Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Garwolinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Garwolinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-14
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00101432
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Garwolinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saska 63/75

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-948

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225146000

1.5.8.) Numer faksu: 225146000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rckik@rckik-warszawa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Garwolinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0d73e9-af33-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Garwolinie przy ul. Warszawskiej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie w rozwoju i modernizacji infrastruktury do Wykazu Projektów Zidentyfikowanych w ramach PO IiŚ 2014-2020 - Programu REACT-EU” (Działanie 11.3).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym w sprawie danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: abi@rckik-warszawa.com.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/07/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu w formule „zaprojektuj i wybuduj” budynku Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Garwolinie położonej na działce nr. 3662/5 przy ul. Warszawskiej w Garwolinie o pow. ok. 2000 m2 wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający na etapie oceny środków przedmiotowych określonych w pkt 9.1.1 SWZ wezwie, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, Wykonawcę, którego oferta po wstępnej ocenie zdobyła największa ilość punktów w kryterium wyboru, do prezentacji multimedialnej zaoferowanego systemu wraz z opisem jego działania pod kątem jego zgodności z wymaganiami opisanymi w Szczegółowych warunków dotyczących technologii przechowywania krwi i jej składników - Załącznik nr 2b do SWZ. Stwierdzenie, podczas prezentacji, jakiejkolwiek niezgodności oferowanego systemu z wymaganą w SWZ funkcjonalnością skutkować będzie odrzuceniem oferty. Prezentacja traktowana jest, jako szczególny rodzaj próbki umożliwiającej weryfikację wymaganej przez Zamawiającego funkcjonalności i zgodności z założeniem. Odmowa zademonstrowania zaoferowanego systemu lub nieobecność w wyznaczonym terminie do prezentacji będzie równoznaczna z odmową przedstawienia próbki celem jej weryfikacji, co prowadzi do braku kompletności oferty i skutkuje jej odrzuceniem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz następujących przesłanek wynikających z art. 109 ust. 1 ustawy Pzp :
1. Podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. dotycząca wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.: wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp następuje łącznie
Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie
z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp następuje przez każdego z wykonawców oddzielnie (każdy z wykonawców ma obowiązek składania dokumentów i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu oddzielnie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł;
3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
5. Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; – załącznik nr 6 do SWZ.
6. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001 w zakresie projektowania oraz dostarczania produktów i usług lub równoważny – w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.4. ppkt 3.
7. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 13485 w zakresie projektowania oraz dostarczania produktów i usług w obszarze medycyny lub równoważny – w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.4. ppkt 4SWZ.
8. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp – załącznik nr 4 i 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przedstawi aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, usługę w zakresie projektowania budynków w których wykonywane są usługi zdrowotne o wartości minimum 100 000,00 zł brutto,
2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 (jednej) roboty polegające na:
- wybudowaniu budynku, w których w ramach wykonania była instalacja urządzeń do automatycznego magazynowania produktów leczniczych w temperaturze poniżej -30°C o wartości minimum 5 000 000,00 zł (brutto)produktów i usług lub równoważnym,
4) Wykonawca ma wdrożony system zarządzania jakością ISO 13485 lub równoważny - dysponuje certyfikatem potwierdzającym wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 13485 w zakresie projektowania oraz dostarczania produktów i usług w obszarze medycyny lub równoważnym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Opis wszystkich urządzeń chłodniczych i mroźniczych wchodzących w skład systemu informatycznego klasy WMS wraz z opisem zastosowanych tych rozwiązań oraz zasadą ich działania, w celu weryfikacji pod kątem zgodności z wymaganiami opisanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 2a do SWZ, Szczegółowych warunkach dotyczących technologii przechowywania krwi i jej składników - Załącznik nr 2b do SWZ. oraz Koncepcją funkcjonalną załączoną do PFU – Załącznik nr 2c.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych gdy nie zostaną złożone, zostaną złożone nieprawidłowe lub zawierające błędy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

40.000,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa.
2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani - zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia w zakresie zmiany - są zawarte w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 1

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający na etapie oceny środków przedmiotowych określonych w pkt 9.1.1 SWZ wezwie, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, Wykonawcę, którego oferta po wstępnej ocenie zdobyła największa ilość punktów w kryterium wyboru, do prezentacji multimedialnej zaoferowanego systemu wraz z opisem jego działania pod kątem jego zgodności z wymaganiami opisanymi w Szczegółowych warunków dotyczących technologii przechowywania krwi i jej składników - Załącznik nr 2b do SWZ. Stwierdzenie, podczas prezentacji, jakiejkolwiek niezgodności oferowanego systemu z wymaganą w SWZ funkcjonalnością skutkować będzie odrzuceniem oferty. Prezentacja traktowana jest, jako szczególny rodzaj próbki umożliwiającej weryfikację wymaganej przez Zamawiającego funkcjonalności i zgodności z założeniem. Odmowa zademonstrowania zaoferowanego systemu lub nieobecność w wyznaczonym terminie do prezentacji będzie równoznaczna z odmową przedstawienia próbki celem jej weryfikacji, co prowadzi do braku kompletności oferty i skutkuje jej odrzuceniem.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Realizacja roboty budowlanej jest uzależniona od dofinansowania w ramach projektu: „Wsparcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie w rozwoju i modernizacji infrastruktury do Wykazu Projektów Zidentyfikowanych w ramach PO IiŚ 2014-2020 - Programu REACT-EU” (Działanie 11.3). Zamawiający zastrzega sobie, do momentu odbioru dokumentacji projektowej opisanej w § 5, prawo wypowiedzenia umowy w przypadku nie otrzymania ww. środków.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostaną przyznane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich - proszę o kontakt poj. osoby lub małe 2-3 os ekipy. Realizujemy inwestycje na terenie woj. mazowieckiego i woj. łódzkiego. Budynki jednorodzinne, wielorodzinne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI