Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOgrodzieniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGmina Ogrodzieniec
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ce65b2-af2b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gminy Ogrodzieniec poprzez montaż ogniw fotowoltaicznych” dofinansowany z E F R R w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ogrodzieniec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wymaganiami działu VIII SWZ: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 1 – Zespół Szkolno–Przedszkolny, ul. Kościuszki 67, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 2980. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;2. Zakres zamówienia obejmuje:• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;b) część opisową;c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;e) dobór kabli;f) współdziałanie z instalacją odgromową;g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;d) budowę połączeń kablowych między panelami;e) wykonanie instalacji odgromowej;f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;g) montaż na konstrukcji wsporczej;h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 2– budynek hali sportowej ul. Orzeszkowej 13, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;2. Zakres zamówienia obejmuje:• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;b) część opisową;c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;e) dobór kabli;f) współdziałanie z instalacją odgromową;g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;d) budowę połączeń kablowych między panelami;e) wykonanie instalacji odgromowej;f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;g) montaż na konstrukcji wsporczej;h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 3– ujęcie wody, ul. Kościuszki 1c 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 50 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na gruncie2. Zakres zamówienia obejmuje:• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;b) część opisową;c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;e) dobór kabli;f) współdziałanie z instalacją odgromową;g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;d) budowę połączeń kablowych między panelami;e) wykonanie instalacji odgromowej;f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;g) montaż na konstrukcji wsporczej;h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp (dotyczy każdej części oddzielnie):1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł (sto tysięcy zł) dla każdej części, tzn.: Składając ofertę na 2 lub 3 części, Wykonawca musi przedstawić dokument ubezpieczenia odpowiednio na 200.000 lub 300.000 zł.4) zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowania powyżej 20 kWp dla części nr 1 lub 2 oraz powyżej 30 kWP dla części nr 3.b) Wykonawca musi dysponować (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia:  co najmniej 1 osobą do wykonania projektu instalacji PV z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą certyfikat w zakresie projektowania systemów PV wystawiony przez Urząd Dozoru Technicznego; co najmniej 2 osobami uprawnionymi do montażu instalacji, paneli fotowoltaicznych posiadającymi uprawnienia SEP typu D i E.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (ze szczególnym uwzględnieniem wymogu Zamawiającego określonego w Dziale XV ust. 1 SWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ);b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (ze szczególnym uwzględnieniem wymogu Zamawiającego określonego w Dziale XV ust. 1 SWZ - Załącznik nr 6 do SWZ).c) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł (sto tysięcy zł) dla każdej części, tzn.: Składając ofertę na 2 lub 3 części, Wykonawca musi przedstawić dokument ubezpieczenia odpowiednio na 200.000 lub 300.000 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) Część nr 1 – 1 000,00 zł;b) Część nr 2 – 1 000,00 zł;c) Część nr 3 – 2 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy pzp oraz w przypadku:1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;2) zmiany osoby wskazanej w § 25 ust. 1 umowy w przypadku:a) ważnych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby,b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków,c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od WykonawcyW przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna posiadać uprawnienia co najmniej takie jakich wymagano w Specyfikacji Warunków Zamówienia;3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wydłużenia terminu finansowania, który nie jest zależny od Zamawiającego (Gminy Ogrodzieniec);4) zmiany § 10 ust. 1 umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2;5) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych. Niniejsza zmiana możliwa jest o okres nie dłuższy niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy;6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, która polegać będzie na:a) podwyższeniu wynagrodzenia o wartość procentowego wzrostu stawki podatku VATlubb) obniżeniu wynagrodzenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa powyżej dotyczyć będzie wyłącznie części wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, która w dniu wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT pozostała do zapłaty.2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie.3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej (w postaci aneksu).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI