Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektuj i wybuduj: skwer przy Galerii Mokotów przy ul. Wołoskiej/ Marynarskiej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektuj i wybuduj: skwer przy Galerii Mokotów przy ul. Wołoskiej/ Marynarskiej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c45009-8bc1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektuj i wybuduj: skwer przy Galerii Mokotów przy ul. Wołoskiej/ Marynarskiej w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/21-tp-2021/?b=943.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy określonym w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wszelkich robót budowlanych i ogrodniczych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach realizacji zwycięskiego projektu budżetu obywatelskiego na 2021 rok „Skwer Przyjazny Mieszkańcom przy Galerii Mokotów - zielone miejsce do odpoczynku, plac zabaw dla dzieci, siłownia, miejsce na spacer z psem - pomiędzy ulicami Wołoską i Marynarską, przy przystanku tramwajowym Rondo UE – nr 88” polegających na modernizacji skweru na działkach ewidencyjnych nr cz. 7/1, 7/2, cz. 9, cz. 11 z obrębu 10809 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.Zakres prac obejmuje między innymi:1. Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego; 2. Prace przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe i plantowanie terenu; 3. Budowa ciągu pieszego z nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni 126 m2 wraz z obrzeżami betonowymi 6x20x100 cm - 168 mb.; 4. Remont i przebudowa istniejącego głównego ciągu pieszego – w ramach prac należy wykonać rozbiórkę starych nawierzchni z kostki betonowej i płyt betonowych (ok. 188 m2 łącznie), budowę nowej nawierzchni mineralnej o powierzchni 292,5 m2 wraz z obrzeżami betonowymi 6x20x100 cm - 234 mb.;5. Montaż elementów małej architektury: a. Ławki z oparciem i podłokietnikami – 10 szt. (dostawa i montaż po stronie Zamawiającego),b. Ławki okrągłej – 1 szt.c. Leżaki – 3 szt.d. Pergola – 6 przęseł,e. Kosze na śmieci – 5 szt.f. Wiszące domki dla owadów – 3 szt.g. Tablica informacyjna – 1 szt.6. Modernizację szaty roślinnej – prace polegają na zakupie, dostawie i posadzeniu roślin ozdobnych oraz renowacji trawnika.7. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1202) oraz na zasadach i warunkach określonych w Umowie.2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:a) „Cena” („C”) – 60 pkt; b) „Wstępna Koncepcja zagospodarowania skweru” („K”) -20 pkt; c) „Doświadczenie kierownika budowy” („D”) – 20 pkt;2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:a) W kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane według następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena brutto C = --------------------------------------------------- x 60 pkt; cena brutto badanej oferty, Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.3. Punkty w kryterium „Wstępna Koncepcja zagospodarowania skweru” („K”) - można uzyskać maksymalnie 20 punktów, przy czym Zamawiający weźmie pod uwagę:1. Rozmieszczenie elementów wyposażenia w przestrzeni oraz kompozycja nasadzeń roślinnych 0-10 pkt.2. Spójność koncepcji – wzajemne powiązania i dopasowanie między elementami koncepcji, kompletność, precyzja, niesprzeczność (zgodna z PFU) 0-10 pkt.Ocena tego kryterium będzie liczona jako średnia ocena poszczególnych członków komisji zwołanej przez Zamawiającego do oceny oferty. Maksymalna ilość punktów jakie może przyznać komisja to 20 pkt.W kryterium oceny „Wstępna Koncepcja zagospodarowania” oceniane będą następujące elementy każdej z ofert:1) Rozmieszczenie elementów wyposażenia w przestrzeni oraz kompozycja nasadzeń roślinnych;Sposób oceny:• 2 pkt – funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań, • 2 pkt – odległość od drzew pozwalająca na nieuszkadzanie systemów korzeniowych drzew (min. 1,5 m odległości od pnia drzewa),• 2 pkt – dobór odpowiednich gatunków roślin stanowiących, elementy zagospodarowania, wygrodzenia etc.,• 2 pkt – atrakcyjność doboru gatunkowego w różnych porach roku,• 2 pkt – zróżnicowanie zacienienia elementów zagospodarowania, kompozycja,2) Spójność koncepcji – wzajemne powiazania i dopasowanie miedzy elementami koncepcji, kompletność, precyzja, niesprzeczność;Sposób oceny:• 2 pkt – uwzględnienie wymagań wynikających z ustaleń MPZP i ograniczeń związanych z otoczeniem,• 2 pkt – zaprezentowanie koncepcji zagospodarowania terenu na mapie zasadniczej lub ortofotomapie wraz ze szczegółową legendą,• 2 pkt – szczegółowy opis elementów zagospodarowania wraz z wizualizacjami terenu,• 2 pkt – szczegółowy opis zastosowanych materiałów, w tym dołączenie kart katalogowych elementów małej architektury,• 2 pkt – szczegółowość wykonania (opracowania) koncepcji.4. Punkty w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” („D”) Wykonawca otrzyma za dodatkowe doświadczenie kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1, pkt 1.4.2 lit a) SWZ. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:- za każdą dodatkową robotę budowlaną, ponad wymaganą przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 1, pkt 1.4.2, lit a) SWZ Wykonawca otrzyma 5 pkt, lecz nie więcej niż 20 pkt.Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: S = C +K+D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna Koncepcja zagospodarowania skweru
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7