„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSwarożyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-28
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00454620
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191887590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Swarożyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-115

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 536 93 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SZKOLA@ZSCKRSWAROZYN.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsckrswarozyn.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Jednostka Budżetowa III stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1f9b39-a34c-4fa7-ae97-35636a82960b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1f9b39-a34c-4fa7-ae97-35636a82960b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu: platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie
e-Zamówienia. Instrukcja jak założyć konto dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższą Instrukcją.
3. Instrukcja składania ofert znajduje się w na platformie e-Zamówienia pod adresem
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższą
Instrukcją.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
platformy e-Zamówienia.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e Zamówienia.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed
upływem wyznaczonego terminu. Korespondencja inna niż oferta może być przekazywana również na wyżej podany adres e-mail
Zamawiającego.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza
do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email Zamawiającego.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, (zwany dalej jako „Administrator”).
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisząc na adres email:
iod@zsckrswarozyn.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z Pzp, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonanie tej
umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz partnerzy świadczący usługi techniczne, firmy archiwizujące dokumenty, operator
pocztowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w
przepisach ustawy Pzp związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W celu realizacji powyższych prawa prosimy o kontakt
z Administratorem na adres e-mail: iod@zsckrswarozyn.pl bądź pisemnie na adres: ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2024/ZSCKR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania:
„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w
Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”
2. Miejsce realizacji zadania:
ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, województwo: pomorskie.
dz. nr 302/2 i 300/7, obręb 0018, Swarożyn.
3. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji polegającej na
zaprojektowaniu i budowie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w
Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
4. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Wykonania projektu budowalnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Programem funkcjonalno-użytkowym i
Projektem koncepcyjnym oraz do wystąpienia i uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę;
2) Wykonania projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót;
3) Wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz wydaną
dla inwestycji prawomocną decyzją
o pozwolenie na budowę.
4) Opracowania dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych oraz uzyskania niezbędnych decyzji
pozwalających na użytkowanie obiektu.
5) Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całościowej realizacji zadania objętego dokumentacją projektową
opracowaną przez Wykonawcę.
5. Ogólna charakterystyka nowoprojektowanego obiektu.
Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie obiektu edukacyjnego, dwukondygnacyjnego bez podpiwniczenia z
dachem płaskim na planie prostokąta oraz parterowego łącznika z istniejąca zabudową Warsztatów zgodnie z wytycznymi
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
PFU oraz Decyzji Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego. W budynku przewiduje się zabudowanie jednej klatki schodowej
oraz windy. Obiekt przystosowany dla osób
o ograniczonej zdolności poruszania oraz niedowidzących. W obiekcie należy zlokalizować pomieszczenia: biurowe,
socjalne, pracownie komputerowe, sale laboratoryjne z zapleczem technicznym, sanitariaty oraz salę wykładową. Wysokość
pomieszczeń po wykończeniu sufitami podwieszanymi min. 3,00m oraz min. 3,30m dla pomieszczeń laboratoryjnych i sali
wykładowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni oferty z zastosowaniem następujących kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium nr 1: Cena z wagą 60%.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2) Kryterium nr 2: Gwarancja z wagą 40 %.
2. W kryterium cena oceniana będzie całkowita cena oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałe
oferty zostaną ocenione zgodnie
z wzorem
Pofx = (Cmin / Cx ) x 60 pkt
gdzie:
Pofx - liczba punktów w kryterium „Cena” dla oferty o numerze „x”
Cmin– najniższa cena realizacji brutto oferty spośród wszystkich rozpatrywanych ofert
Cx – cena realizacji brutto oferty o numerze „x”
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60 pkt.
3. W kryterium Gwarancja zamówienia ocenie będzie podlegać wydłużenie okresu gwarancji: jeżeli Wykonawca zaoferuje termin
gwarancji:
12 miesięcy otrzyma 0 pkt
24 miesięcy otrzyma 20 pkt
36 miesięcy otrzyma 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę
łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 112 ust. 2 Pzp:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę
nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku, gdy wartość środków finansowych lub
zdolność kredytowa zostały określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego
ogłoszonego przez Prezesa NBP
i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku prowadzenia
działalności w okresie krótszym – w tym okresie wykonał dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku, a roboty
te zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo zakończone (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie
innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego
w dniu podpisania umowy na realizację roboty budowlanej), w tym:
(i) co najmniej 1 budynek o wartości wykonanych robót budowlanych nie niższej niż 1 000 000,00 PLN brutto,
(ii) co najmniej 1 budynek użyteczności publicznej o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach
zawodowych, wykształceniu
i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia (osoby tworzące kluczowy zespół projektowy), tj.:
(i) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika zespołu projektowego, która posiada uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz była kierownikiem
zespołu projektowego przy wykonaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt
wykonawczy dla budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
(ii) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności architektonicznej, która posiada uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
(iii) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada
uprawnienia budowlane
do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
(iv) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności sanitarnej, która posiada uprawnienia
budowlane do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
(v) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności elektrycznej, która posiada uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych,
(vi) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej, która posiada
uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
(vii) każda z osób wskazanych w tiret (ii)-(v) powinna posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich
10 lat projektu
w danej specjalności dotyczącego budowy budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2,
(viii) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika zespołu projektowego z projektantem w specjalności
architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o ile osoba skierowana do prac spełnia warunki określone w obu punktach
powyżej.
c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach
zawodowych, wykształceniu
i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia (osoby tworzące kluczowy zespół do kierowania
robotami budowlanymi), tj.:
(i) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz była kierownikiem robót budowlanych
polegających na budowie budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2
(ii) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
(iii) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych,
(iv) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji teletechnicznych, p.poż i pozostałych
niskoprądowych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
(v) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń posiadającą doświadczenie polegające na kierowaniu co najmniej 1 robotą
budowlaną polegającą na wykonaniu parkingu o pojemności min. 10 samochodów osobowych;
(vi) jedną osobę do pełnienia funkcji koordynatora architektury krajobrazu – posiadającą wykształcenie kierunkowe w
zakresie architektury krajobrazu oraz doświadczenie polegające na realizacji co najmniej jednego zagospodarowania zieleni
o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha.
(vii) Każda z osób wskazanych w tiret (ii)-(iv) powinna posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu w ciągu ostatnich 10
lat funkcji kierownika budowy (robót) w zakresie swojej specjalizacji przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej
na budowie budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;
(viii) Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji osób wskazanych w tiret (i)-(vi)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe środki
dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego (podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca,
którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub Wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych
podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp):
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie
podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. z 2022 r. poz. 835); Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.2 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wzór wykazu
stanowi Załącznik nr 4.4
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4.5.
6) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.6 do SWZ ,
3. Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zajście okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących zastosowanie
w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp
(samooczyszczenie)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ.
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie oddzielnie;
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust.4 ustawy Pzp dotyczące usług, które wykonają poszczególni wykonawcy; Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.3 do SWZ;
3) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy Pzp:
a) w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie takiego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy do oddania tych zasobów do dyspozycji, z którego będzie wynikać:
(i) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
(ii) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN
2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium
w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).
3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądz,
2) gwarancja bankowa,
3) gwarancja ubezpieczeniowa,
4) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019.poz.310 ze zm.)
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 17 1010 1140 0197 3813 9142 0000 z wpisaniem na
dowodzie wpłaty hasła: „Wadium na przetarg nr 01/2024/ZSCKR”. Koszty prowizji bankowych z tytułu wpłaty wadium ponosi
Wykonawca.
5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej tj. dokument gwarancji
lub poręczenia podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez gwaranta lub poręczyciela.
6. Gwarancje lub poręczenia muszą zobowiązywać gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na rzecz zamawiającego
na jego pierwsze, pisemne wezwanie, muszą być nieodwołalne i ważne co najmniej przez okres związania ofertą. Wadium
powinno zabezpieczać uprawnienia zamawiającego do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE (KONSORCJUM):
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby
prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty
(w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym).
4. Każdy z wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane
łącznie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków i braku
podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną przedłożą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
dotyczące usług, które wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.3 do SWZ.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, są zobowiązani przedstawić na żądanie Zamawiającego umowę
regulującą ich współpracę.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
9. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana Umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach i na warunkach określonych poniżej:
1) zmiana terminu realizacji Umowy (w tym zarówno terminów wykonania Etapu I, jak i Etapu II) - jeśli konieczność ta
nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy (np. siła wyższa), w
szczególności: udokumentowanych
w Dzienniku Budowy i uniemożliwiających kontynuowanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną działań sił natury, które
zostały uznane za stan klęski żywiołowej, przed którymi Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić
zabezpieczenia, a także opóźnień w uzyskaniu decyzji z właściwych organów;
2) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich
zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, nie będących następstwem okoliczności, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialność;
3) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,
przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
4) zmiana terminu realizacji Umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego;
5) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi Robotami, w tym także ruchem
pojazdów mechanicznych na Terenie budowy;
6) zmiana terminu przekazania Terenu budowy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego;
7) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie Przedmiotu Umowy ze
względów technicznych lub finansowych, w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań
technologicznych i materiałowych,
8) zmiana zakresu rzeczowego Inwestycji wynikająca z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, niezależnych od
Zamawiającego lub Wykonawcy,
9) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
b) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 7 lub 8, w przypadku gdy okoliczności te wpływają na wysokość
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
kosztów ponoszonych przez Wykonawcę; Wzrost wynagrodzenia Wykonawcy możliwy jest jedynie o wysokość
uzasadnionych
i udokumentowanych kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania Obiektu;
10) zmniejszenia zakresu robót budowlanych w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że:
a) wykonanie części zakresu robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania
Umowy lub
b) wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
- przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W tych przypadkach wartość Robót
zmniejszająca wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie określona na podstawie Harmonogramu rzeczowo finansowego oraz ustalenia zakresu wykonanych prac.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 jest sporządzenie podpisanego przez Strony
Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej okoliczności wymienionych
w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
3. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych
w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.
ciąg dalszy - WZÓR UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI