Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektuj i wybuduj: Skwer Integrator – zaaranżowanie przestrzeni wypoczynkowych w zieleni u zbiegu Al. Zjednoczenia i ul. J. Kasprowicza w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektuj i wybuduj: Skwer Integrator – zaaranżowanie przestrzeni wypoczynkowych w zieleni u zbiegu Al. Zjednoczenia i ul. J. Kasprowicza w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5a3528-c22a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011328/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zaprojektuj i wybuduj - Skwer Integrator – zaaranżowanie przestrzeni wypoczynkowych w zieleni u zbiegu Al. Zjednoczenia i ul. J. Kasprowicza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/55-tp-2021-2-2/?preview=true3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.4.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.5. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).6. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem sprawy określonym w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 55/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich
robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu pod roboczą nazwą Skwer
Integrator, zlokalizowanego przy skrzyżowaniu al. Zjednoczenia z ul. Kasprowicza, położonym w
Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, urządzenie placu przed wejściem do stacji Metra Stare
Bielany oraz późniejsza trzyletnia gwarancja utrzymaniowo-pielęgnacyjna terenu. Powierzchnia
objęta opracowaniem wynosi: ok. 5 000 m2.
Teren został podzielony na 3 obszary oznaczone w koncepcji literami A, B, C.
• Obszar A obejmuje fragment dz. ew. nr 97 z obrębu 70504, znajdującej się poza pasem
drogowym.
• Obszar B to fragment dz. ew. nr 101 z obrębu 70504 oraz dz. ew. nr 122/1 z obrębu 70503 –
pas drogowy ul. J. Kasprowicza.
• Obszar C obejmuje fragment dz. ew. nr 124 z obrębu 70503 – pas drogowy al. Zjednoczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji umowy z opcji, zgodnie zktórym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem:
- roboty opisane w pkt 1.4.1. b) Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr
1 do SWZ.
- Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy/robót
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeliwykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną
polegającą na budowie skweru [1] lub parku [2] o powierzchni nie mniejszej niż 800 m².
[1] Skwer - jest terenem zieleni z trawnikami, klombami, krzewami oraz drzewami, a niekiedy
znajdują się tam fontanny, alejki, ławki i inny sprzęt rekreacyjny.
[2] Park - teren rekreacyjny, przeważnie z dużą ilością roślinności, w tym często zadrzewiony,
wyposażony w małą architekturę (ławki, kosze na śmieci i in.)
Uwaga!
*za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana
na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrana przez ten
podmiot, jako wykonana należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości
przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie,
wykonaniem robót muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli
wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie, przy
czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji:
2.1. w zakresie wykonania dokumentacji projektowej:
a) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta, posiadającą
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
projektowania w specjalności architektonicznej.
b) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta, posiadającą
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
c) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta, posiadającą
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych.
d) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta, posiadającą
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
projektowania w specjalności drogowej
e) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji projektanta zieleni posiadającą
wyższe wykształcenie I stopnia w kierunku architektura krajobrazu lub ogrodnictwo oraz 5 letnie
doświadczenie zawodowe w zakresie pielęgnacji terenów zieleni.
2.2. w zakresie realizacji robót budowlanych:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie kwalifikacje zawodowe do pełnienia
funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym posiada doświadczenie na stanowisku kierownika
budowy przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub
nadzór nad inwestycją związaną z urządzaniem terenów zieleni oraz będący aktualnie członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji kierownika
robót drogowych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej
drogowej
c) co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie I stopnia w kierunku architektura
krajobrazu lub ogrodnictwo oraz 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pielęgnacji
terenów zieleni;
d) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji kierownika
robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
e) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji kierownika
robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie instalacji i urządzeń, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
1.4.3. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej, w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
ustawie Pzp:1.1. art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2;1.2. art. 108 ust. 1 pkt 4, dotyczącej orzeczenia zakazu
ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;1.3. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a, 1.4. art.
109 ust. 1 pkt 2 lit. b, dotyczącej ukarania
za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, Dok. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jego złożeniem.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia - zał. nr 6 do SWZ;3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.
1pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału
regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;5. odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.6. oświadczenia wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których
mowa w art. 266 w zw. z:6.1. art. 108 ust. 1 pkt 3,6.2. art. 108 ust. 1 pkt 4, dotyczących orzeczenia
zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,6.3. art. 108 ust. 1 pkt
5, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,6.4. art. 108 ust. 1 pkt 6,6.5. art. 109 ust. 1 pkt 1, odnośnie do naruszenia obowiązków
dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),6.6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b,
dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,6.7. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c,6.8. art. 109 ust. 1 pkt 5,6.9. art. 109 ust. 1 pkt 7. Wzór oświadczenia - zał. nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie
wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie
wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub
zawodowej:4.1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty. wykazu określa załącznik nr 4 do
SWZ;
4.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa
załącznik nr 5 do SWZ;
UWAGA: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg
średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A
kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie októrym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia tepotwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) „Cena” („C”) – 60 pktb) „Doświadczenie kierownika budowy/robót” („D”) – 20 pkt.
c) „Długość okresu gwarancji i rękojmi” („G”) – 20 pkt.