IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. Szczegółowy opis udzielania zaliczek określono w paragrafie 14 wzoru umowy- załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
www.soldea.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, na zasadach określonych w art. 91a – 91e ustawy Pzp. 2. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna na stronie: www.soldea.pl. 3. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie zmienne kryterium: cena z uwzględnieniem punktacji otrzymanej z oceny ofert dokonanej przed aukcją. 4. W toku aukcji oferta będzie mogła zostać zmieniona w zakresie kryterium w taki sposób by całkowita nowa oferta była korzystniejsza od oferty poprzedniej wykonawcy. 5. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie kolejnych ofert na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. W toku aukcji punktacja będzie przeliczana do 8 miejsca po przecinku. 6. Ofertą w toku aukcji jest składanie w wartości brutto podobnie jak oferta przed aukcją.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Zamawiający w toku aukcji podaje na bieżąco informacje o ofercie własnej wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu wszystkich ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty a także informacje o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia, w cyklach związanych z odświeżaniem ekranu.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie podaje także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w określonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to mogą nastąpić dogrywki opisane w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej podane z zaproszeniu. Wszystkie składane oferty muszą być podpisane podpisem kwalifikowanym. Podpisanie oferty w komputerze nie jest jednoczesne z jej przyjęciem przez system. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem jest automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu kwalifikowanego. Aukcja jednoetapowa, planowany czas trwania 20 minut
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Wykonawca po zalogowaniu do systemu ma możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. • Pierwszym warunkiem przyjęcia oferty przez system jest to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy w zakresie całkowitej punktacji wszystkich elementów oferty. • Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie i przyjęcie przez system w trakcie trwania aukcji. Ofertę wprowadza się do formularza w systemie aukcyjnym www.soldea.pl i podpsuje podpisem kwalifikowanym online. • Kolejne oferty wykonawcy muszą być zmieniane co najmniej o minimalną wartość postąpienia: Dla ceny – 30 000,00 zł Dla gwarancji- punktacja stała przyjęta po ocenie ofert dokonanej przed aukcją
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
System operacyjny Windows 7/8/10. Przeglądarka internetowa IE / FireFox do wersji 51. Tylko wersje 32-bitowe. Przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 Zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (wersja 32-bitowa) Włączona obsługa kodu JavaScript Stabilne połączenie z internetem Wyłączona obsługa przez serwer proxy Elektroniczny podpis kwalifikowany Zastosowanie się do aktualnych przed aukcją zaleceń na stronie operatora na stronie www.soldea.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
1. Wykonawca w zaproszeniu do aukcji otrzyma indywidualny identyfikator dostępu do aukcji na adres mailowy podany w oświadczeniu rejestracyjnym składanym wraz z ofertą. Za pomocą identyfikatora Wykonawca przeprowadzi proces rejestracji w systemie aukcyjnym www.soldea.pl zgodnie z instrukcją operatora platformy, wraz z testem podpisu elektronicznego. 2. Wszelkie aktualne i szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie www.soldea.pl w dziale „Platforma Przetargowa” oraz w instrukcjach postępowania udostępnianych wraz z zaproszeniem do elektronicznego składania ofert. 3. Posiadanie przez wykonawcę ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą lub na wezwanie Zamawiającego złożył oświadczenie rejestracyjne, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania:
20
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie podaje także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w określonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to mogą nastąpić dogrywki opisane w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej podane z zaproszeniu.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany oraz ich zakres określono we wzorze umowy- załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: