Zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 85/04 województwo kujawsko-pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kpuw@bydgoszcz.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9dfcd6-2816-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008085/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do
złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są
za pośrednictwem platformy e-propublico (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem platformy e-propublico,
przyjmuje się datę ich zamieszczenia na platformie e-propublico.
3. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z
platformy e-propublico:
a) dostęp do sieci Internet,
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft
Edge, Mozilla
Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BFI.II.272.2.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 313008,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis zadania oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, w postaci programu funkcjonalno - użytkowego został określony w załączniku do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą poprzez przyznanie punktów. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria
oceny ofert stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów łącznie ze
wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Szczegółowe określenie warunków udziału w postępowaniu:
1) warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku - w celu
potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty dołącza
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ;
2) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku - w celu
potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty dołącza
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ;
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych);
4) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga aby, Wykonawca:
a) Wykazał się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej swym zakresem w ramach jednego zadania montaż i instalację klimatyzacji o wartości zamówienia, niemniejszej niż 200 000,00 zł brutto,
b) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach oraz w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania robót – dla spełnienia niniejszego warunku wymagane jest, aby Wykonawca wskazał osoby
z kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia, odpowiednimi do funkcji/zakresu czynności jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osobę proponowaną do pełnienia funkcji:
- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz doświadczeniem co najmniej 18 miesięcznym w robotach budowlanych,
- Kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci:
• elektrycznych i elektroenergetycznych,
• klimatyzacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie
od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem stanowiącym
załącznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (*);
3) dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
(*) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2.2, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ (składane wyłącznie jeżeli Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp);
3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego (składane wyłącznie w przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie - np. wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum).
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych);
2) Wykaz robót budowlanych zgodny z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających wymagania określone w pkt 7.2. 2) a) SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie ;
3) Wykaz osób, zgodny z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w pkt 7.2. 2) b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem zamieszczonym w załącznika nr 7 do SWZ na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy;
5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem należy załączyć dokument potwierdzający, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, należy wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem złożyć dokument potwierdzający, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz sprzętu zgodny z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 10 do SWZ, spełniający wymagania określone w ust. 4 SWZ wraz z podaniem ich modelu, producenta oraz załączeniem dowodów, aktualnych na dzień złożenia kart katalogowych oferowanego sprzętu zawierające opisy urządzeń i ich parametry techniczno-użytkowe, potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań Zamawiającego lub inne odpowiednie dokumenty (opis techniczny oferowanego urządzenia, zawierającą parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w programie funkcjonalno - użytkowym. W przypadku ewentualnego braku informacji w karcie katalogowej o poszczególnych parametrach lub certyfikatach wymaganych przez zamawiającego wymagane jest dodatkowo oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez urządzenie wymagań w tym zakresie);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Wykaz sprzętu zgodny z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 10 do SWZ, spełniający wymagania określone w ust. 4 SWZ wraz z podaniem ich modelu, producenta oraz załączeniem dowodów, aktualnych na dzień złożenia kart katalogowych oferowanego sprzętu zawierające opisy urządzeń i ich parametry techniczno-użytkowe, potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań Zamawiającego lub inne odpowiednie dokumenty (opis techniczny oferowanego urządzenia, zawierającą parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w programie funkcjonalno - użytkowym. W przypadku ewentualnego braku informacji w karcie katalogowej o poszczególnych parametrach lub certyfikatach wymaganych przez zamawiającego wymagane jest dodatkowo oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez urządzenie wymagań w tym zakresie);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w
wysokości 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) Konieczności wykonania robót zamiennych z powodu:
a) niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem terenu budowy,
b) zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy,
c) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
d) niedostępności na rynku materiałów budowlanych, przewidzianych przy realizacji przedmiotu umowy,
e) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
2) Zmian polegających na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy (roboty zaniechane), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, zgodnego
z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
3) Zmiany wynagrodzenia umownego, w przypadku:
a) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT,
2. Dopuszczalne będą zmiany umowy, dotyczące realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, w zakresie nieobjętym zamówieniem podstawowym, jeśli stały się niezbędne dla realizacji celu zamówienia i jednocześnie spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
1) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
2) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
3) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
3. Dopuszczalne będą również zmiany umowy, jeśli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowania jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
2) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4. Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w przypadku gdy Zamawiający dokonuje bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub Dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę
o podwykonawstwo;
4. Dopuszczalne są zmiany umowy, których łączna wartość jest niższa niż 15% wartości umowy na roboty budowalne, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac brukarskich - Pszczyna, Bielsk Podlaski, Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac brukarskich. Realizacja: Inwestycje prowadzone są na terenie m. Pszczyna, Bielsk Podlaski, Bydgoszcz. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI