Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-03
  • Numer ogłoszenia568192-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568192-N-2020 z dnia 2020-08-03 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 27104905100000, ul. Gen. Jerzego Ziętka  60 , 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 872 981, e-mail zgm@zgm.piekary.pl, faks 322 872 241.
Adres strony internetowej (URL): www.zgm.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgm.piekary.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być złożona w Sekretariacie Zamawiającego, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 lub przesłana przesyłką pocztową bądź kurierem
Adres:
ul. Generała Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie, pokój nr 1 - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym
Numer referencyjny: ZGM/NZ-343-103/2020 i ZGM/NZ-343-64/2020/WM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie 4 utwardzonych placów wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie:a) teren przy ul. Przyjaźni 269 i Przyjaźni 270 (budynki gminne) nr działki 1434/127,b) teren przy ul. Walentego Roździeńskiego 73 i 79 (budynki gminne) oraz przy ul. Hugo Kołłątaja 6 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 83,6 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4402/338, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kołłątaja 6,c) teren przy ul. Hutniczej 1 i 3 (budynki gminne) oraz przy ul. Miłej 5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 82,4 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4384/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Miła 5,d) teren przy ul. Hutniczej 5 (budynek gminny) oraz przy ul. Miłej 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 86,9 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) i przy ul. Teodora Trautmana 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 89,1 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4377/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Trautmana 7.3. Zamówienie podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Przyjaźni 269 i 270 w Piekarach Śląskich,2) Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Kołłątaja 6, Roździeńskiego 73 i Roździeńskiego 79 w Piekarach Śląskich,3) Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Miłej 5, Hutniczej 1 i Hutniczej 3 w Piekarach Śląskich,4) Część 4 - Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Trautmana 7, Miłej 7, Hutniczej 5 w Piekarach Śląskich.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 7. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ. 8. Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71222000-0
77211400-6
34928480-6
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-12
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył), co najmniej: * dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na kwotę co najmniej 30.000,00 zł brutto - każda robota. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej – osoba będzie pełniła funkcję projektanta i kierownika robót
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału VIII pkt 3 ppkt 1) SIWZ: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z podaniem ich wartości z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) W celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału VIII pkt 3 ppkt 2) SIWZ: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 i 3 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie ze wzorami (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.2. Strony mogą zmienić następujące istotne postanowienia zawartej umowy:1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:a) w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku;2) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach i uprawnieniach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ i zaproponowane w ofercie Wykonawcy;3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie:a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji),c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót – fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego,d) wystąpienie konieczności wykonania robót zgodnie z § 1 ust. 9 umowy, Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. 4) zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;5) zmiana osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy;3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.4. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony w formie pisemnej.5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.6. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy sporządzić na FORMULARZU OFERTY lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej, 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 4) Oświadczenie, że Wykonawca udziela gwarancji na korpus pojemników 10 lat, na roboty budowlane 5 lat, na wkłady workowe 2 lata – na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane/niewymagane), 6) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 7) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące Wykonawcę; 9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane. 3. Uwaga - dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: • Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695.), • w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, • Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. 4. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest: Gmina Piekary Śląskie – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 w Piekarach Śląskich – Samorządowy Zakład Budżetowy Miasta Piekary Śląskie odpowiedzialny za zarządzanie i administrację zasobami gminy oraz Wspólnot Mieszkaniowych;2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: a. pod adresem poczty elektronicznej: rodo@zgm.piekary.pl; b. pisemnie na adres siedziby Administratora: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Gen. Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie;3) Informujemy, że dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonych placów z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym. Znak postępowania: ZGM/NZ-343-103/2020 i ZGM/NZ-343-64/2020/WM, prowadzonym na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U. 2019, poz. 1843);4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w szczególności :a) zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;b) Urzędowi Miasta Piekary Śląskie oraz instytucjom podległym UM Piekary Śląskie,w ramach podległości wynikającej z statusu Samorządowego Zakładu Budżetowego;5) dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) informujemy, iż występuje:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych(1);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO(2); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna się, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Przyjaźni 269 i 270 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie: teren przy ul. Przyjaźni 269 i Przyjaźni 270 (budynki gminne) nr działki 1434/127.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Kołłątaja 6, Roździeńskiego 73 i Roździeńskiego 79 w Piekarach Śląskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Walentego Roździeńskiego 73 i 79 (budynki gminne) oraz przy ul. Hugo Kołłątaja 6 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 83,6 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4402/338, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kołłątaja 6.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Miłej 5, Hutniczej 1 i Hutniczej 3 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Hutniczej 1 i 3 (budynki gminne) oraz przy ul. Miłej 5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 82,4 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4384/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Miła 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie utwardzonego placu z pojemnikami do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym przy ul. Trautmana 7, Miłej 7, Hutniczej 5 w Piekarach Śląskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie, wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie utwardzonego placu wraz z dostawą i montażem pojemników w kształcie sześcioboku do segregacji odpadów w systemie półpodziemnym, na potrzeby mieszkańców budynków Gminy Piekary Śląskie oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy Piekary Śląskie, zarządzanych w imieniu Gminy Piekary Śląskie przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.2. Miejsce realizacji zadania: Piekary Śląskie teren przy ul. Hutniczej 5 (budynek gminny) oraz przy ul. Miłej 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 86,9 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) i przy ul. Teodora Trautmana 7 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej z 89,1 % udziałem Gminy Piekary Śląskie) nr działki 4377/324, Liderem jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Trautmana 7.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Gwarancja na korpus pojemników – 10 lat. Gwarancja na roboty budowlane – 5 lat. Gwarancja na wkłady workowe - 2 lata. Rękojmia za wady równa okresowi gwarancji. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 6. Wykonawca składający ofertę musi uwzględnić wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, zgodnie z wykonanym wcześniej projektem i skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników na placach wskazanych w pkt.3 i na warunkach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 71222000-0, 77211400-6, 34928480-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia 20,00
Ilość posiadanych referencji na serwis pojemników półpodziemnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI