Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 18
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225818820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ Władzy Publicznej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda44f4d-6ac4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ipn.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy przetargowej:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyWspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.msoffice, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwgKodowanie i oznaczenie czasu przekazania danychCzas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformieprzetargowej czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę zakupową. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się znakiem postępowania (BAG -5/21).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.2)1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2) W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAG- 5/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN-KŚZpNP przy ul. Kłobuckiej 21 w Warszawie, na działce nr 17/3 w obrębie 1-08-14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Zaprojektowanie i wykonanie budynku hali magazynowej o powierzchni użytkowej 870 m2 wraz z wyposażeniem we wszystkie niezbędne instalacje:- odprowadzenie wód opadowych z dachu;- instalacja wodociągowa przeciwpożarowa;- instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej;- kurtyny powietrzne w bramach wjazdowych (2 sztuki);- instalacja oddymiająca;- instalacja siły i gniazd wtyczkowych;- instalacja oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego;- instalacja uziemienia i wyrównania potencjałów;- instalacja odgromowa;- instalacja okablowania strukturalnego;- instalacja SSP;- instalacja SSWiN.UWAGA: Wymaga się, aby istniejące systemy ochrony obsługujące budynek „D”, w tym system dozoru wizyjnego oraz sygnalizacji włamania i napadu zostały rozbudowane w sposób umożliwiający obsługę nowoprojektowanej hali. Tym samym Wykonawca musi przewidzieć współpracę z serwisantami systemów w celu umożliwienia rozbudowy oraz dołożenia niezbędnych modułów. Podmiot, który w ramach przedmiotowego zamówienia będzie wykonywał prace w zakresie systemów bezpieczeństwa (SSWiN, SDW, SKD) musi posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia określającą zakres i formy prowadzenia tych usług, wydaną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dn. 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do okazania ww. koncesji na każdym etapie. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby podmiot o którym mowa powyżej dysponował minimum jedną osobą, która będzie wykonywać prace przy montażu systemów bezpieczeństwa, posiadała wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, uprawniający do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia z dn. 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838).Projektowana hala powinna zostać zaprojektowana jako dostawiona dłuższym bokiem do istniejącego na terenie budynku biurowo-magazynowego oznaczonego na planie literą D oraz połączona z nim za pomocą dwóch bram segmentowych o wymiarach 2x3m.W związku z powyższym, materiały oraz kolorystykę hali należy dostosować do części istniejącej. W tym celu Zamawiający udostępnia projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ. Istnieje możliwość weryfikacji dokumentacji powykonawczej w siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu się.2. Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu tj. odtworzenie nawierzchni wokół budynku magazynu, przebudowa istniejących instalacji podziemnych oraz zmiana sposobu odprowadzenia wód opadowych z istniejącej hali magazynowej.UWAGA: Na terenie przeznaczonym pod inwestycję istniał budynek magazynowo-biurowy, który został rozebrany w roku 2000. Pod ziemią mogą znajdować się pozostałości starych fundamentów.3. Doposażenie istniejącej hali magazynowej „D” w kurtynę powietrzną ciepłą na jednej z bram.4. Wyposażenie pomieszczeń socjalnych B02 i B03 w istniejącej hali magazynowej „D” w instalację klimatyzacji typu Split.5. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m.in.:1) opracowanie projektu budowlanego w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z 2020 poz. 1609), 2) opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu ślepego, STWIOR, informacji BIOZ, scenariusza pożarowego, matrycy sterowań oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 3) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę,4) budowa hali magazynowej w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, 5) wykonanie zagospodarowania terenu, w tym niezbędnej infrastruktury technicznej, 6) kierowanie robotami w osobie kierownika budowy i nadzór autorski,7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu obiektu do eksploatacji,8) modernizacja WLZ zasilającego budynek „D”,9) wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach B02 i B03 części socjalnej hali „D”,10) montaż kurtyn powietrznych w projektowanej i istniejącej hali „D”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją