III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełniania warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zadać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się od osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodową lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wstępnie złożonych oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym, uwzględniający wszystkie koszty realizacji zamówienia, z podziałem na urządzenia placu zabaw i dokumentację, z podaniem ceny netto i brutto oraz podatku VAT dla każdego z elementów:
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), Część 2: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), Część 3: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), Część 4: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), Część 5: 300, 00 zł (słownie: trzysta złotych), Część 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część 7: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) w terminie do dnia 17 października 2019 roku do godziny 12:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Projekt umowy stanowi załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest jej integralną częścią. W projekcie umowy Zamawiający określił istotne warunki umowy, a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki i kary umowne oraz inne postanowienia, w tym warunki zmiany treści umowy, zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny z siedzibą w Urzędzie Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, tel. 85 713 28 80, fax 85 713 28 81,e-mail: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl, 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Zaprojektuj i wybuduj place zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny (znak sprawy: IGK.271.2.36.2019) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.), 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia z korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie, zlokalizowany na części działki nr geod. 48/7 obręb Kleosin, na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ORLIK położonego przy ul. Ojca St. Tarasiuka w Kleosinie, 1) zestaw zabawowy, w skład którego wchodzą: wieża z dachem czterospadowym; wieża otwarta; zjeżdżalnia ślimakowa; zjeżdżalnia prosta jednotorowa; ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami; zjazd strażacki typu freesbe z 5 spodkami; 2 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi, zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych; 2 panele zabawowo-edukacyjne: gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym; elementy sprawnościowe takie jak: poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa, 2) nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa kolorowa przepuszczalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj, położonego na części działki nr geod. 208/2 obręb Juchnowiec Kościelny w rejonie Ośrodka Kultury w Gminie Juchnowiec Kościelny, 1) huśtawka potrójna metalowa, wyposażona w siedzisko gumowe płaskie i kubełkowe oraz tzw. bocianie gniazdo, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej, 2) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 3) nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia, wykonana np. z piasku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na części działki nr geod. 142/2 obręb Księżyno Kolonia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na części działki nr geod. 142/2 obręb Księżyno Kolonia, 1) Piramida linowa, 2) Nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia, wykonana np. z piasku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki, zlokalizowany na działce nr geod. 252/1 obręb Baranki, w rejonie budynku świetlicy wiejskiej w Barankach, 1) huśtawka podwójna metalowa, wyposażona w siedzisko płaskie i kubełkowe, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej, 2) zestaw zabawowy o wys. min.2,10 m, na kotwach stalowych, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką , 3) drabinka krzyżowa ze ścianką wspinaczkową, o wysokości min.2,00 m, zamontowana na kotwach stalowych, 4) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 5) nawierzchnia bezpieczna w strefach bezpieczeństwa urządzeń, wykonana np. z piasku, 6) bujak na sprężynie typu Ważka, 7) drążki wysokie, 8) zestaw zabawowy typu sklepik 9) ławki z oparciem i metalowym stelażem. Wykonawca zaprojektuje cały obiekt placu zabaw z rozmieszczeniem ww. urządzeń. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: huśtawka podwójna metalowa, zestaw zabawowy, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką, drabinkę krzyżową ze ścianka wspinaczkową oraz regulamin placu zabaw. W strefach bezpieczeństwa urządzeń Wykonawca wykona nawierzchnie bezpieczną np. z piasku. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Lewickie-Stacja, w formule zaprojektuj i wybuduj |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Lewickie Stacja, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr geod. 83/11 obręb Juchnowiec Kościelny, położonej we wsi Lewickie-Stacja, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 83/11 obręb Juchnowiec Kościelny • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć zjeżdżalnię z podestami i czepiankami, regulamin placu zabaw, czworokąt wielofunkcyjny (czepianka), huśtawkę potrójną metalową, altanę ze stołem i krzesłami, orbitrek, drążek gimnastyczny, wyciąg dolny (fitness), boisko utwardzone do siatkówki/tenisa, zjazd linowy, bujak na sprężynie, huśtawka ważka, miejsce na ognisko (utwardzony plac wyposażony w ławki) oraz boisko do piłki nożnej wraz z bramkami i piłkochwytami, • W projekcie należy przewidzieć miejsce pod planowaną świetlicę wiejską, • W strefach bezpieczeństwa urządzeń przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Budowa placu zabaw • Wykonawca wybuduje plac zabaw wyposażony w następujące urządzenia placu zabaw: 1) Zestaw zabawowy na kotwach stalowych, składający się ze zjeżdżalni metalowej, wieży z dachem dwuspadowym, przeplotni linowej, drabinki krzyżakowej i trapu schodki , 2) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 3) nawierzchnia bezpieczna np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: zestaw zabawowy oraz regulamin placu zabaw. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Olmonty, w formule zaprojektuj i wybuduj |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Olmonty, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr geod. 174/13 obręb Olmonty, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 174/13 obręb Olmonty • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć: zdjęcie nawierzchni żwirowej; usuniecie warstwy gliny; wyrównanie terenu; nasypanie ziemi; zasianie trawy; wykonanie oświetlenia solarnego (4 lampy); montaż ławek betonowo-drewnianych z oparciem – 4 szt.; huśtawka metalowa podwójna – 2 szt. z siedziskiem płaskim i kubełkowym; piaskownica z bali; huśtawka metalowa równoważna typu Ważka; zestaw ze zjeżdżalnią; bujak sprężynowy z HDPE – 2 szt.; karuzela tarczowa metalowa na platformie z poręczami; drabinka pozioma na kotwach stalowych; drążek gwiaździsty; poręcze równoległe na kotwach stalowych; stolik betonowy do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławeczkami; regulamin placu zabaw metalowy, kosz na śmieci metalowy, stojak na rowery metalowy; regulamin placu zabaw; • W strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku, • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Rozbudowa placu zabaw • Wykonawca wybuduje plac zabaw wykonując następujące roboty i montaż urządzeń placu zabaw: - usuniecie warstwy gliny; wyrównanie terenu; nasypanie ziemi; zasianie trawy; 1) huśtawka metalowa podwójna – 1 szt. z siedziskiem płaskim i kubełkowym; 2) piaskownica z bali; 3) regulamin placu zabaw; 4) montaż ławek betonowo-drewnianych z oparciem – 4 szt. 5) wykonanie oświetlenia solarnego (4 lampy); 6) nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące powyżej urządzenia. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych) • nawierzchnia trawiasta na powierzchni placu zabaw;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie działki gminnej wraz z rozbudową placu zabaw we wsi Rostołty, w formule zaprojektuj i wybuduj |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie działki gminnej wraz z rozbudową placu zabaw we wsi Rostołty, w formule zaprojektuj i wybuduj, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 65 obręb Rostołty • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć: zestaw zabawowy z profili metalowych malowanych proszkowo, na kotwach stalowych, złożony z wieży z dachem i podestem, zjeżdżalni z blachy nierdzewnej, dwóch podestów przejściowych, przeplotni z lin polipropylenowych lub drewnianio/metalowych, krzyżak z drabinkami i podestem, pięć barierek ochronnych, podest wejściowy; zestaw zręcznościowy czworokątny na kotwach stalowych; elementy siłowni zewnętrznej typu: orbitrek, biegacz, wioślarz, wahadło/twister, wyciąg górny; boisko do gry w koszykówkę o nawierzchni asfaltowej lub poliuretanowej, z namalowanymi liniami, wraz z koszem z możliwością regulacji jego wysokości; wiata/altana o pow. do 35 m2 o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blachy oraz utwardzoną nawierzchnią, wyposażona w stół i ławki oraz grill; chodniki do przemieszczania się od wejścia na działkę do świetlicy oraz między zaprojektowanymi obiektami; ławki drewniane o metalowej konstrukcji rozmieszczone po terenie; dwa kosze na śmieci (przy wiacie z grillem oraz pomiędzy świetlicą i placem zabaw); oświetlenie terenu wokół świetlicy np. typu lampy stojące z własnym zasilaniem z baterii słonecznej; wydzielone miejsce na ognisko z ławeczkami; • W strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku, • W strefach bezpieczeństwa urządzeń siłowni zewnętrznej przewidzieć nawierzchnie utwardzoną wykonaną np. z kostki brukowej lub inną bezpieczną nawierzchnię, • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Rozbudowa placu zabaw • Wykonawca rozbuduje plac zabaw o następujące urządzenia placu zabaw: 1) Zestaw zabawowy z profili metalowych malowanych proszkowo, na kotwach stalowych, złożony z wieży z dachem i podestem, zjeżdżalni z blachy nierdzewnej, dwóch podestów przejściowych, przeplotni z lin polipropylenowych lub drewnianio/metalowych, krzyżak z drabinkami i podestem, pięć barierek ochronnych, podest wejściowy; 2) zestaw zręcznościowy czworokątny na kotwach stalowych; 3) nawierzchnia bezpieczna np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia rozbuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: zestaw zabawowy oraz zestaw zręcznościowy. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: