Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTułowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Tułowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036500
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Tułowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530561550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 14/14a

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774600109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.pienio@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tulowice.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41b280c-a1ab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/11860/summaryhttps://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej JOSEPHINEhttps://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej: tulowice@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się wyłącznie poprzez platformę JOSEPHINE.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi się zarejestrować platformie JOSEPHINE dostępnej pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/ .Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą platformy JOSEPHINE, zostały opisane na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz stronie internetowej:https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf .Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformy JOSEPHINE. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy JOSEPHINE lub na adres email: tulowice@katowice.lasy.gov.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert ( udostępniając je na platformie przetargowej), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz.Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest PGL LP Nadleśnictwo Tułowice zwane dalej „Nadleśnictwo Tułowice”. W Nadleśnictwie został wyznaczony inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej; tulowice@katowice.lasy.gov.pl lub pisemnie (adres siedziby Nadleśnictwa) Z inspektorem danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 ust.1 oraz 71 ust. 1 ustawy Pzp.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnie od postanowień pkt 22.4. wskazanego powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,c. do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.32.9 Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa ustawa PZP.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:a. prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” są usługi i roboty budowlane obejmujące zaprojektowanie i budowę budynku biurowego podwójnej kancelarii, wykonanego w technologii drewnianej w miejscowości Przechód w gminie Korfantów, powiat nyski, woj. opolskie na działce nr 860/1, będącej w zarządzie inwestora, na które wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, produkty, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.1) Zaprojektowanie – tj. opracowanie – zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku biurowego – Podwójna Kancelaria dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz stosownych zgłoszeń.2) Budowa – tj. wykonanie na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej obiektu wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie tych obiektów zgodnie z przeznaczeniem.3) Wyposażenie – tj. dostawa wraz z pełnym montażem wyposażenia: biały montaż, meble, a także sprzęt zgodny z wymaganiami Inwestora 4) Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów obiektu przez cały czas trwania inwestycji, polegających w szczególności na: udziale w naradach roboczych, wpisach do dziennika budowy oraz weryfikacji dokumentacji powykonawczej.5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Okres udzielonej gwarancji – 40%2 Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x60 pkt Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianychCo - cena oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).3 Sposób przyznawania punktów dla kryterium okres udzielonej gwarancji: G60 miesięcy – 0 pkt.61 - 84 miesiące – 20 pkt.84< miesiące i więcej – 40 pkt Ocenie w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji” podlegać będzie okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę na formularzu oferty.4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną według wzoru: W=C+G gdzie: W – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena G – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres udzielonej gwarancji5 Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.6 Dokonywana przez Zamawiającego ocena będzie dotyczyła ofert, które nie podlegały odrzuceniu.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. Na podstawie art. 112 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów; zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej. Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.Posiadają wiedzę i doświadczenie – Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem lub innych dokumentów dowodowych potwierdzających zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował, co najmniej 1 robotę budowlaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, nowych budynków w technologii szkieletu drewnianego o wartości minimum 200 000,00 zł netto.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na moment realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia (zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) w tym w szczególności: Art. 116.1.Pzp. 1 osobę – projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania budynków i budowli w konstrukcji drewnianej lub odpowiadające im ważne uprawnienia do projektowania w specjalności architektoniczno – budowlanej, wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów nie będących prawem krajowym, będącego członkiem izby samorządu zawodowego, który będzie sprawował nadzór z ramienia Wykonawcy. 1 osobę – kierownika budowy posiadającego: uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów nie będących prawem krajowym , będącego członkiem izby samorządu zawodowego, który będzie sprawował nadzór z ramienia Wykonawcy, kontrolę jakości oraz kierowanie robotami. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000 zł Warunek w odniesieniu do posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną min. 500 000zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ ).2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076, ze zm.) albo informacja o tym, że Wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy Pzp (Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ).2 Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 12.3 SWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami są: a) dotychczasowe referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a),3 Polisa ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego postępowania, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 500.000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe.Dokument musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 12.5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie 5000,00 złotych i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 niniejszej SWZ z dopiskiem: „Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” – Wadium. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 Pzp.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 22.2 ppk 2-4. należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2 W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, najpóźniej przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zostaną wezwani do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych regulują przepisy kodeksu cywilnego. 4 Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać spełnianie warunku braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 Ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć osobne oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania. 5 Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.6 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 12.1. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.7 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8 Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie wykonywania umowy, a nadto rozliczenia wykonania przedmiotu umowy będzie prowadzona z liderem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy Pzp. 3 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmiany obowiązującej stawki VAT w dacie wykonania przedmiotu umowy;Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.5 Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy przetargowejJOSEPHINE dostępnej na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: ,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie”
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przystosowanie pomieszczenia 14D do wymagań GMP
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ,,Rozbudowa instalacji uzdatniania wody w Jankowie”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przystosowanie pomieszczenia 14D do wymagań GMP
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI