Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA/PRZEBUDOWA PRZYŁĄCZY CIEPŁOWNICZYCH O WYS. I NIS. PARAM. CZYNNIKA GRZEWCZEGO ORAZ ZAPROJEKTOW. I BUDOWA WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH I INSTAL. ODBIORCZYCH W CZĘŚCIACH WSPÓL. BUDYNKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA/PRZEBUDOWA PRZYŁĄCZY CIEPŁOWNICZYCH O WYS. I NIS. PARAM. CZYNNIKA GRZEWCZEGO ORAZ ZAPROJEKTOW. I BUDOWA WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH I INSTAL. ODBIORCZYCH W CZĘŚCIACH WSPÓL. BUDYNKÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b66965e-c09a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023733/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 „Ekologiczny Przemyśl – wymieniamy źródła ciepła” – wykorzystanie ciepła sieciowego do ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach wielorodzinnych na terenie Miasta Przemyśla
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III „Czysta energia” działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych – wymiana źródeł ciepła.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.
2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z nią) Wykonawcy przekazują za
pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dedykowanej niniejszemu postępowaniu. Zamawiający uprasza o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień. Korespondencja przesłana do Zamawiającego nie może być szyfrowana.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się sygnaturą akt pod
którą prowadzone postępowanie – sygnatura akt znajduje się na stronie tytułowej SWZ oraz w pkt 4.1.2) ogłoszenia o zamówieniu.
https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu złożenia oferty i
komunikowania się z Zamawiającym nie jest konieczne posiadanie przez Wykonawcę konta Użytkownika na Platformie, Wykonawca
musi natomiast posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail, którego Wykonawca chce używać do
komunikowania się w
postępowaniu Wykonawca podaje w Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. wskaże na Platformie
zakupowej przesyłając Ofertę. Na stronie postępowania wskazany jest link do
Instrukcji dla Wykonawców.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin). Składając ofertę
Wykonawca akceptuje Regulamin.
3. Jeśli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika
aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e mail wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem
używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca
będzie miał dostęp
do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy to 150 MB, dopuszczalna ilość plików to 10.
5. Korzystanie z Platformy odbywać się może wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w
Regulaminie.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
www.platformazakupowa.pl.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie oraz adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa wewnętrznej instalacji
odbiorczej przy ul. Chopina 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Zamawiający dokona oceny ofert w
zakresie kryterium najniższej ceny. 3. Zamawiający utworzy „listę rankingową”, na którą wpisane zostaną wszystkie oferty
niepodlegające odrzuceniu.
4. Na pierwszym miejscu „listy rankingowej” znajdzie się oferta z najniższą ceną brutto, zaś kolejne
miejsca będą zajmowały oferty z wyższymi cenami – rosnąco – na ostatnim miejscu „listy rankingowej
znajdzie się oferta z najwyższą ceną brutto.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Grodzkiej 6/5
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Zamawiający dokona oceny ofert w
zakresie kryterium najniższej ceny. 3. Zamawiający utworzy „listę rankingową”, na którą wpisane zostaną wszystkie oferty
niepodlegające odrzuceniu.
4. Na pierwszym miejscu „listy rankingowej” znajdzie się oferta z najniższą ceną brutto, zaś kolejne
miejsca będą zajmowały oferty z wyższymi cenami – rosnąco – na ostatnim miejscu „listy rankingowej
znajdzie się oferta z najwyższą ceną brutto.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności technicznej w zakresie doświadczenia:
dotyczy Zadań Częściowych Nr 1 i 2:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie – co najmniej jednej wewnętrznej instalacji odbiorczej w jednym budynku wielorodzinnym, potwierdzona wykazem zawierającym zakres prac, datę wykonania robót oraz miejsce wykonania prac.
2. Zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), osobą do projektowania o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do projektowania o specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadań Częściowych Nr 1 i 2,
e) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
f) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, na podst. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
1) aktualnego na dzień złożenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia uwzględniającego:
a) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadań Częściowych Nr 1 i 2,
b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
c) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), osobą do projektowania o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
d) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), do projektowania o specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
e) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1,
f) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub posiadającą ważne uprawnienia w ograniczonym zakresie, o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego – dotyczy Zadania Częściowego Nr 1.
Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ;
2) aktualnego wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z którego będzie wynikało, że Wykonawca zrealizował co najmniej jedną wewnętrzną instalację odbiorczą w jednym budynku wielorodzinnym, potwierdzoną wykazem zawierającym: zakres prac, datę wykonania robót oraz miejsce wykonania prac – dotyczy Zadań Częściowych Nr 1 i 2. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców zaś oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu ten z wykonawców który dany warunek spełnia z
zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest spełniony przez danego
Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy
składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
formularz oferty, w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, podają
nazwy i adresy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają ofertę za
pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
3. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej, w jednym z formatów danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 670 z późn.
zm.), to znaczy, że musi być sporządzona w jednym z formatów
wymienionych w Załączniku Nr 2 (część dotycząca danych zawierających dokumenty tekstowe)
do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst
jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Oferta musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym,
podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Pozostałe wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w Rozdziale XVI SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
postanowieniach umowy, spowodowanego jedną z następujących przyczyn:
1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację
przedmiotu umowy – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac;
2) wystąpienia konieczności wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem dodatkowym,
których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą
zakresu robót i/lub przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym będą zlecane po
zawarciu z Wykonawcą odrębnej umowy o zamówienie dodatkowe. Udzielenie zamówienia dodatkowego musi być
poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac związanych z wykonaniem
robót objętych zamówieniem dodatkowym;
3) wystąpienia konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej – o okres, w którym
będą dokonywane zmiany projektowe oraz ewentualne trwające w związku z tym postępowania administracyjne;
4) działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od
strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej
staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy
rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można
uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz
którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać
się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne,
ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie,
ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej
7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub
znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz
usuwania skutków jej działania.
Pozostałe zapisy dotyczące zmian umowy znajdują się w § 17 Załącznika Nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04