Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-27
  • Numer ogłoszenia578410-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578410-N-2020 z dnia 2020-08-27 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy: Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Adama Mickiewicza   15 , 85-071  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 (52) 33 91 100, e-mail waldemar.baczynski@wody.gov.pl, faks +48 (52) 33 91 200.
Adres strony internetowej (URL): https://bydgoszcz.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bydgoszcz.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Inowrocławiu ul. Królowej Jadwigi 20, 88-100 Inowrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap II
Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.43.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

II.5) Główny kod CPV: 71322000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, który skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.- Zadanie powinno być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednią wiedzę, doświadczenie i stosowne uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych i obiektów gospodarki wodnej. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane z dziedziny, której dotyczy wykonanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość zamówienia wynikająca z umowy, która ma być podpisana.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu usług polegających na opracowaniu co najmniej 2 operatów wodnoprawnych w zakresie piętrzenia wód powierzchniowych budowlą piętrzącą i szczególnego korzystania z wód tj. nawadnianie gruntów rolnych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. 2020 r. poz. 310 z pózn. zm.) oraz instrukcji gospodarowania wodą na korzystanie z wód powierzchniowych za pomocą urządzeń do jej piętrzenia, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. 2019 r. poz. 1725), o których mowa w § 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 86, poz. 579), na podstawie których wydano prawomocną decyzję - pozwolenie wodnoprawne. Usługi powinny być potwierdzone poświadczeniem należytego wykonania umowy nie starszym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. - Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
10.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.10.3.3 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.4.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, 10.4.2 Ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.10.4.3 Stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub rzeczoznawcę, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie oceny i badania stanu technicznego budowli hydrotechnicznych, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
10.5.1 Wykaz usług - Załącznik nr 5 do SIWZ,10.5.2 Wykaz usług do zrealizowania przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 7 do SIWZ,10.5.3 dokument(y) potwierdzający(e), że usługi zostały wykonane należycie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.3.1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium dla poszczególnych części w kwocie:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+846 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:8.2.1 pieniądzu;8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;8.2.3 gwarancjach bankowych;8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Banku Gospodarstwa Krajowego, 00-955 Warszawa, al. Jerozolimskie 7, Nr: 59 1130 1017 0020 1510 6790 0010. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w sprawie nr BD.ROZ.2810.43.2020 – Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap II8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8.6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.8.7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp.8.8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doswiadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.3 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
20.1 Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
20.2 W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów:20.2.1 Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru.20.2.2 Przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doswiadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+846
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zarząd Zlewni w Inowrocławiu - Usługa wykonania operatów wodnoprawnych wraz z instrukcją gospodarowania wodą – Etap IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 – Śluza Krostkowo – rzeka Noteć km 68+200Część nr 2 – Rozrząd w Przyłękach – Kanał Nowonotecki km 7+655Część nr 3 – Syfon Piętrzący – Kanał Kruszyński km 0+522Część nr 4 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 2+847Cześć nr 5 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 4+924Część nr 6 – Zastawka – Kanał Kruszyński km 5+956Część nr 7 – Zastawka – Kanał Przyłęki km 5+8464.2.2 Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4.2.3 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.4.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.4.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.4.5 CPV: 71322000-2 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI