Zastępstwo inwestorskie i nadzory branżowe przy realizacji inwestycji: Budowa budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zastępstwo inwestorskie i nadzory branżowe przy realizacji inwestycji: Budowa budynku ACTP AMW w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-11
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zastępstwo inwestorskie i nadzory branżowe przy realizacji inwestycji: Budowa budynku ACTP AMW w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zastępstwo inwestorskie i nadzory branżowe przy realizacji inwestycji: Budowa budynku ACTP AMW w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41445907-75e9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w sprawie korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ w rozdziale 8

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale nr 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Zakres podstawowy: Zastępstwo inwestorskie i nadzory branżowe nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie budynku Akademickiego Centrum Technologii Podwodnych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w specjalnościach:1) Architektonicznej bez ograniczeń, w odniesieniu do architektury obiektu2) Konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w odniesieniu do konstrukcji obiektu3) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne.4) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, 5) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.6) Inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.wraz z weryfikacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej – w tym : projektu budowlanego, wykonawczego wielobranżowego, STWiOR-ów, przedmiarów i kosztorysów oraz wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń związanych z realizacją obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku:1. wykaz usług (załącznik nr 16) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, która została wykonana z należytą starannością, polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego, Inwestora Zastępczego dla 1 zadania z zakresu budowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 18 000,00 m3 z basenem nurkowym z ruchomym dnem o głębokości min. 5m i kubaturze min. 600 m3, gdzie wartość brutto robót wynosiła co najmniej 24 000 000 zł brutto. 2. wykaz osób, (załącznik nr 17) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami:1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności architektonicznej. Osoba taka musi posiadać łącznie:  uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w odniesieniu do architektury obiektu lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru lub inspektora nadzoru autorskiego w specjalności architektonicznej, przy budowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 18 000 m3, z basenem nurkowym z ruchomym dnem o głębokości niecki min. 5m i kubaturze min. 600 m3 (załącznik nr 9) 2) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba taka musi posiadać łącznie:  uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowalnej (w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych), w tym przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, polegającego na budowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 18 000 m3 z basenem nurkowym z ruchomym dnem o głębokości niecki min. 5m i kubaturze min. 600 m3 (załącznik nr 10)3) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych. Osoba taka musi posiadać łącznie: uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót sanitarnych (w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych); w tym przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na : • budowie obiektu użyteczności publicznej obejmującego swoim zakresem budowę krytego basenu z minimum jednym obiegiem technologii uzdatniania wody basenowej o wydajności filtra lub filtrów minimum 250 m3 /h • wykonaniu studni żelbetowej o średnicy minimum 3m, o głębokości nie mniejszej niż 10 m. (załącznik nr 11)4) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych. Osoba taka musi posiadać łącznie: uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót elektrycznych (w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych); w tym przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej obejmującego swoim zakresem sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne o całkowitej mocy zainstalowanej co najmniej 800 kW, (załącznik nr 12) ;5) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót teletechnicznych, posiadającą łącznie: uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót teletechnicznych (w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru branży teletechnicznej); w tym przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie obiektu użyteczności publicznej obejmującego swoim zakresem sieci i urządzenia RTV, nagłośnienia, CCTV, LAN i TEL, SSWiN, KD, ESOK, sygnalizacji pożaru w obiekcie basenowym(załącznik nr 13) ;6) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej.Osoba taka musi posiadać łącznie:  uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 10-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót branży drogowej lub Inspektora Nadzoru branży drogowej (w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych), w tym przy realizacji co najmniej jednego zamówienia doprowadzonego do odbioru końcowego robót budowlanych polegającego na budowie ulic, placów, parkingów o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 3 500,00 m2, obejmujące w swoim zakresie drogi p.poż. (załącznik nr 14) .7) osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru inwestorskiego będącego odpowiedzialnym za koordynację powierzonych zadań – wskazaną spośród ww. inspektorów nadzoru inwestorskiego.Osoba taka musi posiadać (poza ww. wymaganiami) co najmniej 10-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru lub Kierownika Projektu na co najmniej jednej inwestycji z zakresu obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 18 000 m3, z basenem nurkowym z ruchomym dnem o głębokości min. 5m i kubaturze min. 600 m3 (załącznik nr 15)Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych.Wskazane osoby muszą posiadać: aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w dziedzinie BHP, aktualne zaświadczenie z badania lekarskiego, w tym badania wysokościowego do prac na wysokości powyżej 3m,ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. Brak jakiegokolwiek z ww. zaświadczeń dyskwalifikuje osobę z pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł ze wskazaniem sumy gwarancyjnej te-go ubezpieczenia.b) Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załączniki od 9 do 15).c) Wykaz usług (załącznik nr 16).d) Wykaz osób (załącznik nr 17).e) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).d) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;f) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;g) Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 8).h) Dowód wniesienia wadium.i) Doświadczenie personelu kluczowego jako kryterium (załącznik 18).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadiumnależy dołączyć do oferty) w wysokości:9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający w dniu podpisania umowy będzie wymagał od wyłonionego Wykonawcy wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej z form określonych w art. 449 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres przewidywanych zmian zawarty w projekcie umowy ( załącznik nr 3 do SWZ) & 16

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-12

2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI