IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r.,poz. 1843 ze zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej Umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpieniaco najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanychwarunków ich wprowadzenia: 1.1 Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: A)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b)warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robótbudowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią isztuką budowlaną, B) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, w szczególności a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) zmianybędące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjachzbliżonych do organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach,terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,uzgodnień i itp., - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c) błąd wProgramie Funkcjonalno użytkowym bądź innych dokumentach ujawniony w trakcie realizacjizamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającymwybór najkorzystniejszej oferty, C) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającegooraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innychczynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówieńdodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi. D) Konieczność wykonania dodatkowychbadań i ekspertyz; E) Realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotemniniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnieniawzajemnych powiązań, w tym udzielenie, mających wpływ na uzgodniony termin zakończeniajej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia). W przypadku wystąpieniaktórejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robótmoże ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jejprzedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.2.Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: A) zmiana osób, przypomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje Przedmiot Umowy na inne spełniającewarunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi, B) zmiana osóbpodanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje PrzedmiotUmowy nie wymaga aneksu do Umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogiSIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego nazaproponowaną osobę), C) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowyzgodnie z SIWZ; Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da sięprzewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania siłprzyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę,zamieszki, skażenie radioaktywne, epidemie, pandemie D) zmiany uzasadnioneokolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego, E) gdy zaistnieje innaokoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lubnależytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, F) zmiana sposobu spełnienia świadczenia naskutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymiokolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów i urządzeń lub pojawieniesię na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniekosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego PrzedmiotuUmowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, G) zmiana albo rezygnacja zPodwykonawcy, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę będziemożliwa, ale jedynie pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iżproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca spełnienia warunki udziału wpostępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia, H) zmiana obowiązującej stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianieulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; I) zmiana sposobu wykonania zamówienia,materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych,sprzętu wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądźpodyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym,zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie; Zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanychprac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, zktórych Zamawiający rezygnuje. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalogzmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, w oparciuo przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia iuzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagająformy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do Umowy. 4. Zmiana wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa wust. 1. pkt 1.2 lit. H, będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej,zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniającychstawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części Przedmiotu Umowy, do którejzastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 1. pkt 2 lit. H, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-28, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 24aa Ustawy, tj. może najpierw dokonaćoceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.