Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00330554
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 48)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14de9151-1287-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie modernizacji muszli koncertowej w Parku Praskim w Warszawie, w formule 'zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. Wymagania techniczne i
organizacyjne określono w pkt 27 SWZ.
Uwaga:
Rejestracja Wykonawcy na Platformie
następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W
uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może
trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego
na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: UD-VII-WZP.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
Lokalizacja Inwestycji: Muszla Koncertowa położona na terenie Parku Praskiego w Warszawie, w Dzielnicy Praga – Północ, działka ew. nr 8 obręb 4-15-02.
W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej: OPZ) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, poprzedzone opracowaniem dokumentacji projektowej.
Opis prac został umieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), który stanowi załącznik nr 2 do OPZ stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na trzy etapy:

ETAP I:

wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o dołączone do SWZ dokumenty w tym OPZ z załącznikami oraz projektowane postanowienia umowy z załącznikami.
W zakres Etapu I wchodzi wykonanie m. in.:
a) projektu zagospodarowania terenu;
b) projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów (o ile okaże się to konieczne) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, w tym uzyskanie pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) na wykonanie robót budowlanych;
c) projektu technicznego w szczegółowości projektu wykonawczego w formie odrębnych opracowań branżowych (wzajemnie ze sobą skoordynowane wszystkie branże występujące w przedmiocie zamówienia). Projekty techniczne powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt architektoniczno-budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych;
d) informacji BIOZ do projektu technicznego – informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego;
e) innych opracowań nie wymienionych wyżej a wymaganych przez jednostki uzgadniające;
f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
g) przedmiarów robót;
h) kosztorysów inwestorskich, wykonane w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót.
Uwaga:
Wykonanie dokumentacji projektowej (ETAP I) obejmuje zakres:
• robót Podstawowych (ETAP II) oraz
• prawa Opcji (ETAP III)


ETAP II:
wykonanie robót budowlanych – stanowiących zamówienie podstawowe (zakres opisano w OPZ i załącznikach).
W zakres Etapu II wchodzi wykonanie m. in.:
a) wszystkich robót związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej;
b) opracowania charakterystyki energetycznej budynku dla budynku muszli koncertowej po wykonaniu robót budowlanych;
c) opracowania dokumentacji powykonawczej.
d) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, zwanym dalej nadzór autorski.


ETAP III:
wykonanie robót budowlanych – stanowiących prawo Opcji - zagospodarowanie terenu
Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu:
a) wykonanie nasypu;
b) wykonanie widowni z prefabrykowanego betonu architektonicznego;
c) wykonanie nawierzchni wokół muszli koncertowej;
d) wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego;
e) wykonanie nasadzeń;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Szczegółowy zakres skorzystania z prawa opcji opisany jest w OPZ z załącznikami, w tym w PFU (załącznik nr 7 do SWZ) i projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w całości;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też za nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego oświadczenia woli od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego jego zakres w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 19 ust. 4 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy w zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem przypadków w projektowanych postanowieniach umowy, w których odrębnie uregulowano zapisy dotyczące prawa opcji (termin, wynagrodzenie, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, kary umowne);
6) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
a) OPZ wraz z załącznikami (w tym PFU i zalecenia konserwatorskie) – Załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy z załącznikami – załącznik nr 2 do SWZ
Zamawiający udostępnia Przedmiar kalkulacji kosztów inwestycji (załącznik nr 8 SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia (nie wymagany do złożenia wraz z ofertą).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych
w pkt. 9 SWZ , w Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, w tym PFU (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w
projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ) .

Skorzystanie z prawa Opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie oraz
jakiekolwiek inne roszczenie z tego tytułu.
Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej
dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu:
a) wykonanie nasypu;
b) wykonanie widowni z prefabrykowanego betonu architektonicznego;
c) wykonanie nawierzchni wokół muszli koncertowej;
d) wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego;
e) wykonanie nasadzeń;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
Szczegółowy zakres skorzystania z prawa opcji opisany jest w OPZ z załącznikami i projektowanych postanowieniach umowy z załącznikami.
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w całości;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy
do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego
oświadczenia woli od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego jego zakres w ramach
przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 19 ust. 4 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy w
zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem przypadków w projektowanych postanowieniach umowy, w których odrębnie
uregulowano zapisy dotyczące prawa opcji (termin, wynagrodzenie, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, kary
umowne);
6) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej
lub zawodowej Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w zakresie doświadczenia, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył)* w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej** z wykonaniem robót budowalnych
wielobranżowych (w co najmniej następujących branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) o wartości nie
mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.
UWAGA:
*Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako
wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
**Budynek użyteczności publicznej – zgodnie z Rozporządzaniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynek użyteczności
publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury,
kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi
bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi
pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek
przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy
lub socjalny.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
dysponuje:
1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;
2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
5. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych;
6. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Uwaga:
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023
poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) lub
odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na
mocy wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z wymienionych funkcji. Wykazanie się takimi, połączonymi uprawnieniami przez jedną, ta samą osobę, spełnia powyższe warunki.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 22.1. SWZ:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 22.2. SWZ:
wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sposób i forma przekazania oświadczeń i dokumentów został określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w opisie
przedmiotu zamówienia z załącznikami (załącznik nr 7 do SWZ) lub w załącznikach do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2
do SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o
których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w ww. dokumentach.
Na podstawie art. 107 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z pkt. 20 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie: 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w pkt. 26 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58, art. 59 oraz art. 117
ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć:
a) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie składane jest pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do
SWZ, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie składane jest
pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym.
Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pozostałe wymagania określono w SWZ i załącznikach.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy, w
szczególności w paragrafie 15 załączniku nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

PRZESŁANKI WYKLUCZENIA
- Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz.
507 ze zm.).
INFORMACJE DOTYCZĄCE CENY
- Wykonawca w formularzu ofertowym (zdefiniowanym w systemie przez Zamawiającego) określi maksymalną cenę
ofertową brutto (z należnym podatkiem od towarów i usług (VAT) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia a w tym:
1) cenę ryczałtową brutto za wykonanie zamówienia podstawowego (tj. za Etap I i Etap II)
w tym:
a) cenę ryczałtową brutto za wykonanie dokumentacji projektowej (Etap I),

UWAGA:

wartość wynagrodzenia za Etap I (wykonanie dokumentacji projektowej), nie może przekroczyć 3 % całkowitego ryczałtowego wynagrodzenia brutto za wykonanie:
• Etapu II tj. robót budowlanych i nadzoru autorskiego i
• Etapu III tj. robót budowlanych stanowiących prawo opcji),


b) cenę ryczałtową brutto za wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego (Etap II);
oraz
2) cenę ryczałtową brutto za wykonanie zamówienia stanowiącego prawo opcji (Etap III)
INFORMACJE O PRAWIE OPCJI
W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach
opisanych w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych
postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
INFORMACJE O TERMINIE REALIZACJI
Termin realizacji zamówienia – nie później niż 14 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, w tym:

• w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do 10 grudnia 2024 r. - wykonanie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 projektowanych postanowień umowy;
• w terminie nie później niż 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy wykonanie robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust.
3 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;
• w terminie od uzyskania pozwolenia na budowę do zakończenia robót budowlanych - pełnienie nadzoru autorskiego w
trakcie realizacji robót budowlanych
• termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu zamówienia
w zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy (tj. nie później niż 14 miesięcy
od dnia zawarcia umowy) z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do
ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Szczegółowe informacje dot. ww. zostały określone w: SWZ, projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do
SWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia -załącznik nr 7 do SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeróbkę dachu budynku - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przeróbkę dachu budynku mieszkalnego za rozsądną cenę w miarę szybko. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI