Zaprojektowanie i wykonanie trzech zjazdów publicznych z dróg gminnych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie trzech zjazdów publicznych z dróg gminnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-02-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mikołów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-07
  • Numer ogłoszenia513042-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 513042-N-2018 z dnia 2018-02-07 r.

Gmina Mikołów: Zaprojektowanie i wykonanie trzech zjazdów publicznych z dróg gminnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, krajowy numer identyfikacyjny 27625763000000, ul. Rynek  16 , 43190   Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 248 500, e-mail sez@mikolow.eu, faks 323 248 400.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mikolow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mikolow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mikolow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Rynek 16, 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie trzech zjazdów publicznych z dróg gminnych.
Numer referencyjny: PN-7/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zaprojektowanie i wykonanie trzech zjazdów publicznych z dróg gminnych. Część 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Marii Konopnickiej do działki nr 2153/64 w Mikołowie Część 2 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Poprzecznej do działki nr 2221/5 w Mikołowie Część 3 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Katowickiej do działki nr 2648/112 wraz z utwardzeniem fragmentu terenu działki 2648/112 w Mikołowie.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
7

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia jednakowy dla wszystkich części zamówienia. - wykonanie dokumentacji projektowej: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy - wykonanie robót budowlanych: do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 5.1.2.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zjazdu lub drogi lub skrzyżowania dróg dowolnej klasy o wartości min. 50 000,00 zł brutto – dotyczy części 3 zamówienia. 5.1.2.2. Dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - dotyczy części 1, 2 i 3 zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu zjazdu lub drogi lub skrzyżowania dróg dowolnej klasy o wartości min. 50 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz, którego robota ta została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – dotyczy części 3 zamówienia. b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy części 1, 2, 3 zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych 00/100) Część 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) Część 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Kryteria określono w Zał. I do ogłoszenia 0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Marii Konopnickiej do działki nr 2153/64 w Mikołowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: 1) wykonanie projektu budowlanego dla poszczególnych zjazdów wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, 2) wykonanie specyfikacji technicznych dla przedmiotowych zjazdów, 3) wykonanie operatu wodnoprawnego, 4) dokonanie zgłoszenia robót budowlanych, 5) utylizacja nawierzchni asfaltowych, nawierzchni chodnikowych, gruzu i nadmiarów ziemi, 6) regulacja urządzeń technicznych włazów, zasuw itp., 7) wykonanie robót niezbędnych umożliwiających funkcjonowanie zjazdów, 8) wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów 9) długość zjazdu ok. 6 m, 10) szerokość jezdni na zjeździe przyjąć równą 3 m, 11) jezdnie zjazdu dodatkowo poszerzyć o ciąg pieszy wynoszący ok. 1,5 m, 12) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 10 cm, 13) doprowadzić grunt do nośności G1, 14) wody opadowe z powierzchni zjazdu skierować na do istniejącego rowu, 15) przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu nie mniejszym niż 5 m, 16) przewidzieć do odtworzenia uszkodzoną krawędź nawierzchni asfaltowej na długości połączenia zjazdu z drogą, 17) wszystkie krawędzie zjazdu obramować krawężnikiem najazdowym, ułożonym na ławie betonowej, 18) zabudować rurę przepustową zgodnie z uprzednio uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym, 19) wykonać ścianki czołowe dla przepustu w formie elementów prefabrykowanych lub stożków z granitu lub płyt kamiennych (min wymiary 20 cm x 20 cm o gr. min. 6 cm), 20) umocnienie dna rowu i skarp na długości 10 m granitem lub płytami chodnikowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45000000-7, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Materiał z którego zostaną wykonane ścianki czołowe dla przepustu 20,00
Materiał, z którego zostanie umocnione dno rowu i skarp na długości 10 m 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 13.1. Część 1 zamówienia 13.1.1.Cena: 60 pkt 13.1.2. Materiał z którego zostaną wykonane ścianki czołowe dla przepustu: 20 pkt, tj.: - elementy prefabrykowane: 0 pkt - stożki o pochyleniu 1:1,5 z granitu: 10 pkt - stożki o pochyleniu 1:1,5 z płyt kamiennych: 20 pkt 13.1.3. Materiał, z którego zostanie umocnione dno rowu i skarp na długości 10 m: 20 pkt, tj: - płyty chodnikowe: 0 pkt - granit: 20 pkt Punktacja wg wzoru: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt uzyskana w kryteriach opisanych w pkt 13.1.2 i 13.1.3 siwz = ............... punktów. wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Termin wykonania zamówienia: - wykonanie dokumentacji projektowej: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy - wykonanie robót budowlanych: do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Poprzecznej do działki nr 2221/5 w Mikołowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: 1) wykonanie projektu budowlanego dla poszczególnych zjazdów wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, 2) wykonanie specyfikacji technicznych dla przedmiotowych zjazdów, 3) wykonanie operatu wodnoprawnego, 4) dokonanie zgłoszenia robót budowlanych, 5) utylizacja nawierzchni asfaltowych, nawierzchni chodnikowych, gruzu i nadmiarów ziemi, 6) regulacja urządzeń technicznych włazów, zasuw itp., 7) wykonanie robót niezbędnych umożliwiających funkcjonowanie zjazdów , 8) wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 9) długość zjazdu ok. 8 m, 10) szerokość jezdni na zjeździe przyjąć równą 6m, 11) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 10 cm, 12) doprowadzić grunt do nośności G1, 13) wody opadowe z powierzchni zjazdu skierować do istniejącego rowu, 14) przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu nie mniejszym niż 5 m, 15) wszystkie krawędzie zjazdu obramować krawężnikiem najazdowym, ułożonym na ławie betonowej, 16) regulacja wysokościowa istniejącego hydrantu, 17) zabudować rurę przepustową zgodnie z uprzednio uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym uwzględniając wymianę starej istniejącej rury, 18) wykonać ścianki czołowe dla przepustu w formie elementów prefabrykowanych lub stożków z granitu lub płyt kamiennych (min wymiary 20 cm x 20 cm o gr. min. 6 cm), 19) umocnienie dna rowu i skarp na długości 10 m granitem lub płytami chodnikowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45000000-7, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Materiał z którego zostaną wykonane ścianki czołowe dla przepustu 20,00
Materiał, z którego zostanie umocnione dno rowu i skarp na długości 10 m 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 13.2. Część 2 zamówienia 13.2.1.Cena: 60 pkt 13.2.2. Materiał z którego zostaną wykonane ścianki czołowe dla przepustu: 20 pkt, tj. - elementy prefabrykowane: 0 pkt - stożki o pochyleniu 1:1,5 z granitu: 10 pkt - stożki o pochyleniu 1:1,5 z płyt kamiennych: 20 pkt 13.2.3. Materiał, z którego zostanie umocnione dno rowu i skarp na długości 10 m: 20 pkt, tj: - płyty chodnikowe: 0 pkt - granit: 20 pkt Punktacja wg wzoru: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt uzyskana w kryteriach opisanych w pkt 13.2.2 i 13.2.3 siwz = ............... punktów. wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Termin wykonania zamówienia: - wykonanie dokumentacji projektowej: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy - wykonanie robót budowlanych: do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. Katowickiej do działki nr 2648/112 wraz z utwardzeniem fragmentu terenu działki 2648/112 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: 1) wykonanie projektu budowlanego dla poszczególnych zjazdów wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, 2) wykonanie specyfikacji technicznych dla przedmiotowych zjazdów, 3) wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu drogowego oraz uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzenia przez Starostę Mikołowskiego, 4) dokonanie zgłoszenia robót budowlanych, 5) utylizacja nawierzchni asfaltowych, nawierzchni chodnikowych, gruzu i nadmiarów ziemi, 6) regulacja urządzeń technicznych włazów, zasuw itp. 7) wykonanie robót niezbędnych umożliwiających funkcjonowanie zjazdów, 8) wykonanie oznakowania tymczasowego oraz docelowego, 9) wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów, Zjazd z ul. Katowickiej do działki nr 2648/112. a) długość zjazdu ok. 8 m, b) szerokość jezdni na zjeździe przyjąć równą 6m, c) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 10 cm, d) doprowadzić grunt do nośności G1, e) przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu nie mniejszym niż 5 m, f) wszystkie krawędzie zjazdu obramować krawężnikiem najazdowym, ułożonym na ławie betonowej, g) wykonać niwelacje i przebrukować istniejący chodnik dostosowując go do projektowanego zjazdu, h) wykonać docelową i tymczasową organizację ruchu drogowego, i) wykonać bramę przesuwną ocynkowaną panelową w kolorze RAL 6005 w miejscu zlikwidowanych przęseł ogrodzenia, j) słupki bramy zlokalizować min 0,5 m od krawędzi jezdni zjazdu, k) bram powinna być wyposażona w zamek wraz z 6 kluczami, l) uwzględnić konieczne roboty związane z przeróbką istniejącego ogrodzenia. Utwardzenia terenu przy ul. Katowickiej na działce nr 2648/112. a) długość utwardzenia ok. 55 m, b) szerokość utwardzenia przyjąć ok. 9 m, c) zebrać ziemię urodzajną i przewieść ją na teren ZUK na odległość ok. 2 km d) doprowadzić istniejący teren do nośności G1, e) uzyskać na warstwie kruszywa wtórny moduł odkształcenia nie mniejszy niż 120 MPa, f) wykonać podbudowę z kruszywa łamanego lub przekruszu betonowego, g) wykonać warstwę górną z frezu asfaltowego o grubości od 5 do 10 cm, h) zabudować nowe krawężniki najazdowe i przejściowe w miejscu połączenia utwardzenia z istniejącą kostką betonową na długości 6 m, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45000000-7, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Materiał z którego zostanie wykonane utwardzenie 10,00
Grubość warstwy górnej zbudowanej z destruktu asfaltowego 10,00
Okres udzielenia rękojmi i gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 13.3. Część 3 zamówienia 13.3.1.Cena: 60 pkt 13.3.2. Materiał z którego zostanie wykonane utwardzenie: 10 pkt, tj. - kamień łamany: 0 pkt - kruszywa z przekruszu betonowego: 10 pkt 13.3.3. Grubość warstwy górnej zbudowanej z destruktu asfaltowego: 10 pkt, tj - w przedziale 5-6 cm: 0 pkt - w przedziale 7-11 cm: 10 pkt 13.3.4 Okres udzielenia rękojmi i gwarancji - 20 pkt tj. - minimalny okres 5 lat: 0 pkt - 6 lat: 10 pkt - 7 lat i więcej: 20 pkt Punktacja wg wzoru: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt uzyskana w kryteriach opisanych w pkt 13.3.2, 13.3.3. i 13.3.4. siwz = ............... punktów. wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Termin wykonania zamówienia: - wykonanie dokumentacji projektowej: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy - wykonanie robót budowlanych: do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub brygady brukarskiej do prac przy budowie parkingów, chodników, dróg. Praca na terenie Śląska. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI