Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy ul. Zamkowej nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy ul. Zamkowej nr 1 w Mikołowie na działce nr 550/12, 553/12.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mikołów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia507486-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507486-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Gmina Mikołów: Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy ul. Zamkowej nr 1 w Mikołowie na działce nr 550/12, 553/12.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, krajowy numer identyfikacyjny 27625763000000, ul. Rynek  16 , 43-190  Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 248 500, e-mail sez@mikolow.eu, faks 323 248 400.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mikolow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mikolow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mikolow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Rynek 16, 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy ul. Zamkowej nr 1 w Mikołowie na działce nr 550/12, 553/12.
Numer referencyjny: PN-6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy ul. Zamkowej nr 1 w Mikołowie na działce nr 550/12, 553/12. 3.1. Zakres zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie obejmuje: wykonanie koncepcji w terminie 3 tygodni od podpisania umowy, dokonanie zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Mikołowie. Projekt zagospodarowania winien zawierać: niwelację wysokościową terenu działki, boisko do piłki nożnej z nawierzchnią sztuczna trawa, boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową z drenażem i odwodnieniem, piłkochwytami, z 3 torową bieżnią sprinterską i skocznią w dal. Jako elementy uzupełniające projekt zagospodarowania winien zawierać: częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, rozbiórkę istniejącego oświetlenia zewnętrznego na słupach, uzupełnienie ogrodzenia panelowego wraz z bramami i furtkami, wykonanie nowego oświetlenia typu LED na słupach i monitoringu boisk, tereny utwardzone opasek, dojazdów i dojść z kostki betonowej, zadaszenie z poliwęglanu z ławkami, parkingu rowerowego ze stojakami na rowery, ławki i kosze na śmieci, huśtawki typu bocianie gniazdo, poidełko zewnętrzne, pozostałe części działek obsiać trawa jako powierzchnia biologicznie czynną. Zamierzenie budowlane realizowane będzie na działce 550/12 w formie zbliżonym do trapezu o powierzchni 2968 m2 oraz na działce 553/12 o powierzchni 4420 m2 .Teren przeznaczony pod lokalizację boisk wielofunkcyjnego oznaczony jest symbolami 1UO/US – teren zabudowy usługowej oświaty oraz sportu i rekreacji w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Planuje się wykonanie nawierzchnię sportową boiska do piłki nożnej sztuczna trawa o powierzchni min 1288,0 m2 (28,0x46,0 m) , na której będą linie segregacyjne boiska do piłki nożnej. Planuje się wykonanie nawierzchnię sportową boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią typu „2S” o powierzchni min 448,0 m2 (28,0x16,0 m) , na której będą linie segregacyjne do następujących boisk: - boisko do mini piłki nożnej (28,0x16,0 m) - boiska do koszykówki o wymiarach (15,0x28,0 m) - boisko do siatkówki (9,0x18,0 m) - boisko do badmintona (6,1x13,4m) - boisko do tenisa ziemnego (8,23x23,77 m) Planuje się nawierzchnię bieżni sprinterskiej w natrysku EPDM o powierzchni min 211,0 m2 (3,7x57,0 m długość sprintu min 50mb) wykonać w kolorze czerwonym dzieląc liniami na 3 tory. Na końcu bieżni sprinterskiej zlokalizować skocznię do skoku w dal o wym 6,0x3,7 z rozbiegiem połączonym ze środkowego pasa bieżni. Planuje się nawierzchnię z mat gumowych przerostowych w strefie bezpiecznej o powierzchni ok 120 m2 pod czteroma huśtawkami typu bocianie gniazdo. Szczegółowy opis zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.

II.5) Główny kod CPV: 45236200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45316100-6
71220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1097543,20
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska z nawierzchnią syntetyczną o wartości min. 500 000,00 zł brutto. b) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, c) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Ta sama osoba może posiadać uprawnienia budowlane w różnych specjalnościach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 5.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Z treści zobowiązania o udostępnieniu zasobów finansowych, musi jednoznacznie wynikać, że udostępnienie będzie miało realny charakter, w szczególności realność udostępnienia zasobów finansowych najpełniej będzie przedstawiać podwykonawstwo lub kumulatywne przystąpienie do długu, czyli podmiot udostępniający zobowiązuje się względem wykonawcy do spełnienia świadczenia na rzecz zamawiającego z takim skutkiem, że zamawiający będzie mógł żądać bezpośrednio od udostępniającego zasób spełnienia zastrzeżonego świadczenia i wypełnienia wszystkich innych zobowiązań. 5.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej (pkt 5.2.) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23. 5.4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska z nawierzchnią syntetyczną o wartości min. 500 000,00 zł brutto. b) Wykazu osób o których mowa w pkt 5.1.2.1. skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Średnica drutu ocynkowanego w powłoce poliestrowej 10,00
Grubość ścianki piłkochwytów o wysokości 6,0 m 10,00
Skuteczność świetlna zastosowanych naświetlaczy przeznaczonych do oświetlenia boisk sportowych (ilość lm/W) 5,00
Okres gwarancji na zamontowane wszelkie urządzenia i wyposażenie 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.2. Zamawiający przewiduje następujące warunki zmiany umowy: 16.2.1. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia przesłanek opisanych w art. 144 ustawy, wniosek o zmianę umowy musi mieć formę pisemną z podaniem podstawy prawnej dokonania zmian i zawierać dokumenty potwierdzające wystąpienie okoliczności skutkujące wydłużeniem terminu realizacji robót, w szczególności, dokumentacji fotograficznej obrazującej zaistniałe na placu budowy okoliczności stanowiące podstawę do wnioskowania zmiany terminu, w przypadku wnioskowania o zmianę terminu wykonania robót z przyczyn dotyczących warunków atmosferycznych rejestr temperatur, rejestr innych czynników atmosferycznych mających wpływ na prawidłowość wykonania robót budowlanych. 16.3. Warunki zmiany umowy w zakresie zmiany ceny brutto: 16.3.1.O ile zmianie ulegną obowiązujące stawki podatku od towarów i usług. 16.4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić, gdy wystąpią: 16.4.1.warunki atmosferyczne i gruntowo-wodne uniemożliwiające dalsze kontynuowanie prac zgodnie ze sztuką budowlaną 16.4.2. warunki pogodowe o charakterze katastrof przyrodniczych (np. powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, gradobicie, trąby powietrzne, gwałtowne ulewne deszcze lub długotrwale ulewne deszcze - powyżej 3 dni, gwałtowne śnieżyce, intensywny wiatr powyżej 100km/h, temperatury powietrza przekraczające +30°C lub -15°C) uniemożliwiające przeprowadzanie prób (sprawdzeń) albo dokonywanie odbiorów; 16.4.3. niewypały i niewybuchy; 16.4.4. wykopaliska archeologiczne; 16.4.5. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym: - nieterminowe przekazanie terenu (placu) budowy, - konieczność uzyskania od operatora i/lub właściciela sieci i urządzeń infrastruktury technicznej zgody lub zezwolenia (w tym warunków technicznych), niezbędnych w celu likwidacji kolizji oraz przebudowy i zabezpieczenia sieci i urządzeń; 16.4.6.Przyczyny niezależne od działania stron, których nie można uniknąć, ani im zapobiec, w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych; 16.4.7. Zmiany będące następstwem siły wyższej - rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu, której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej terminy wykonania zastrzeżone w umowie mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 13.1. Cena: 60 pkt 13.2. Średnica drutu ocynkowanego w powłoce poliestrowej: 10 pkt, tj.: - fi 4 mm: 0 pkt, - fi 5 mm i więcej: 10 pkt Ogrodzenie panelowe o wysokości 150 cm panela ogrodzeniowego, o oczkach nie większych niż 5x20 cm z systemowymi słupkami 60x40x2 mm oraz prefabrykowanym żelbetowym cokole wysokości min. 20 cm. O ile wykonawca nie wskaże w formularzu oferty w/w informacji, wskaże średnicę drutu mniejszą niż 4 mm zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i odrzuci ofertę. Jeżeli wykonawca wskaże średnicę większą niż 4mm, a mniejsza niż 5 mm otrzyma taką ilość pkt jak za średnicę 4 mm. 13.3. Grubość ścianki piłkochwytów o wysokości 6,0 m: 10 pkt, tj.: - 3 mm: 0 pkt, - 4 mm i więcej: 10 pkt Piłkochwyty na słupach stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo 80x80 z siatką polietylenową zamontowaną za pomocą linek ze stali nierdzewnej fi 4,0 mm naprężanych za pomocą śrub rzymskich: O ile wykonawca nie wskaże w formularzu oferty w/w informacji, wskaże grubość ścianki piłkochwytów mniejszą niż 3 mm zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i odrzuci ofertę. Jeżeli wykonawca wskaże grubość ścianki piłkochwytów większą niż 3mm, a mniejsza niż 4 mm otrzyma taką ilość pkt jak za grubość 3 mm. 13.4. Skuteczność świetlna zastosowanych naświetlaczy przeznaczonych do oświetlenia boisk sportowych (ilość lm/W): 5 pkt, tj.: - zastosowanie naświetlaczy przeznaczonych do oświetlenia boisk sportowych o skuteczności świetlnej całego naświetlacza -projektora od 140 do 150 lm/W: 0 pkt , - zastosowanie naświetlaczy przeznaczonych do oświetlenia boisk sportowych o skuteczności świetlnej całego naświetlacza -projektora powyżej 150 lm/W: 5 pkt O ile wykonawca nie wskaże w formularzu oferty w/w informacji, wskaże skuteczność świetlną mniejszą niż 140 lm/W zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i odrzuci ofertę. 13.5. Okres gwarancji na zamontowane wszelkie urządzenia i wyposażenie: 15 pkt, tj. - gwarancja producenta wynosząca 24 miesiące: 0 pkt, - udzielenie gwarancji na 36 miesięcy: 5 pkt, - udzielenie gwarancji na 48 miesięcy: 10 pkt, - udzielenie gwarancji 60 miesięcy i więcej : 15 pkt. O ile wykonawca nie wskaże w formularzu oferty w/w informacji, wskaże okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i odrzuci ofertę. Jeżeli wykonawca wskaże: okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, a krótszy niż 36 miesięcy otrzyma taką ilość pkt jak za 24 miesiące. Jeżeli wykonawca wskaże: okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, a krótszy niż 48 miesięcy otrzyma taką ilość pkt jak za 36 miesięcy. Jeżeli wykonawca wskaże: okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, a krótszy niż 60 miesięcy otrzyma taką ilość pkt jak za 48 miesięcy. Punktacja wg wzoru: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt za kryteria poza cenowe określone w pkt 13.2., 13.3., 13.4, 13.5 siwz = ............. punktów. wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. (60 pkt za cenę, 40 pkt za kryteria poza cenowe). Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI