Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa biblioteki na Choszczówce”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-18
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa biblioteki na Choszczówce”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa biblioteki na Choszczówce”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88266a01-9a07-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Budowa biblioteki na Choszczówce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 16 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.09.2022.MRO/TP1-Rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa biblioteki na Choszczówce”.
Etap 1 – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji wraz z uzyskaniem
w imieniu Zmawiającego wszystkich wymaganych zgód, pozwolenia wodno-prawnego oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę z obowiązkiem pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczęcia do dnia ich zakończenia i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach w/w inwestycji na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami w szczególności
z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
2.2. Gwarancja
a) Wykonawca udziela gwarancji jakości i serwisowania na wykonany Przedmiot umowy (w zakresie obu etapów) na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady na okres 5 lat.
b) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na posadzone drzewa i krzewy, obejmie je wymaganą pielęgnacją na okres 36 miesięcy od dnia ich posadzenia, nadto w okresie 12 miesięcy, w ramach gwarancji, Wykonawca będzie pielęgnował tereny zielone ( podlewał, odchwaszczał, nawoził, usuwał odrosty korzeniowe, poprawiał miski, okopczykowywał drzewa
i krzewy jesienią, rozgarniał kopczyki i ponownie formował miski, wymieniał uschnięte
i uszkodzone drzewa, wymieniał zniszczone paliki i wiązadła, przycinał złamane, chore lub krzyżujące się gałęzie -cięcia pielęgnacyjne i formujące, w tym będzie dokonywał koszenia
i podlewania trawy w okresie wegetacyjnym.
Szczegółowe wytyczne dot. gwarancji i rękojmi znajdują się we wzorze umowy.
2.3. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu zamówienia
w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto – przed podpisaniem umowy
b) ubezpieczenie z tytułu następstw błędów projektowych oraz wad w dokumentacji, mogących powstać w toku realizacji przedmiotu zamówienia. – po zawarciu umowy
c) ubezpieczenia na własny koszt robót od zdarzeń losowych - przed rozpoczęciem robót budowlanych.
d) ubezpieczenia robót ważnego, co najmniej przez przewidziany we wzorze umowy okres (począwszy od etapu 2 - robót budowlanych). Suma ubezpieczenia robót nie może być niższa niż wartość umowy brutto. W przypadku przedłużenia wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres ubezpieczenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia i przedstawić Zamawiającemu przed upływem ważności polisy oryginał polisy dotyczącej przedłużonego okresu ubezpieczenia robót oraz zdeponować u Zamawiającego kopię tej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. – po zawarciu umowy
Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej powinno spełniać następujące warunki:
• Ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) powinno odnosić się
do całości prowadzonych robót w zakresie Etapu 2, z włączeniem wartości wszelkich materiałów i urządzeń objętych umową. Suma ubezpieczenia polisy będzie odpowiadała wartości umowy brutto. Ubezpieczonymi w ramach polisy będą: Zamawiający, Wykonawca, podwykonawcy i wszystkie inne strony formalnie zaangażowane w realizację umowy. W zakres ochrony polisy włączone będą:
a) ubezpieczenie konserwacji rozszerzonej (w rozumieniu zapisów klauzuli 004 według standardu Munich Re) w okresie co najmniej 36 miesięcy,
b) ubezpieczenie szkód będących rezultatem, błędów projektowych, wad materiałowych
i wadliwego wykonania (w rozumieniu zapisów klauzuli 115 według standardu Munich Re) wraz z rozszerzeniem ochrony pokrycia w elementach dotkniętych wadą z limitem
w wysokości 10% wartości Umowy,
c) ubezpieczenie szkód w elementach odebranych lub oddanych do użytku (w rozumieniu klauzuli 116 według standardu Munich Re),
d) ubezpieczenie mienia otaczającego (w rozumieniu zapisów klauzuli 119 według standardu Munich Re) z limitem odpowiedzialności ubezpieczyciela w wysokości 10% wynagrodzenia.
• Zakres polisy nie może zawierać warunków specjalnych dot. ochrony p.poż. (w rozumieniu zapisów klauzuli 112 według standardu Munich Re lub równoważnej).
• Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wraz z polisami dokumentów potwierdzających płatności składek. W przypadku zapłaty składek na raty Wykonawca zobowiązany jest o przedstawienia dokumentów potwierdzających płatności składek najpóźniej na 7 dni przed wymaganym terminem płatności.
• Zamawiający mają prawo zgłoszenia uwag do przedstawionych polis ubezpieczeniowych oraz żądania wprowadzenia zmian, o ile zmiany takie nie wykraczają poza przyjęte standardy rynkowe.
• Dopuszcza się udział własny w wysokości, która nie przekracza 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zgodnie z art. 99, 100, 101 i 102 ustawy Pzp Wykonawca określi parametry techniczne dla projektowanych urządzeń i materiałów przy zastosowaniu obowiązujących polskich norm. Dla celów projektowych dopuszcza się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń
i materiałów z jednoczesnym użyciem wyrazów „lub równoważne”. W projekcie należy określić warunki
i ograniczenie zastosowania innych urządzeń i materiałów spełniających wymagane parametry. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa musi zawierać szczegółowy wykaz urządzeń i materiałów
z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń
i materiałów.
2.7. Termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy (łącznie z uzyskaniem decyzji dopuszczającej obiekt do użytkowania) w terminie 240 dni od dnia podpisania umowy, w tym
w ramach danych etapów (1 i 2) prac/robót:
Etap 1
1) złożenia kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę z projektem architektoniczno-budowlanym oraz projektu technicznego wraz z niezbędnymi decyzjami oraz uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów/ zgody na wycinkę w okresie lęgowym, decyzji o pozwoleniu na budowę
(w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy);
2) wykonania projektów przyłączy wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i złożenia kompletnych zgłoszeń w tym zakresie (w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy);
3) wykonania wielobranżowej dokumentacji wykonawczej (z przedmiarami/kosztorysami, STWiOR
i kompletnym wyposażeniem stałym) oraz wizualizacji w technice 3D – (w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy);
Etap 2
1) wykonania wszystkich robót budowlanych (z wyposażeniem stałym) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego – w terminie 90 dni od dnia wykonania dokumentacji, o której mowa w pkt.1) Etap 1;
2) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej (w terminie 30 dni od daty wykonania wszystkich robót);
3) uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu – w terminie 120 dni od dnia wykonania dokumentacji, o której mowa w pkt.1) Etap 1.
Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.) osób wykonujących w trakcie realizacji etapu 2 przedmiotu zamówienia czynności takie jak: prace ziemne.
Warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie stosunku pracy nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac ziemnych.
Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 60 %
• doświadczenie głównego projektanta; waga kryterium - 20%
• doświadczenie kierownika budowy; waga kryterium - 20%
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 60 pkt., w kryterium doświadczenie głównego projektanta 20 pkt., w kryteriyum doświadczenie kierownika budowy 20 pkt. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena, doświadczenie głównego projektanta oraz doświadczenie kierownika budowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej.
a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji), warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 – ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
• 1 roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę/rozbudowę/przebudowę budynku
w technologii modułowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 oraz wykonaniem
(w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 1 dokumentacji projektowej (projekt budowlany lub budowlano-wykonawczy) wykonania budynku w technologii modułowej obejmującej swoim zakresem budowę/rozbudowę/przebudowę budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2.
lub
• 1 jednego budynku modułowego w systemie zaprojektuj i wybuduj o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2.
UWAGA:
1) Zamawiający uzna za spełnione warunki w przypadku, gdy wiedza i doświadczenie wskazane przez Wykonawcę obejmują szerszy zakres od wymaganego;
2) Zamawiający wymaga, aby odpowiednio w wykazie robót i/lub wykazie usług wyodrębnione zostały zakres i powierzchnię użytkową robót/ usług spełniających wymagania, które Wykonawca wykonał
w ramach innych wielozakresowych zadań w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia warunków zamówienia zawartych w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych i uprawnień (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:
• co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania, posiadającą doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 – ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonała co najmniej 1 dokumentację projektową (projekt budowlany lub budowlano-wykonawczy) dla zadania obejmującego budowę/ rozbudowę/ przebudowę obiektu w technologii modułowej
o powierzchni użytkowej minimum 400m2;
• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania;
• co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 – ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pełniła funkcję kierownika budowy dla co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie budynku modułowego
o powierzchni użytkowej budowy/rozbudowy/przebudowy min. 400 m2;
• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);
• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);
• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
UWAGA:
1) Przez uprawnienia do projektowania Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane(Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);
2) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
3) Zamawiający dopuszcza przedstawienie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród wymienionych powyżej pod warunkiem posiadania przez nią odpowiednich uprawnień;
4) Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem;
5) Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę wykonanego projektu budowlanego, na rzecz kogo został projekt wykonany, termin wykonania oraz jego powierzchnię użytkową;
6) Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę i miejsce realizacji inwestycji, na której podana osoba pełniła funkcję Kierownika budowy oraz jego powierzchnię użytkową.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że powyżej wskazane osoby będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu osób – załącznik nr 5 do SWZ
• Wykazu robót i usług – załącznik nr 5a do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni użytkowej, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę brygadzie murarzy prace murowe - Zegrze
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje brygady murarzy, do wykonania koło 6000 m2 murów. Inwestycja w Zegrzu koło Warszawy. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI