IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r.,poz. 1843 ze zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej Umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpieniaco najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanychwarunków ich wprowadzenia: 1.1 Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: A)Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b)warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robótbudowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią isztuką budowlaną, B) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, w szczególności a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) zmianybędące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjachzbliżonych do organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przezprawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach,terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,uzgodnień i itp., - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmiotybłąd w Programie Funkcjonalno użytkowym bądź innych dokumentach ujawniony w trakcierealizacji zamówienia niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniupoprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, C) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne odZamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia prac lubwykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zleceniaWykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi. D) Koniecznośćwykonania dodatkowych badań i ekspertyz; E) Realizacji w drodze odrębnej umowy pracpowiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowaniaprac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie, mających wpływ nauzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia). Wprzypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, terminprzewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędnydo zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okrestrwania tych okoliczności. 1.2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymiokolicznościami: A) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizujePrzedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniamibudowlanymi, B) zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy którychWykonawca realizuje Przedmiot Umowy nie wymaga aneksu do Umowy (zmiana jest możliwana osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgodyZamawiającego na zaproponowaną osobę), C) siła wyższa uniemożliwiająca wykonaniePrzedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, któregoskutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie sięuważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzeniatakie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, epidemie, pandemie D) zmianyuzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego, E) gdyzaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwościąwykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, F) zmiana sposobu spełnieniaświadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególnościnastępującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeńspowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów i urządzeńlub pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających nazaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, G) zmiana alborezygnacja z Podwykonawcy, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertębędzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iżproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca spełnienia warunki udziału wpostępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia, H) zmiana obowiązującej stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianieulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; I) zmiana sposobu wykonania zamówienia,materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych,sprzętu wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądźpodyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym,zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie; Zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanychprac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, zktórych Zamawiający rezygnuje. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalogzmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, w oparciuo przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia iuzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagająformy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do Umowy. 4. Zmiana wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa wust. 1. pkt 1.2 lit. H, będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej,zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniającychstawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części Przedmiotu Umowy, do którejzastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 1. pkt 2 lit. H, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-16, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 24aa Ustawy, tj. może najpierw dokonaćoceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.