Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-03
  • Numer ogłoszenia568192-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568192-N-2020 z dnia 2020-08-03 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 27104905100000, ul. Gen. Jerzego Ziętka  60 , 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 872 981, e-mail zgm@zgm.piekary.pl, faks 322 872 241.
Adres strony internetowej (URL): www.zgm.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgm.piekary.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być złożona w Sekretariacie Zamawiającego, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 lub przesłana przesyłką pocztową bądź kurierem
Adres:
ul. Generała Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie, pokój nr 1 - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
Numer referencyjny: ZGM/NZ-343-103/2020 i ZGM/NZ-343-64/2020/WM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie 4 utwardzonych placów wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie:a) teren przy ul. Przyjaźni 269 i Przyjaźni 270 (budynki gminne) nr działki 1434/127,b) teren przy ul. Walentego Roździeńskiego 73 i 79 (budynki gminne) oraz przy ul. Hugo Kołłątaja 6 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 83,6 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4402/338, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kołłątaja 6,c) teren przy ul. Hutniczej 1 i 3 (budynki gminne) oraz przy ul. Miłej 5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 82,4 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4384/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Miła 5,d) teren przy ul. Hutniczej 5 (budynek gminny) oraz przy ul. Miłej 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 86,9 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) i przy ul. Teodora Trautmana 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 89,1 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4377/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Trautmana 7.3. Zamówienie podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Przyjaźni 269 i 270 w Piekarach Śląskich,2) Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Kołłątaja 6, Roździeńskiego 73 i Roździeńskiego 79 w Piekarach Śląskich,3) Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Miłej 5, Hutniczej 1 i Hutniczej 3 w Piekarach Śląskich,4) Część 4 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Trautmana 7, Miłej 7, Hutniczej 5 w Piekarach Śląskich.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 7. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ. 8. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71222000-0
77211400-6
34928480-6
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-12
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył), co najmniej: * dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na kwotę co najmniej 30.000,00 zł brutto - każda robota. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej – osoba będzie pełniła funkcję projektanta i kierownika robót
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału VIII pkt 3 ppkt 1) SIWZ: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z podaniem ich wartości z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) W celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału VIII pkt 3 ppkt 2) SIWZ: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 i 3 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie ze wzorami (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.2. Strony mogą zmienić następujące istotne postanowienia zawartej umowy:1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:a) w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku;2) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach i uprawnieniach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ i zaproponowane w ofercie Wykonawcy;3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie:a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji),c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót – fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego,d) wystąpienie konieczności wykonania robót zgodnie z § 1 ust. 9 umowy, Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. 4) zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;5) zmiana osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy;3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.4. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony w formie pisemnej.5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.6. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy sporządzić na FORMULARZU OFERTY lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej, 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 4) Oświadczenie, że Wykonawca udziela gwarancji na korpus pojemników 10 lat, na roboty budowlane 5 lat, na wkłady workowe 2 lata – na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane/niewymagane), 6) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 7) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące Wykonawcę; 9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane. 3. Uwaga - dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: • Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695.), • w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, • Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. 4. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest: Gmina Piekary Śląskie – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 w Piekarach Śląskich – Samorządowy Zakład Budżetowy Miasta Piekary Śląskie odpowiedzialny za zarządzanie i administrację zasobami gminy oraz Wspólnot Mieszkaniowych;2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: a. pod adresem poczty elektronicznej: rodo@zgm.piekary.pl; b. pisemnie na adres siedziby Administratora: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Gen. Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie;3) Informujemy, że dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym. Znak postępowania: ZGM/NZ-343-103/2020 i ZGM/NZ-343-64/2020/WM, prowadzonym na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U. 2019, poz. 1843);4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w szczególności :a) zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;b) Urzędowi Miasta Piekary Śląskie oraz instytucjom podległym UM Piekary Śląskie,w ramach podległości wynikającej z statusu Samorządowego Zakładu Budżetowego;5) dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) informujemy, iż występuje:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych(1);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO(2); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna się, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Przyjaźni 269 i 270 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie: teren przy ul. Przyjaźni 269 i Przyjaźni 270 (budynki gminne) nr działki 1434/127.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Kołłątaja 6, Roździeńskiego 73 i Roździeńskiego 79 w Piekarach Śląskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Walentego Roździeńskiego 73 i 79 (budynki gminne) oraz przy ul. Hugo Kołłątaja 6 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 83,6 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4402/338, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kołłątaja 6.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Miłej 5, Hutniczej 1 i Hutniczej 3 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Hutniczej 1 i 3 (budynki gminne) oraz przy ul. Miłej 5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 82,4 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4384/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Miła 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Trautmana 7, Miłej 7, Hutniczej 5 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Hutniczej 5 (budynek gminny) oraz przy ul. Miłej 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 86,9 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) i przy ul. Teodora Trautmana 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 89,1 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4377/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Trautmana 7.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI