Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie Gdańsk wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej i uzbrojeniem terenu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2020-09-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-10
  • Numer ogłoszenia569453-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569453-N-2020 z dnia 2020-08-10 r.

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.: Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie Gdańsk wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej i uzbrojeniem terenu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., krajowy numer identyfikacyjny 19147840800000, ul. ul. Zamknięta  18 , 80-955  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 379 565, e-mail pois_mk@portgdansk.pl, faks 587 379 332.
Adres strony internetowej (URL): www.portgdansk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.portgdansk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.portgdansk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć albo przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego. W razie wpływu oferty za pośrednictwem poczty – decyduje data, godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Zamawiającego.
Adres:
ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDAŃSK SA, 80-955 Gdańsk ul. Zamknięta 18 (Kancelaria Ogólna)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie Gdańsk wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej i uzbrojeniem terenu
Numer referencyjny: NPR/NS/2020/035
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przystosowanej do ruchu ciężkiego (KR7) wraz z sześcioma zjazdami na sąsiadujące nieruchomości, jednostronnym chodnikiem, oświetleniem oraz uzbrojeniem sąsiadujących nieruchomości w media oraz zaprojektowanie i budowa systemu kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjno-rozsączającym wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, wszystkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych i uzgodnień. 2. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na następujące etapy i zadania: 1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji administracyjnych; 2) Etap II – realizacja robót na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i uzyskanych uzgodnień i decyzji administracyjnych, w ramach których przewiduje się następujące zadania: a) Zadanie 1 – wykonanie przyłączy branżowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) Zadanie 2 – wykonanie drogi wraz z systemem kanalizacji deszczowej i zbiornikiem retencyjno-rozsączającym i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Zamówienie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane warunki jego wykonania zamieszczone są w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej jako: PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać lub opracować wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia a nieudostępniane przez Zamawiającego na podstawie zapisów umowy. 5. W przypadku gdzie przedmiot zamówienia został opisany w PFU poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, pod warunkiem, że nie doprowadzą do obniżenia określonych przez Zamawiającego standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ (wraz z załącznikami). Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ma na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykazania zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże zastosowaniu rozwiązań równoważnych, będzie to rozumiane, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45120000-4
45220000-5
45230000-8
45231000-5
45232000-2
45233000-9
45223500-1
45223800-4
71330000-0
45247270-3
71322000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Etap II Zadanie 1 – do dnia 30 listopada 2021 r. 2) Etap II Zadanie 2 – do dnia 31 lipca 2022 r. - W określonym powyżej terminie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić czas na wykonanie wszystkich czynności i obowiązków określonych w SIWZ (wraz z załącznikami), w szczególności czas niezbędny na prawidłowe i kompletne wykonanie Etapu I, którego wykonanie poprzedza i warunkuje rozpoczęcie realizację Etapu II.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem: a) co najmniej jednego zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany lub/i wykonawczy) obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3; oraz b) co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3, o wartości nie mniejszej niż 7 500 000,00 PLN brutto (z VAT). /- Zamówienia uwzględnione w wykazie muszą być wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. - Dla każdej pozycji wykazu należy podać: rodzaj/opis zakresu, wartość, datę i miejsce ich wykonania, oraz załączyć dowody wskazujące, że zostały wykonane w sposób należyty. Za datę wykonania uważana będzie data odbioru. - Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3A do SIWZ./2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi podane niżej warunki:1) Koordynator Projektu (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. wykształcenie wyższe techniczne, b. kierowała zespołem/zespołami projektowymi, które opracowały, co najmniej 1 dokumentację projektową (składającą się co najmniej z projektu budowlanego) w zakresie budowy lub przebudowy układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3; 2) Projektant branży drogowej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej, b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś; 3) Projektant branży hydrotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub rozbudowę ziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności minimum 3000 m3; 4) Projektant branży geotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń oraz specjalizację techniczno-budowlaną geotechnika (lub certyfikat PKG), b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat w charakterze projektanta geotechnicznego, przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt geotechniczny) w trzeciej kategorii geotechnicznej; 5) Projektant branży sanitarnej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 6) Projektant branży elektroenergetycznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 7) Projektant branży teletechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 8) Kierownik Budowy (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej lub hydrotechnicznej, b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót odpowiednio drogowych/hydrotechnicznych; 9) Kierownik robót branży drogowej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych, w tym co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę dróg, ulic lub placów zawierających wzmocnienie podłoża gruntowego; 10) Kierownik robót branży hydrotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót hydrotechnicznych, w tym zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ziemnego zbiornika retencyjno – rozsączającego o kubaturze robót ziemnych min. 6000 m3 i powierzchni minimum 4 000 m2 wykonanych umocnień narzutem kamiennym lub podobnym; 11) Kierownik robót branży sanitarnej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych; 12) Kierownik robót branży elektroenergetycznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych; 13) Kierownik robót branży teletechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. /* Za datę nabycia doświadczenia Zamawiający uzna datę zakończenia świadczenia usług. ** Uprawnienia budowlane muszą być uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, ze zm.), zwanej dalej „Prawo budowlane”. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach EOG, stosownie do art. 12a Prawa budowlanego oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272, ze zm.). - Zamawiający dopuszcza przedstawienie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej, o ile spełnia wszystkie stawiane wymagania. - Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3B do SIWZ./
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 1 - 3 „Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA na wykonanie robót budowlanych, usługi lub dostawy” (zwanego dalej Regulaminem), którego treść zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego (www.portgdansk.pl), wprowadzonego Zarządzeniem Nr 4/2020 z dnia 13 lutego 2020 r.: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie § 7 ust. 3 punkt 1 Regulaminu. 4. Zamawiający informuje, że odstąpi od żądania od Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną, dokumentów określonych w pkt 3 w przypadku możliwości pozyskania ich z ogólnodostępnych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych zamówień: a) co najmniej jednego zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany lub/i wykonawczy) obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3; oraz b) co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3, o wartości nie mniejszej niż 7 500 000,00 PLN brutto (z VAT). /- Zamówienia uwzględnione w wykazie muszą być wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dla każdej pozycji wykazu należy podać: rodzaj/opis zakresu, wartość, datę i miejsce ich wykonania, oraz załączyć dowody wskazujące, że zostały wykonane w sposób należyty. - Za datę wykonania uważana będzie data odbioru. - Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3A do SIWZ./ 2. Wykaz potwierdzający dysponowaniem następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia: 1) Koordynator Projektu (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. wykształcenie wyższe techniczne, b. kierowała zespołem/zespołami projektowymi, które opracowały, co najmniej 1 dokumentację projektową (składającą się co najmniej z projektu budowlanego) w zakresie budowy lub przebudowy układu drogowego o nośności 115kN/oś oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności min. 3000 m3; 2) Projektant branży drogowej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej, b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę układu drogowego o nośności 115kN/oś; 3) Projektant branży hydrotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub rozbudowę ziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności minimum 3000 m3; 4) Projektant branży geotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń oraz specjalizację techniczno-budowlaną geotechnika (lub certyfikat PKG), b. zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat w charakterze projektanta geotechnicznego, przynajmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt geotechniczny) w trzeciej kategorii geotechnicznej; 5) Projektant branży sanitarnej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 6) Projektant branży elektroenergetycznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 7) Projektant branży teletechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, b. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; 8) Kierownik Budowy (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej lub hydrotechnicznej, b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót odpowiednio drogowych/hydrotechnicznych; 9) Kierownik robót branży drogowej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej; b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych, w tym co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę dróg, ulic lub placów zawierających wzmocnienie podłoża gruntowego; 10) Kierownik robót branży hydrotechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej; b. posiada doświadczenie nabyte w ostatnich 5 latach* przed upływem terminu składania ofert w pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót hydrotechnicznych, w tym zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ziemnego zbiornika retencyjno – rozsączającego o kubaturze robót ziemnych min. 6000 m3 i powierzchni minimum 4 000 m2 wykonanych umocnień narzutem kamiennym lub podobnym; 11) Kierownik robót branży sanitarnej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych; 12) Kierownik robót branży elektroenergetycznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych; 13) Kierownik robót branży teletechnicznej (1 osoba) spełniająca następujące wymagania: a. posiada uprawnienia budowlane** bez ograniczeń wymagane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. /* Za datę nabycia doświadczenia Zamawiający uzna datę zakończenia świadczenia usług. ** Uprawnienia budowlane muszą być uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, ze zm.), zwanej dalej „Prawo budowlane”. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach EOG, stosownie do art. 12a Prawa budowlanego oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272, ze zm.). - Zamawiający dopuszcza przedstawienie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej, o ile spełnia wszystkie stawiane wymagania. - Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3B do SIWZ./
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (§ 21 ust. 2 Regulaminu). 2. Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do formularza oferty załączyć należy: a) Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4 i 6.1 SIWZ (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). c) W przypadku Wykonawcy polegającego na zdolnościach „innych podmiotów” – zobowiązanie oraz oświadczenie, o których mowa w pkt 5.6 SIWZ. d) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby, których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.13 SIWZ. f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 160 000,00 PLN. 2. Szczegółowe informacje nt. wadium zawarte są w pkt 8 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
UWAGA: Postępowanie jest prowadzone na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA na wykonanie robót budowlanych, usługi lub dostawy” wprowadzonego Zarządzeniem Nr 4/2020 z dnia 13 lutego 2020 r. Treść Regulaminu zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.portgdansk.pl. Pojawiające się w treści niniejszego ogłoszenia odniesienia do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę remontową do stałej współpracy - Reda
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę remontową do stałej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI