Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja fragmentu ul. Naftowej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia771268-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771268-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja fragmentu ul. Naftowej”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja fragmentu ul. Naftowej”.
Numer referencyjny: ZP135/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z modernizacją/przebudową fragmentu istniejącej drogi ul. Naftowej w Sosnowcu, na odcinku od przejazdu kolejowego od strony ul. Dęblińska do skrzyżowania z ul. Akacjowa, długości około 600,00 m.W ramach przedmiotu zamówienia zakłada się:1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z wyminą podbudowy, 2) wymianę istniejącego krawężnika drogowego, 3) wymianę nawierzchni ciągów pieszych przyległych do jezdni, 4) wymianę nawierzchni cięgów pieszych, oddzielonych od jezdni pasem zieleni o nawierzchni z płyt betonowych, 5) wykonanie ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Naftowej oddzielonego od jezdni opornikiem betonowym, 6) wykonanie bezpiecznika w rejonie ogródków działkowych pomiędzy przejazdami kolejowymi, 7) wykonanie normatywnego chodnika o szer. 2,0 m w rejonie na odcinku od posesji nr 10 do przejścia dla pieszych przy kładce nad torami kolejowymi z zabezpieczeniem skarp murem oporowym żelbetowym o nawierzchni strukturalnej oraz wykonaniem nowych schodów terenowych do wysokości niezbędnej dla zniwelowania różnic wysokościowych, 8) likwidacja schodów terenowych do posesji nr 18, 9) wymianę nawierzchni peronów przystanków autobusowych z odtworzeniem znaku osoby niepełnosprawnej, 10) wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni betonowej przystanku autobusowego „Osiedle Naftowa Akacjowa” po stronie garaży, 11) wykonanie utwardzenia pobocza płytami betonowymi ażurowymi na odcinku od śmietnika w rejon posesji nr 6, 12) utworzenie terenów zielonych z obsianiem trawą, 13) utworzenie terenów zielonych z nasadzeniami krzewów zimozielonych na podłożu torfowym i macie antychwastowej z wysypaniem korą kamienną, 14) przebrukowanie istniejących chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej na połączeniach z nowo wykonywaną nawierzchnią, 15) wycinka istniejących krzewów w rejonie garaży, 16) przebudowa kolidujących z ciągiem pieszym słupów żelbetowych typu „rozkrak” własności Tauron Dystrybucja S.A. wraz z przekładką napowietrznej linii energetycznej, 17) przekładka kabla energetycznego sN i nN uzbrojenia podziemnego kolidującego z przestawianymi słupami zgodnie z warunkami właściciela sieci Tauron Dystrybucja S.A, 18) ewentualna przebudowa lub zabezpieczenie kabli teletechnicznych stanowiących własność PKP TELKOL Sp. z o.o. (zgodnie z pismem znak RU6-504-803/2020 z dnia 15 grudnia 2020 roku),19) regulacja urządzeń istniejącego uzbrojenia podziemnego – regulacja skrzynek żeliwnych, studni teletechnicznych etc.,20) likwidacja betonowego słupa ogłoszeniowego w rejonie ul. Naftowej 35.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.Ewentualny zakres robót:a) roboty budowlane w branży drogowej;b) roboty budowlane w branży teletechnicznej, energetycznej, gazowej, ciepłowniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zabezpieczenia, przebudowy lub budowy infrastruktury,c) roboty w zakresie zakładania trawników, wykonania nasadzeń krzewów i drzew.Zamówienie zostanie ewentualnie udzielone na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwzględnieniem poniższych zasad i czynników cenotwórczych:- dla wyceny robót tożsamych z zamówieniem podstawowym kalkulacja nastąpi na podstawie cen wskazanych w szczegółowej wycenie o której mowa w § 2 ust. 6 projektu umowy,- dla wyceny robót nie wykazanych w szczegółowej wycenie o której mowa w § 2 ust. 6 projektu umowy stosuje się nie większe niż średnie ceny materiałów, z ostatniego opublikowanego numeru zeszytu wydawnictwa SEKOCENBUD, a ceny robocizny nie będą większe niż średnie ceny dla województwa śląskiego, z ostatniego opublikowanego numeru zeszytu wydawnictwa SEKOCENBUD, w okresie wykonywania tych robót a w przypadku braku odpowiedników ceny z faktur lub ofert zakupu na materiały i najmu sprzętu nie występujące w cenniku. W tym celu Wykonawca przedstawi kalkulację kosztorysową wykonaną metodą szczegółową przy zastosowaniu Kosztorysowych Norm Nakładów Rzeczowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 252
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 36 tygodni od daty zawarcia umowy, z możliwością skrócenia o 1 lub 2 tygodnie, które stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:4.1. Wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie drogi w rozumieniu art. 4 pkt. 2) ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2020, poz. 470 z późn. zm.), o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion złotych, 00/100).;4.2. Wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:4.2.1. Kierownika budowy – jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy w bieżącym postępowaniu. 4.2.2. Projektanta - jedną osobę uprawnioną do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Projektanta w bieżącym postępowaniu.W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 220).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dowody określające czy wykazane w oświadczeniu „Doświadczenie Wykonawcy – wykaz robót” roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty np. oświadczenie wykonawcy;2. informacji potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Wykaz kadrowy – wykaz osób” oraz dowodów spełniania wymagania co do wykazanego w oświadczeniu doświadczenia, rozumiane jako referencje lub inne tożsame z nimi dowody oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne Pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 19 941,95 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset czterdzieści jeden złotych, 95/100).2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1–5 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony w Powszechnej Kasie Oszczędności Bank Polski S.A., Nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826, wpisując w tytule wpłaty: „ZP139/2020”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: W toku aukcji elektronicznej ocena ofert dokonana zostanie w oparciu o kryteria:1) cena brutto (waga - 60%, maksymalna ilość punktów- 60) - podlega postąpieniom w toku aukcji,2) termin wykonania (waga - 20%, maksymalna ilość punktów - 20) – nie podlega postąpieniom w toku aukcji.3) Długość okresu gwarancji (waga - 20%, maksymalna ilość punktów - 20) - nie podlega postąpieniom w toku aukcji.10. Kryterium oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie cena brutto, przy czym formuła matematyczna, wskazana w Załączniku nr 5 do SIWZ, w w ust. 6 pkt 6, uwzględniać będzie wagę wszystkich kryteriów oceny ofert.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Przebieg aukcji opisano szczegółowo załączniku nr 5 do SIWZ.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w czasie aukcji cen brutto, celem umożliwienia porównania składanych ofert.1. Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 50.000,00 zł brutto.2. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.3. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.4. W przypadku gdy podczas aukcji elektronicznej postąpienia będzie składała inna osoba niż osoba składająca ofertę lub osoba nieumocowana do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym, wówczas Wykonawca przed rozpoczęciem aukcji musi dołączyć pełnomocnictwo z którego będzie wynikać prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii podpisem notariusza.5. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni dysponować sprzętem komputerowym spełniającym następujące wymaganie techniczne:1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:a) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9;b) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11;c) dla Windows 8: Internet Explorer 11;d) dla Windows 10: Internet Explorer 11;2) pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;c) włączona obsługa JavaScript;d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;e) zainstalowany Acrobat Reader;f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu współpracujące z komputerem opisanym wyżej. Podpisem spełniającym wymogi ustawowe będzie podpis wydawany przez kwalifikowany podmiot certyfikujący – wpisany do rejestru prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji.W przypadku gdy podczas aukcji elektronicznej postąpienia będzie składała inna osoba niż osoba składająca ofertę lub osoba nieumocowana do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym, wówczas Wykonawca przed rozpoczęciem aukcji musi dołączyć pełnomocnictwo z którego będzie wynikać prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii podpisem notariusza.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór/projekt umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawieudzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszczamożliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorzeumowy, miedzy innymi: strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie on zagrożony, w następujących sytuacjach: a) Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiająceprawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej:umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych,jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność. b) Gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lubinnych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzytechnicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizacjęprzedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegleprowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięciatych kolizji. c) Wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przezwłaściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność. d) Gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń,uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeliopóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinnyzostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.e) Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ichwykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, zprzyczyn niezależnych od Wykonawcy. f) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniuwarunków określonych we wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa, Wykonawca możemodyfikować w trakcie wykonywania zamówienia złożone w ofercie deklaracje odnośniepodwykonawstwa poprzez: a) Wskazanie innych podwykonawców. b) Rezygnację z podwykonawców.4. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływna koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług VAT. b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W takim przypadku stronawnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, dowody potwierdzającezmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz dokumenty świadczące o wpływie tejzmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c) zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz zwnioskiem, dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływietych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI