sytuacji związanych z: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy;2) odstąpieniem od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub inne okoliczności niezależne od woli Stron umowy, w szczególności będące skutkiem działań lub zaniechań podmiotów trzecich;3) brakiem możliwości dokonania lustracji nieruchomości niezawinionej przez Wykonawcę.8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.9. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą zostać udokumentowane.10. Zmiany treści niniejszej umowy, z wyłączeniem zmian określonych w ust. 11 wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.11. Zmiany umowy dotyczące Zamawiającego lub Wykonawcy tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych, nie wymagają aneksu do umowy lecz Strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej. Wobec braku zawiadomienia drugiej strony o zmianie danych adresowych, o których mowa wyżej doręczenie uznaje się za skuteczne na adres podany w niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
14.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: