Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na osiedlu przy ul. Radiowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na osiedlu przy ul. Radiowej w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-13
  • Numer ogłoszenia574146-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574146-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o.: Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na osiedlu przy ul. Radiowej w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 01529632200000, ul. Starościńska  1 , 02-516  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 379 45 45, e-mail zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl, faks 22 379 45 43.
Adres strony internetowej (URL): www.amwkwatera.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://amwkwatera.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://amwkwatera.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://amwkwatera.eb2b.com.pl w zakładce „ZAŁĄCZNIKI” w przypadku korzystania z komunikacji elektronicznej/ elektronicznego składania ofert albo składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA" Sp. z o.o. ul. Starościńska 1, 02- 516 Warszawa, piętro XII (Sekretariat).
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na osiedlu przy ul. Radiowej w Warszawie
Numer referencyjny: BZP.WIR.133.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na osiedlu przy ul. Radiowej w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.

II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71321000-4
71320000-7
71244000-0
45300000-0
09331200-0
51112000-0
45111200-0
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-04
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-04

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie skonkretyzował warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie skonkretyzował warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacjifotowoltaicznej zainstalowanej na budynku, o mocy szczytowej/maksymalnej co najmniej 5kWp każda; UWAGA! Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas gdyWykonawca w miejsce robót budowlanych wykaże się wykonaniem dostaw wraz zmontażem odpowiadającym powyższym wymaganiom. oraz Wykonawca musi wykazać, iżdysponuje lub będzie dysponował łącznie: • co najmniej jedną osobą pełniącą rolęinstalatora instalacji która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą:uprawienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnieobowiązujących przepisów prawa (lub inne ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają dokierowania robotami budowlanymi) i aktualny wpis na listę członków właściwej izbysamorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa), która w okresieostatnich 5 lat przed upływem składania ofert uczestniczyła w co najmniej 2 robotachbudowlanych polegających na instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej/maksymalnejco najmniej 5 kWp (każda) lub 2 dostawach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej omocy szczytowej/maksymalnej co najmniej 5 kWp albo posiadająca ważny certyfikatpotwierdzający kwalifikacje do instalowania do instalowania odnawialnych źródeł energii -wydany na podstawie art. 136 i art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnychźródłach energii. Dz. U. z 2020 r. poz. 261, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływemskładania ofert uczestniczyła w co najmniej 2 robotach budowlanych polegających nainstalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej/maksymalnej co najmniej 5 kWp (każda) lub 2dostawach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej/maksymalnej conajmniej 5 kWp albo posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania sięeksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływemskładania ofert uczestniczyła w co najmniej 2 robotach budowlanych polegających nainstalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej/maksymalnej co najmniej 5 kWp (każda) lub 2dostawach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej/maksymalnej conajmniej 5 kWp oraz • co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotamibudowlanymi (Kierownik robót) która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bezograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub inne ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychna listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierówbudownictwa). oraz • co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za projektowanie, którabędzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawienia budowlane doprojektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnieobowiązujących przepisów prawa (lub inne ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają dokierowania robotami budowlanymi) i aktualny wpis na listę członków właściwej izbysamorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa).przepisów prawa, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi) i aktualny wpis
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykazrobót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b)wykaz osób (według wzoru stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami; c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcylub kadry kierowniczej wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części XX i formieokreślonej w Części XIX SIWZ, OFERTĘ SKŁADAJĄCĄ SIĘ Z: a) wypełnionegoformularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ; b) wykazu prac, powierzonych Podwykonawcom, o ile Wykonawca będzierealizował zamówienie z udziałem Podwykonawców – wg wzoru określonego w załącznikunr 4 do SIWZ; c) pełnomocnictwa – o ile jest wymagane (ze względu na umocowanie dopodpisania oferty lub wspólne ubieganie się o zamówienie); d) zobowiązania podmiotutrzeciego, o którym mowa w Części XV pkt 3.3 (lub zobowiązań) – o ile Wykonawcapolega na potencjale podmiotu trzeciego; DOT. KOMUNIKACJIELEKTRONICZNEJ/ELEKTRONICZNEGO SKŁADANIA OFERT: Powyższedokumenty sporządzone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisemelektronicznym należy złożyć z wykorzystaniem Platformy Zakupowej. Niedopuszczalnejest złożenie OFERTY w inny sposób pod rygorem jej nieważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r.,poz. 1843 ze zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej Umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpieniaco najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanychwarunków ich wprowadzenia: 1.1 Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: A)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b)warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robótbudowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią isztuką budowlaną, B) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, w szczególności a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) zmianybędące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjachzbliżonych do organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach,terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,uzgodnień i itp., - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c) błąd wProgramie Funkcjonalno użytkowym bądź innych dokumentach ujawniony w trakcie realizacjizamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającymwybór najkorzystniejszej oferty, C) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającegooraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innychczynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówieńdodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi. D) Konieczność wykonania dodatkowychbadań i ekspertyz; E) Realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotemniniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnieniawzajemnych powiązań, w tym udzielenie, mających wpływ na uzgodniony termin zakończeniajej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia). W przypadku wystąpieniaktórejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robótmoże ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jejprzedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.2.Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: A) zmiana osób, przypomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje Przedmiot Umowy na inne spełniającewarunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi, B) zmiana osóbpodanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje PrzedmiotUmowy nie wymaga aneksu do Umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogiSIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego nazaproponowaną osobę), C) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowyzgodnie z SIWZ; Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da sięprzewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania siłprzyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę,zamieszki, skażenie radioaktywne, epidemie, pandemie D) zmiany uzasadnioneokolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego, E) gdy zaistnieje innaokoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lubnależytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, F) zmiana sposobu spełnienia świadczenia naskutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymiokolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów i urządzeń lub pojawieniesię na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniekosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego PrzedmiotuUmowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, G) zmiana albo rezygnacja zPodwykonawcy, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę będziemożliwa, ale jedynie pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iżproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca spełnienia warunki udziału wpostępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia, H) zmiana obowiązującej stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianieulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; I) zmiana sposobu wykonania zamówienia,materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych,sprzętu wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądźpodyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym,zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie; Zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanychprac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, zktórych Zamawiający rezygnuje. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalogzmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, w oparciuo przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia iuzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagająformy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do Umowy. 4. Zmiana wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa wust. 1. pkt 1.2 lit. H, będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej,zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniającychstawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części Przedmiotu Umowy, do którejzastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 1. pkt 2 lit. H, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 24aa Ustawy, tj. może najpierw dokonaćoceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI