Zaprojektowanie i wykonanie zadania: „Wykonanie rozbudowy istniejącej w Akademii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania: „Wykonanie rozbudowy istniejącej w Akademii Sztuki Wojennej kontroli dostępu w budynku nr 28 oraz wykonanie punktu dostępowego w budynku nr 28 zabezpieczonego systemem sygnalizacji włamania kompatybilnym z istniejącą platformą do zarządzania bezpieczeństwem”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Sztuki Wojennej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia573090-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573090-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Akademia Sztuki Wojennej: Zaprojektowanie i wykonanie zadania: „Wykonanie rozbudowy istniejącej w Akademii Sztuki Wojennej kontroli dostępu w budynku nr 28 oraz wykonanie punktu dostępowego w budynku nr 28 zabezpieczonego systemem sygnalizacji włamania kompatybilnym z istniejącą platformą do zarządzania bezpieczeństwem”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny 01157424400000, ul. al. Gen. A. Chruściela  103 , 00-910  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261814085, , e-mail d.magdziarz@akademia.mil.pl, , faks 261813217.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub listownie w wersji papierowej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103, Akademia Sztuki Wojennej, Punkt Podawczy – budynek nr 4 – portiernia (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie zadania: „Wykonanie rozbudowy istniejącej w Akademii Sztuki Wojennej kontroli dostępu w budynku nr 28 oraz wykonanie punktu dostępowego w budynku nr 28 zabezpieczonego systemem sygnalizacji włamania kompatybilnym z istniejącą platformą do zarządzania bezpieczeństwem”
Numer referencyjny: PK.ZZP.261.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania: „Wykonanie rozbudowy istniejącej w Akademii Sztuki Wojennej kontroli dostępu w budynku nr 28 oraz wykonanie punktu dostępowego w budynku nr 28 zabezpieczonego systemem sygnalizacji włamania kompatybilnym z istniejącą platformą do zarządzania bezpieczeństwem”1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PF-U) - Załącznik nr 1A do SIWZ, oraz Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.2. Okres realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy. W tym terminie Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać dokumentację projektową w 4 egzemplarzach zgodnie z PF-U;2) wykonać roboty budowlane wewnątrz budynku;3) wykonać prace infrastruktury IT.3. Założenia ogólne dotyczące dokumentacji projektowej:Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie wymagane przepisami decyzje i uzgodnienia pozwalające na wykonanie zaprojektowanych robót. Opracowanie musi spełniać zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z ¬dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013, 1129 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2117 ze zmianami) i obejmuje projekty wykonawcze w branży: elektrycznej i teletechnicznej w zakresie i formie, o której mowa z § 5 wyżej wspomnianego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury – w liczbie 4 egzemplarzy.4. Gwarancja: Wykonawca obowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 24 miesiące, nie dłużej niż 48 miesięcy (Uwaga! Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert)5. Miejsce wykonania zamówienia:– bud. nr 28 na terenie ASzWoj.6. Wizja lokalna terenu Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i budynku nr 28, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej na wyżej wspomnianym terenie będzie możliwe, po uprzednim pisemnym (e-mailem na adres w.czyzewski@akademia.mil.pl) ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca.7. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.Zamawiający na podstawie przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę: instalatorów i konserwatorów oraz osoby wykonujące podczas realizacji przedmiotu zamówienia prace fizyczne.Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na:1) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji pierwszego Zlecenia - Wykonawca w terminie do 3 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii umów o pracę zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności, na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia. Nie przedstawienie we wskazanym terminie dokumentów zawierających ww. informacje, bądź przedstawienie ich niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych;2) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w ust. 7 wraz z zanimizowanymi formularzami ZUS, ZUA, na podstawie których zgłoszono pracowników do ZUS i/lub comiesięczne dowody naliczenia i odprowadzenia składek ubezpieczeniowych od umów o pracę zatrudnionych osób;3) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie.Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji usługi/zamówienia przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311200-2
45314320-0
71220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże że posiada:a) ważną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego;b) ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE” zgodnie z art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 742);c) ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, t. j. Dz. U. 2019 poz. 1214) określonymi w pozycji WT XI Załącznika do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. 2019 poz. 1888).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną w zakres której wchodziło wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego (w tym systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu zarządzania systemami bezpieczeństwa SMS) dedykowanych instalacji elektrycznych o wartości co najmniej – 200 000 PLN brutto, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego robota została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; b) do wykonania prac projektowych i budowlanych dysponuje n/w osobami spełniającymi n/w wymagania:- 1 osoba na stanowisku projektanta posiadająca 2 letnią praktykę zawodową oraz Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym terminem ważności; Świadectwo/zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4/NO; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE”; Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;- 1 osoba na stanowisku kierownika robót posiadająca 2 letnią praktykę zawodową oraz Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej; Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym terminem ważności; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia; Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE”; Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;- 1 osoba na stanowisku kierownik budowy posiadająca 2 letnią praktykę oraz Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym terminem ważności; świadectwo/zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4/NO lub świadectwo/zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie instalowania/konserwacji systemów alarmowych; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „POUFNE”; Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;c) w zakresie instalacji i konserwacji dysponuje n/w osobami spełniającymi n/w wymagania:- 2 osoby na stanowisku instalator/inżynier z roczną praktyką zawodową oraz Ważne uprawnienia i certyfikaty na poziom instalatora i inżyniera wydane przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania systemu zarządzania bezpieczeństwem (SMS) iProtect; Ważny certyfikat instalatora i konserwatora systemu ESEK wydanym przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania depozytorów kluczy; Ważne uprawnienia i certyfikaty na poziom instalatora i inżyniera wydane przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania systemu monitoringu wizyjnego IP DIVA; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; Posiadanie legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE”; Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;- 2 osoby na stanowisku instalator/konserwator z roczną praktyką zawodową oraz Świadectwo/Zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie instalowania/ konserwacji systemów alarmowych; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, Posiadanie legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; Ważny certyfikat instalatora i konserwatora systemu ESEK wydanym przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania depozytorów kluczy; Ważne uprawnienia i certyfikaty na poziom instalatora i inżyniera wydane przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania systemu zarządzania bezpieczeństwem (SMS) iProtect; Ważne uprawnienia i certyfikaty na poziom instalatora i inżyniera wydane przez producenta systemu w zakresie posiadania kwalifikacji i uprawnień do instalowania, konfigurowania oraz uruchamiania systemu monitoringu wizyjnego IP DIVA; (przy czym jedna z tych osób musi dodatkowo posiadać) świadectwo/ zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie montażu, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz awaryjnego otwierania w miejscach zainstalowania); Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE”; Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) ważnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;4) ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia o klauzuli co najmniej „POUFNE”;5) ważnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym;6) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 7) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone zgodnie z treścią w rozdziału VI ust. 2 pkt 3. lit. a) SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem dotyczącym posiadania przez nich uprawnień, zaświadczeń, legitymacji, świadectw, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3. lit. b) SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ – (Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/10).Zasady wnoszenia wadium zostały opisane w rozdziale X SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:1) Zmiana sposobu wykonania zamówienia oraz terminów wykonania umowy w tym:a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;b) z powodu przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie 4. Zmiana terminu wykonania umowy nie może skutkować roszczeniem Wykonawcy o dodatkową zapłatę.5. W razie ujawnienia w trakcie wykonywania umowy okoliczności powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, Wykonawca może przystąpić do dalszego wykonania prac zamiennych po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego przy uwzględnieniu zapisów ust. 1. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnego aneksu i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont sztachet drewnianych- Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont sztachet drewnianych. Ogrodzenie ma 18 lat, w tym czasie były 2 remonty. Ok 120 mb ogrodzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI