Zaprojektowanie i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury technicznej w rejonie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury technicznej w rejonie ulicy Gzichowskiej w Będzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-24
  • ZamawiającyMiasto Będzin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00050084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury technicznej w rejonie ulicy Gzichowskiej w Będzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Będzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 20

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322679238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury technicznej w rejonie ulicy Gzichowskiej w Będzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eda9217-8828-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016845/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury technicznej w rejonie ul. Gzichowskiej w Będzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między
ZamawiającymaWykonawcamiodbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień.Ofertę,oświadczenie, o którychmowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod
rygoremnieważności wformie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lubpodpisemosobistym. Szczegóły dotyczącekomunikacji zostały opisane w części XXVI
SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Prezydent Miasta Będzina z siedzibą 42 - 500Będzin ul. 11 Listopada 20;- Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować wsprawach
związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:◦ pod adresem poczty
elektronicznej:iod@um.bedzin.pl;◦ pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów
zakładowych, chybaże przepisy szczególne stanowią inaczej;- obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; - c.d. w kolejnej Sekcji

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada
Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących(1);• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(2);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO(3);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie
przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1) Wyjaśnienie:
Zgodnie z art. 75 PZP, w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane
przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może
żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.2)
Wyjaśnienie:Zgodnie z art. 76 PZP , skorzystanie przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa wart. 16 RODO, nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.3) Wyjaśnienie: Zgodnie z
art. 74 ust. 3 PZP , w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodząprzesłanki, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 1, 2 oraz 3, wraz z uzyskaniem
niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu
uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID, pozwolenia w ramach
specustawy drogowej – ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach
przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2020 r. Poz. 1363))
przez Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do
zrealizowania przedmiotu zamówienia
b) wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania 1, w oparciu o dokumentację projektową
opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
c) pełnienie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z Dokumentacją
Projektową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1.1.wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie:
1) dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż min. 12 000 000 zł brutto każda wykonaną
w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającą na zaprojektowaniu i budowie dróg, chodników,
ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem
terenu
lub
2) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu o
wartości brutto 11 000 000 zł każda
oraz
- co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu o minimalnej
wartości robót budowlanych brutto 11 000 000 zł każda.
lub
3)co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż min. 12 000 000 zł brutto
wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającą na zaprojektowaniu i budowie dróg,
chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz
zagospoda-rowaniem terenu
oraz
co najmniej jedna robota budowlana polegające na budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu o wartości
brutto 11 000 000 zł
oraz
co najmniej jedna usługa polegająca na zaprojektowaniu dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu o minimalnej
wartości robót budowlanych brutto 11 000 000 zł.
Wymaga się, aby ww. roboty budowlane i usługi wykonane było należycie, w szczególności
zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz aby zostało dla niego
uzyskane ostateczne i bezwarunkowe pozwolenie na użytkowanie.
W przypadku gdy w/w zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym
zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których
mowa powyżej.
2.1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) w zakresie dokumentacji projektowej:
1.1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których
mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”); posiadającą minimum 5 letnie
doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
1.2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub
konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub
spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(„świadczenie usług transgranicznych”); posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w
projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
1.3) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń lub
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których
mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”); posiadającą minimum 5 letnie
doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
1.4) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu,
wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
2) w zakresie realizacji robót budowlanych:
2.1) osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
zrzeszony we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub
spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(„świadczenie usług transgranicznych”); posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w
kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, w tym co
najmniej przy jednej zakończonej inwestycji budowlanej polegającej na budowie obiektu
drogowego o łącznej kwocie brutto 12 000 000 zł. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
2.2) osobą (Kierownik Robót Elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń - lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszony we właściwym
samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub spełniającą warunki, o których mowa
w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub
spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”);
posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie
posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
2.3) osobą (Kierownik Robót Sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - lub
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszony we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których
mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”); posiadającą minimum 5 letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień
budowlanych. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób
będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy
złotych 00/100).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięoudzielenie zamówienia publicznego.
Wtakimprzypadku Wykonawcy występujący wspólniesązobowiązanido ustanowienia
pełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniualbo do reprezentowania ich w
postępowaniu izawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
będzieprowadzona przezZamawiającegowyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu
dowarunkówdotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcywspólnieubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
zwykonawców,którzy wykonająroboty budowlane /usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.3. Wprzypadku, o którymmowa w pkt.2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzieleniezamówieniadołączająodpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
robotybudowlane/usługi wykonająposzczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Zmiany Umowy dopuszczalne będą w
granicachwyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówieńpublicznych, w tym art. 455ust.1
oraz ust.2tej ustawy oraz określonych w niniejszej Umowie. Szczegółoweinformacje
natematzmian umowyzostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych
stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówieńpublicznych dostępnej pod adresem https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI