Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-09-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-30
  • Numer ogłoszenia590606-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590606-N-2019 z dnia 2019-08-30 r.

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00051417600000, ul. ul. Basztowa  22 , 31-156  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3921 338, e-mail zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl, faks 12 3921956.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.uw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.malopolska.uw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.malopolska.uw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć (przesłać) w formie pisemnej pod podanym niżej adresem
Adres:
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Numer referencyjny: WL-IV.272.25.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie na dz. 47/24 obr. 118 dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Zakres zamówienia obejmuje: I. w zakresie prac projektowych: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie wszelkich projektów budowlanych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a także projektów wykonawczych i warsztatowych we wszystkich branżach wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, zgodnie z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186), zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”, b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018.1935), c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019.1065), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-budowlanego (Dz.U.2013.1129), e) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod, i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.2004.130.1389), f) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.2003.120. 1126), 2) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zgodnie z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 1), 3) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę, w szczególności w zakresie robót rozbiórkowych możliwych do realizacji równolegle z wykonywaniem dokumentacji projektowej, 4) przed wykonaniem dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego i Nadzorem Inwestorskim wszelkich szczegółów technicznych i użytkowych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, 5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie dokumentacji pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno – budowlanymi i Polskimi Normami przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego, 6) Przyjęte rozwiązania Wykonawca zobowiązuje się uprzednio uzgodnić z Zamawiającym i Nadzorem Inwestorskim i potwierdzić to uzgodnienie w formie pisemnej na jednym egzemplarzu projektu. Osoby upoważnione lub wskazane przez Zamawiającego będą miały możliwość zapoznania się z rozwiązaniami projektowymi, a wniesione uwagi będą uwzględnione przez Projektantów, 7) Wykonawca zobowiązuje się aby przekazywana dokumentacja była wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Dokumentacja posiadać będzie również oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu powyższych wymagań. Wykonawca dołączy oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną, 8) Wykonawca zobowiązuje się za pośrednictwem Projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego we wszystkich branżach podczas realizacji Inwestycji. W ramach nadzoru autorskiego Projektant jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu ewentualnych zmian projektowych postulowanych przez Wykonawcę robót w trakcie realizacji zadania, w każdym przypadku gdy mogą one wpłynąć na polepszenie eksploatacji projektowanej Inwestycji, 9) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dokonywania poprawek, zmian i uzupełnień w przypadku ich wskazania przez właściwy organ w procesie uzgadniania i uzyskiwania pozwolenia na budowę, 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i opracowania wszelkich niezbędnych projektów wykonawczych i warsztatowych dotyczących uszczegółowienia rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej we wszystkich branżach tj. architekturze, konstrukcji oraz wszystkich robotach instalacyjnych w ramach wynagrodzenia umownego, 11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i opracowania wszelkich niezbędnych projektów we wszystkich branżach w przypadku braku rozwiązań w przekazanej dokumentacji, w szczególności programie funkcjonalno – użytkowym (PFU), w ramach wynagrodzenia umownego; II. w zakresie robót budowlanych: 1) wykonanie i oddanie Zamawiającemu Obiektu (budynek wchodzący w zakres realizowanej Inwestycji, nowa siedziba Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Krakowie) w ramach Inwestycji zgodnie z dokumentacją przetargową, w tym PFU a także opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego i Nadzór Inwestorski Dokumentacją techniczną oraz wydanymi pozwoleniami i zezwoleniami, 2) dostarczenie materiałów i urządzeń, konstrukcji i maszyn, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, dostarczenie mediów na plac budowy ze źródeł wskazanych przez Zamawiającego, 3) na każde żądanie Nadzoru Inwestorskiego, w trakcie realizacji Inwestycji, okazanie w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatu na znak CE, deklaracji zgodności, aprobaty technicznej lub atestu higienicznego, 4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia Obiektu z winy Wykonawcy w trakcie realizacji - naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego na własny koszt, 5) ochrona mienia, zabezpieczenie p.poż. i utrzymanie ogólnego porządku na terenie budowy, 6) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Nadzoru Inwestorskiego Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ) – w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy, 7) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Nadzoru Inwestorskiego projektów zagospodarowania terenu budowy i projektów organizacji robót, w tym ruchu – w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy - zorganizowanie terenu budowy zgodnie z powyższymi zaakceptowanymi projektami, w tym wykonanie dróg komunikacji, obejść, kładek, zastaw, zadaszeń, ogrodzeń, instalacji itp. a także zapewnienie warunków bezpieczeństwa. Wykonawca jest zobowiązany oznakować i zabezpieczyć prowadzone roboty przed ewentualnymi wypadkami podczas prowadzenia robót oraz dbać o stan techniczny oraz prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji Inwestycji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy. W ramach obowiązku organizacji zaplecza budowy Wykonawca zapewni jedno pomieszczenie dla organizacji biura Nadzoru Inwestorskiego i wyposaży co najmniej w krzesła, biurka, stół, dostęp do prądu i Internetu. Koszty związane z użytkowaniem pomieszczenia, w tym koszty mediów, ponosi Generalny Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego, 8) uzgadnianie z Projektantem, sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu rysunków warsztatowych niezbędnych do wykonania robót, 9) sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji kompletu materiałów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Obiektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie Inwestycji, 10) obsługa geodezyjna Inwestycji wraz z wytyczeniem Obiektu oraz wykonywanie na każde żądanie Zamawiającego inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie wykonywania Przedmiotu zamówienia. Jeżeli w przypadku żądanego przez Zamawiającego dodatkowego pomiaru geodezyjnego okaże się, że wynik pomiaru elementów konstrukcji jest zgodny z Dokumentacją projektową koszt wykonania dodatkowych pomiarów poniesie Zamawiający. W przeciwnym przypadku koszt pomiarów obciąża Wykonawcę; 11) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych towarzyszących wykonywaniu robót, 12) wykonanie niezbędnych badań betonów poprzez specjalistyczne laboratorium budowlane oraz pobieranie próbek w trakcie betonowania, a także dostarczenie Nadzorowi Inwestorskiemu stosownych atestów z całego okresu wykonywania robót żelbetowych, 13) uzyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z wykonywanymi robotami, w tym wynikających z pozwolenia na budowę, 14) wykonanie niezbędnych ekspertyz i opracowań inżynierskich, których konieczność przygotowania może wystąpić w trakcie budowy, w tym świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 15) przygotowanie dokumentów niezbędnych do kontroli budowy przed wydaniem opinii w sprawie zgodności wykonania Przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym przez organy określone w art. 56 Prawa budowlanego tj. Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz obowiązkowej kontroli Inspektora Nadzoru Budowlanego, 16) sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu instrukcji, oznakowania i procedur przeciwpożarowych (ppoż.) oraz bezpieczeństwa i higieny pracy (bhp) i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Obiektu, w tym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego Obiektu oraz instrukcji i procedur dotyczących obsługi zamontowanego w Obiekcie wyposażenia, sprzętu i urządzeń, jako elementu dokumentacji powykonawczej, 17) sporządzenie i przedstawienie świadectwa charakterystyki energetycznej Obiektu, jako elementu dokumentacji powykonawczej; 18) wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych dla Inwestycji i uzbrojenia zewnętrznego wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta Krakowa, 19) wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych konstrukcji Obiektu, osiowości i pionowości konstrukcji słupowej, poziomów stropów i innych pomiarów wskazanych przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski, 20) przygotowanie i zgłoszenie do odbioru urządzeń, dla których wymagane są odbiory jednostek zewnętrznych, w tym Urzędu Dozoru Technicznego, 21) wykonanie innych czynności lub prac, których konieczność ujawni się w trakcie wykonywania Przedmiotu zamówienia, a które Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i ustalonymi zwyczajami, 22) opracowanie schematu rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru oraz matrycy sterowań instalacji ppoż, 23) opracowanie instrukcji użytkowania Obiektu, 24) opracowanie planu ewakuacji budynku, 25) zapewnienie nadzoru archeologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również wymagania, założenia i wytyczne odnoszące się do zamówienia, zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71320000-7
45210000-2
45300000-0
45311000-0
45330000-9
45400000-1
45331210-1
45331220-4
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zwanych dalej „zamówieniami uzupełniającymi”: a) miejsce wykonania zamówień uzupełniających: budynek przy ul. Szlak 73A w Krakowie b) zakres zamówień uzupełniających: Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu podobnych usług projektowych i robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie pokrywającym się z zakresem zamówienia podstawowego, tj. będą obejmować prace projektowe i roboty budowlane zmierzające do adaptacji budynku przy ul. Szlak 73A w Krakowie, polegające na budowie, nadbudowie lub rozbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku, przebudowie wewnętrznego układu drogowego wraz z budową naziemnych miejsc postojowych, przebudowie lub rozbudowie instalacji wewnętrznych budynku, przebudowie lub budowie przyłączy mediów, budowie i wyposażeniu obiektów pomocniczych, np. budynku generatora prądu. c) przewidywana wartość zamówień uzupełniających: do 16% wartości zamówienia podstawowego. d) warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia uzupełniające: sposób rozliczenia, wynagrodzenia i płatności, warunki oraz zakres gwarancji i rękojmi - na zasadach analogicznych jak w umowie na zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  14   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia oznacza zakończenie i odbiór robót oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie budynku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: Dla zakresu nad pracami projektowymi i uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę: a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, e) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. Dla zakresu realizacji robót budowlanych: f) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, g) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, h) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, i) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. UWAGA! - Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). - Ilekroć Zamawiający wymaga osób z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, rozumie przez to osoby zrzeszone we właściwych izbach architektów lub inżynierów budownictwa i wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 tj.) oraz spełniające warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). 2) posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót budowlanych winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”. UWAGA! − w przypadku nadbudowy lub rozbudowy, realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, Zamawiający wymaga, aby powierzchnia całkowita części nadbudowywanej lub rozbudowywanej oraz powierzchnia całkowita istniejącego budynku użyteczności publicznej, objęta równolegle robotami budowlanymi, wynosiła w sumie co najmniej 1 000,00 m2. − pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, nadbudowa, rozbudowa przebudowa należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane. − pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, turystyki, oświaty, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, obsługi bankowej, usług telekomunikacyjnych, z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe. − pod pojęciem „zaprojektuj” Zamawiający rozumie opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zaprojektowanie od podstaw czyli od pomysłu do wykonania dokumentacji wykonawczej. Zamawiający nie uzna spełnienia warunku wykonania dokumentacji w przypadku adaptacji dokumentacji typowej lub istniejącej. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczenia (wykazania zamówień wykonanych przez dwa różne podmioty) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców. Oznacza to, że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień spełniających powyższe wymogi, musi zostać wykazane odpowiednio dla podmiotu, który będzie realizował zamówienie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 1637, 1669 i 2243).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) „wykazu osób” skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) siwz. 2) „wykazu robót budowlanych” wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane. „Wykaz robót budowlanych” musi uwzględniać co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót budowlanych winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 3) dowodów dotyczących robót wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 5) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia. UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6) kserokopię dowodu wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, z zastrzeżeniem pkt 9.2 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek depozytowy Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie: Narodowy Bank Polski nr 94 1010 1270 0051 2213 9120 0000 z dopiskiem „WL-IV.272.25.2019 wadium – zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) – załączone do oferty (tj. w osobnej kopercie z ofertą) lub składane (przed upływem terminu składania ofert!) w siedzibie zamawiającego, tj. na dzienniku podawczym (ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, parter, pokój nr 24), za potwierdzeniem przyjęcia, w kopercie opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Wydział Administracji i Logistyki, Oddział Zamówień Publicznych ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków Wadium w postępowaniu znak WL-IV.272.25.2019 Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego 3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w jednej lub więcej niż jednej formie. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, - zawierać w treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku depozytowego, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
dodatkowy okres gwarancji 25,00
doświadczenie kierownika budowy 15,00
doświadczenie głównego projektanta 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian zostały zawarte we wzorze umowy (§ 19), stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-19, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. II. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane według następujących kryteriów: Nazwa kryterium i waga: 1) Cena- 50% 2) Dodatkowy okres gwarancji (minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji) - 25% 3) Doświadczenie kierownika budowy - 15% 4) Doświadczenie głównego projektanta - 10% 2. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru: C = (Cmin / Cob) x 50 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert Cob - cena oferty badanej Z tytułu kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 50 pkt. 3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „dodatkowy okres gwarancji” odnosi się do oferowanej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia i systemy i zostanie przyznana w następujący sposób: 1) Minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 2) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty jeden z dwóch niżej wymienionych dodatkowych okresów, o który zostanie wydłużona 36 miesięczna gwarancja na przedmiot zamówienia: a) za zaoferowanie rozszerzenia gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy (łącznie gwarancja będzie wynosić 48 miesięcy), Wykonawca otrzyma 15 punktów, b) za zaoferowanie rozszerzenia gwarancji o dodatkowe 24 miesiące (łącznie gwarancja będzie wynosić 60 miesięcy), Wykonawca otrzyma 25 punktów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca wskaże oferowany dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, przyjmuje się, że udzieli on gwarancji na maksymalny okres 60 miesięcy i w kryterium gwarancji otrzyma on maksymalną liczbę 25 pkt. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie poda dodatkowego okresu gwarancji lub wskaże go nieprawidłowo, tzn. nie wskaże jednej z dwóch powyższych możliwości, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium oceny ofert – „dodatkowy okres gwarancji”. 5) Z tytułu kryterium „dodatkowy okres gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 25 pkt. 4. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” zostanie przyznana w następujący sposób: a) Punkty w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej - po 5 punktów za każdą z trzech wykazanych inwestycji, przy których osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję kierownika budowy, zakończonych w okresie ostatnich 10 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert), obejmujących budowę, nadbudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej każdej z wykazanych inwestycji wynoszącej co najmniej 1 000,00 m2, zakończonych uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). b) W kryterium „doświadczenie kierownika budowy” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 15 pkt: - za pełnienie funkcji kierownika budowy przy 1 inwestycji polegającej na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m², zakończonej uzyskaniem pozytywnego wyniku w postaci ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne) - 5 pkt, - za pełnienie funkcji kierownika budowy przy 2 inwestycjach polegających na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m² każda, zakończonych uzyskaniem pozytywnego wyniku w postaci ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne) - 10 pkt, - za pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej 3 inwestycjach polegających na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m² każda, zakończonych uzyskaniem pozytywnego wyniku w postaci ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne) - 15 pkt. UWAGA! W przypadku nadbudowy lub rozbudowy Zamawiający wymaga, aby powierzchnia całkowita części nadbudowywanej lub rozbudowywanej oraz powierzchnia całkowita istniejącego budynku użyteczności publicznej, objęta równolegle robotami budowlanymi, wynosiła w sumie co najmniej 1 000,00 m2. Pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, turystyki, oświaty, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, obsługi bankowej, usług telekomunikacyjnych, z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe. 5. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie głównego projektanta” zostanie przyznana w następujący sposób: a) Punkty w kryterium „doświadczenie głównego projektanta” będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienie funkcji głównego projektanta, obejmujące zaprojektowanie w specjalności architektonicznej w okresie ostatnich 15 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert), budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m2 (każdy projekt), gdzie osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję głównego projektanta, zakończonych uzyskaniem pozytywnego wyniku w postaci ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). b) W kryterium „doświadczenie głównego projektanta” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt: - za 1 wykazaną inwestycje obejmującą wykonanie w specjalności architektonicznej projektu budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m², na podstawie którego uzyskano ostateczne pozwolenie na użytkowanie - 5 pkt, - za 2 wykazane inwestycje obejmujące wykonanie w specjalności architektonicznej projektów budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej wynoszącej co najmniej 1 000,00 m², na podstawie których uzyskano ostateczne pozwolenie na użytkowanie - 10 pkt. UWAGA! W przypadku projektu nadbudowy lub rozbudowy Zamawiający wymaga, aby powierzchnia całkowita zaprojektowanej części nadbudowywanej lub rozbudowywanej oraz powierzchnia całkowita istniejącego budynku użyteczności publicznej, objęta równolegle projektem budowlanym i planowanymi robotami budowlanymi, wynosiła w sumie co najmniej 1 000,00 m2. 6. Korzystając z powyższych zasad zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty. Zamawiający przyzna punktację na podstawie oświadczeń i informacji złożonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. 7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, otrzymaną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach: „cena” „dodatkowy okres gwarancji”, „doświadczenie kierownika budowy” i „doświadczenie projektanta”. 8. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI