Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-15
  • Numer ogłoszenia550692-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550692-N-2020 z dnia 2020-06-15 r.

Areszt Śledczy w Łodzi: Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 59040900000000, ul. ul. Smutna  21 , 91-729  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (42) 675 00 00, e-mail zp_as_lodz@sw.gov.pl, faks (42) 675 03 55.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy w Łodzi
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi
Numer referencyjny: DKW.2232.5.2020.SB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą „Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi”.W ramach inwestycji pn. „Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi”, której dotyczy procedura przetargowa, zostanie wykonana dokumentacja projektowa przebudowy całego budynku OPA oraz zostaną wykonane roboty budowlane i instalacyjne w zakresie III i IV kondygnacji OPA, prace rozbiórkowe pomieszczeń i instalacji w podpiwniczeniu, montaż dźwigu towarowo - osobowego oraz modernizacja instalacji kanalizacyjnej w całym obiekcie. 2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto w ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca:a) wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń, decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających,b) wykona plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,c) wykona na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej roboty budowlane objęte umową,d) zapewni nadzór autorski autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późń.zm.)e) sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska niezbędne pozwolenia, jak również powiadomi Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi o zakończeniu budowy.3. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1) zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zapoznanie się z terenem i specyfiką robót. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich zezwoleń niezbędnych dla realizacji niniejszej umowy, o ile będą wymagane; 2) zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych oraz personelu posiadającego zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego;4) terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz złożenia oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;5) zorganizowanie placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku;6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami;7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami oraz przy okazji realizacji umowy, w tym także z działaniem urządzeń i ruchem pojazdów;8) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;9) usunięcie oraz zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z następującymi ustawami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Przepisy prawa Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.10) ponoszenie kosztów związanych z zużyciem mediów do celów związanych z wykonywaniem robót;11) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze;12) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej w formie papierowej (w 2 egz) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD;13) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. Nieodpłatnego usunięcia, podczas trwania okresu gwarancji, wad i usterek i nieodpłatnego wykonania czynności serwisowych określonych w DTR oraz instrukcjach eksploatacyjnych;14) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach organizacyjnych, technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym jakość robót lub termin zakończenia robót;16) organizowanie na bieżąco konsultacji roboczych z Zamawiającym (osobami przez niego upoważnionymi) w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych. Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że umowa nie zostanie wykonana w terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionym fakcie, wskazując przyczyny lub prawdopodobny czas opóźnienia. Zamawiający jest upoważniony do prowadzenia kontroli zgodności robót z umową, obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego. Zgłaszanie robót objętych Umową do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru;17) wykonywanie prac przez osoby zaakceptowane przez Zamawiającego (względy ochronne jednostki); przed przystąpieniem do robót przekazanie Zamawiającemu - imiennego wykazu osób biorących udział w robotach (imię ojca, nr dokumentu tożsamości, rodzaj zatrudnienia), wykazu pojazdów wjeżdżających na teren zakładu; osoby wykonujące przedmiot umowy muszą cieszyć się nieposzlakowaną opinią; wstęp tych osób na teren jednostki będzie możliwy jedynie za okazaniem przepustki, wydanej przez Zamawiającego;18) przestrzeganie (oraz zagwarantowanie przestrzegania przez pracowników i współpracowników wykonawcy) przepisów obowiązujących na terenie jednostki, w tym zasad poruszania się po jednostce, zabezpieczenia narzędzi, zakazu kontaktowania się z osobami osadzonymi, zakazu wnoszenia na teren jednostki przedmiotów niebezpiecznych i przedmiotów niedozwolonych zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych (Dz. U. nr 147 poz. 984);19) poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2019 poz. 1427 ze zm); 20) zachowanie w tajemnicy (oraz zagwarantowanie przestrzegania tajemnicy przez pracowników i współpracowników Wykonawcy) wszelkich informacji pozyskanych w toku realizacji niniejszej Umowy oraz przed jej zawarciem. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać pozyskane informacje wyłącznie w celu realizacji niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem możliwości uzgodnienia przez Strony na piśmie w trakcie współpracy również innych celów wykorzystywania informacji. Informacje zachowane zostaną w całkowitej tajemnicy i nie będą ujawniane przez Wykonawcę w całości lub w części jakimkolwiek innym osobom lub podmiotom bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, jak również nie będą wykorzystywane do żadnych innych celów poza tymi, które zostały uzgodnione w trakcie współpracy pomiędzy Stronami. Informacje mogą zostać ujawnione, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy, gdy jest to wymagane na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o takim wymogu przed ujawnieniem informacji;21) stałe współpracowanie z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego do nadzoru realizacji inwestycji;22) stosowania się do poleceń inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy;23) angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania Umowy;24) dostarczania materiałów i urządzeń zgodnych z postanowieniami Umowy;25) zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza podwykonawców do udziału w realizacji Umowy.26) sporządzenia na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego planów organizacji robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy i metod, które zamierza w tym celu przyjąć;27) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów czy fragmentów instalacji.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, sporządzonym projektem, obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej.6. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane wyroby. 7. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych oraz min. 60 miesięcznej rękojmi za wady, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.8. Wykonawca w ramach podpisanej umowy na własny koszt zapewni przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne. 9. Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie mniej niż 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu Umowy.10. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie złożenie do Dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.11. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z SIWZ, PFU, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.12. W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące umożliwiające prawidłową i zgodną z normami i zasadami sztuki budowlanej realizację zadania. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca.13. Zamawiający w formularzu ofertowym żąda podania ceny ofertowej stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy, które obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ oraz Programie Funkcjonalno – Użytkowym i innych udostępnionych przez Zamawiającego dokumentach zawierających opis przedmiotu zamówienia - z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia jak również prac uznanych przez wykonawcę za konieczne do wykonania. W związku z powyższym zamawiający nie jest upoważniony do wskazania stawki podatku VAT. Na wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zastosowywania odpowiedniej stawki VAT w wycenie wartości przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.15. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w pkt 14 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego protokołu odbioru częściowego / końcowego robót. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy odpowiednio po wykonaniu odbiorów częściowych robót (ustalonych w harmonogramie między stronami), potwierdzonych protokołem odbioru, w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia jest przedłożenie protokołu odbioru robót.16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących roboty budowlane (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.17. W związku z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Areszt Śledczy w Łodzi akceptuje faktury elektroniczne.18. Informacje uzupełniające:1) Zamawiający informuje, że każdorazowe wejście wykonawcy (wszystkich jego pracowników) na teren jednostki następować będzie po uprzednim dokonaniu odprawy na bramie głównej tutejszej jednostki organizacyjnej. Przedstawiciele wykonawcy (pracownicy), celem realizacji zlecenia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, po zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niedozwolonych (takich jak telefon komórkowy, broń, amunicja, pamięć przenośna, alkohol, środki odurzające, zegarki typu smartwatch albo posiadające kartę SIM, umożliwiające rejestrowanie dźwięku lub obrazu itp.) i po przeprowadzonej kontroli przy pomocy urządzeń technicznych, kontroli odzieży i ubrania, kontroli bagażu i przedmiotów, kontroli przy użyciu psa specjalnego, a także w uzasadnionych przypadkach kontroli osobistej. Kontroli poddawane będą także pojazdy, a także ich ładunek. Wejście na teren jednostki może nastąpić od godz. 7, wyjście z terenu jednostki – do godz. 17. Proces wejścia pracowników na teren jednostki oraz wyjście z jednostki zostanie zaprezentowane Wykonawcom podczas przeprowadzonej wizji lokalnej. 2) Przed pierwszym wprowadzeniem na budowę Zamawiający przekaże pracownikom Wykonawcy „przepustki” umożliwiające poruszanie się pracowników po udostępnionej części terenu jednostki. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany na dwa dni przed planowanym „wprowadzeniem” na budowę „do przedłożenia” Zamawiającemu niezbędnych „dokumentów”, tj.: pisemnego wykazu pracowników (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego/paszportu), zdjęć pracowników (zdjęcia typu dowodowego) wykonanych na jednolitym jasnym tle. Dokumenty te powinny być przekazane w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Na teren zakładu nie będą wpuszczane osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu, środków odurzających jak również osoby, które odmówią poddania się czynnościom kontrolnym.3) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – z uwagi na potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa na terenie jednostki – Wykonawca realizujący roboty będzie miał ograniczone możliwości teletechniczne. Posiadanie na terenie budowy telefonu komórkowego będzie możliwe tylko po wyrażeniu na to zgody przez dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi. Ewentualna zgoda będzie zależeć od przedstawionego przez Wykonawcę uzasadnienia.4) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – w czasie realizacji umowy – Zamawiający będzie zmuszony do przeprowadzenia kontroli generalnej na terenie jednostki. Wykonawca robót może zostać poinformowany na koniec dnia pracy – że w dniu następnym – z uwagi na potrzebę przeprowadzenia kontroli nie będzie mógł wykonywać robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że taka sytuacja może mieć miejsce kilka razy. Ponadto przez cały okres realizacji umowy zamawiający będzie również uprawniony do dokonywania bez wcześniejszego uprzedzenia czynności kontroli ochronnych terenu budowy – również przy użyciu psa specjalnego. Czynności takie mogą wymagać kilkunastominutowego wstrzymania robót budowlanych w miejscu kontroli.5) Zamawiający informuje, że z uwagi na uwarunkowania przestrzenne terenu będącego w dyspozycji Zamawiającego – na terenie budowy będą ograniczone możliwości magazynowania dużych ilości materiałów budowlanych. Z uwagi na te utrudnienia Wykonawca musi przewidzieć wieloetapowe dostawy takich materiałów w celu zapewnienia płynności frontu robót. Analogicznie - materiały pochodzące z rozbiórki (gruz i inne) będą musiały być na bieżąco wywożone z terenu jednostki. Zamawiający informuje również, że wymiary (w świetle otworów) bramy wjazdowej i śluzy bramowej, przez które realizowane będą dostawy są następujące: brama – szerokość x wysokość: 3,6m x 3,6m ; śluza bramowa – długość: 15,00 m. Wykonawca musi uwzględnić, że wymiary pojazdów realizujących dostawy muszą być mniejsze od przytoczonych powyżej.6) Zamawiający informuje, że będzie wymagał od Wykonawcy sporządzenia i przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych wykazu wszystkich narzędzi budowlanych jakie będą używane i pozostawiane na budowie. Wykaz ten musi być na bieżąco uaktualniany przez Wykonawcę przy wnoszeniu nowych oraz wynoszeniu już niepotrzebnych narzędzi. Na koniec każdego dnia pracy Zamawiający będzie kontrolował budowę pod względem, utrzymania porządku na budowie, prawidłowego zabezpieczenia sprzętu w tym będzie sprawdzana zgodność sprzętu z wykazem. Termin i miejsce realizacji zamówienia.1. Termin wykonania całości przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r., w tym opracowanie dokumentacji projektowej do 60 dni od dnia podpisania umowy.I etap – do 11.12.2020 r.- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy całego budynku OPA wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, kompleksowe wykonanie IV kondygnacji, wykonanie robót, instalacji i montaży niezbędnych do wykonania i oddania IV kondygnacji, modernizacja instalacji kanalizacyjnej w całym obiekcie, przebudowa balustrad i poręczy wewnętrznych, montaż dźwigu towarowo – osobowego, przebudowa nadproży pod wymianę drzwi do pomieszczeń i cel mieszkalnych kondygnacji III, przebudowa łaźni - wraz z zakupem materiałów oraz z odpowiednimi odbiorami.- opracowanie dokumentacji projektowej powinno nastąpić do 60 dni od dnia podpisania umowy.II etap – do 30.11.2021 r.- wykonanie pozostałych robót objętych umową wraz z odbiorami.2. Miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45421100-5
45313100-5
45400000-1
45211350-7
45216113-9
71320000-7
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 2. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane w formule „zaprojektuj” i wybuduj” odpowiadające przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł każda oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł każda w obiekcie z grupy budynków: ośrodki zamknięte / sądy i prokuratury / zakłady karne i areszty śledcze / obiekty wojskowe, których zakres polegał na kompleksowym wykonaniu robót remontowo - wykończeniowych oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.3. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie szybu i montażu windy o udźwigu minimum 500 kg oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.4. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) kierownik budowy – posiadający ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy. b) projektant – posiadający ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu.c) kierownik robót sanitarnych – posiadający ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. d) projektant - posiadający ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu. e) kierownik robót elektrycznych – posiadający ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. f) projektant - posiadający ważne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych powyżej uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży następujące dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia Zamawiającemu:4.1 W zakresie spełnienia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:1) W celu wskazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.2) Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. 4.2 W zakresie spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:1) W celu wskazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą !!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł:2. Wadium może być wniesione w następujących formach :1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego :NBP Oddział Okręgowy w Łodzi,numer konta: 79 1010 1371 0070 0913 9120 0000,Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Oferowany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia zawarte zostały w załączniku nr 12 do SIWZ - Wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI