Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyBIAŁOGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00484202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 89 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.tbs-bialogard.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego, w której 100% udziałów stanowi własność Miasta Białogard

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie i administrowanie lokalami mieszkalnymi

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biuro "Zdolińscy" sp. z o. o

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721834879

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Jagiellonów 1

1.11.4.) Miejscowość: Białogard

1.11.5.) Kod pocztowy: 78-200

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.11.9.) Numer telefonu: 608122128

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdolinscy.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zdolinscy.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej znajdują się w rozdziale 10 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej wskazano w rodziale 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/BTBS/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 2-klatkowego, 4-kondygnacyjnego, bez podpiwniczenia, wraz z zagospodarowaniem terenu (parkingi, chodniki, wjazdy, wyjazdy, tereny zielone, nasadzenia zastępcze, miejsce na gromadzenie odpadów komunalnych wraz z pergolą) i infrastrukturą techniczną oraz drogową na terenie dz. nr 712, obręb 0017 przy ul. Konopnickiej w Białogardzie wraz z wykonaniem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz pełnieniem pełnobranżowego nadzoru autorskiego i sporządzeniem świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku.
Identyfikator działki 320101_1.0017.712; powierzchnia działki wynosi 0,1299 ha. Działka powstała z scalenia działek nr 255, 256 i Lz; objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (MPZP) miasta Białogard zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej Białogardu nr ZLVII/396/06 z dnia 27.10.2006 r.
Etapy realizacji zamówienia:
1. ETAP I – opracowanie koncepcji wielobranżowej, która musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed rozpoczęciem kolejnych etapów projektowania (do 8 tygodni od daty zawarcia umowy);
2. ETAP II – opracowanie projektu budowlanego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną oraz przedłożenie ostatecznej pozytywnej decyzji pozwolenia na budowę (do 28 tygodni od daty zawarcia umowy);;
3. ETAP III – opracowanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (do 36 tygodni od daty zawarcia umowy);
4. ETAP IV – pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy do czasu odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Po zakończeniu budowy Wykonawca wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku niezbędne do wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie (ok. 16 m-cy od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych (termin ten może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach)).

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności:
1. koncepcji wielobranżowej,
2. badań geologicznych gruntu,
3. uzgodnienia z instytucjami/organami uzgadniającymi,
4. uzgodnienia z rzeczoznawcami,
5. przygotowania wniosków i uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji na budowę i ewentualną przebudowę infrastruktury technicznej,
6. uzyskania warunków na przyłączenie do mediów,
7. wykonania projektu budowlanego: zagospodarowania działki lub terenu, architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych,
8. uzyskania pozytywnej i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
9. wykonania projektu wykonawczego,
10. sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
11. sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
12. pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres budowy,
13. opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

Wykaz opracowań niezbędnych do sporządzenia przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Wszystkie opracowania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień wydania decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania także innych opracowań, niewymienionych w pkt 1, a niezbędnych do należytej realizacji przedmiotu Umowy lub wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W ww. opracowaniach należy również uwzględnić pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) ogrzewanie sieciowe z ZEC Białogard (na poziomie parteru należy zaprojektować pomieszczenie na węzeł cieplny),
2) na poziomie parteru - pomieszczenie wózkowni i rowerowni oraz jedno pomieszczenie techniczne,
3) na poziomie parteru wszystkie mieszkania przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
4) montaż kuchenki elektrycznej i zlewu w pomieszczeniu kuchni/aneksu kuchennego we wszystkich mieszkaniach,
5) wszystkie lokale mieszkalne z balkonem,
6) standard wykończenia „pod klucz”.
Dokumentacja w wersji papierowej powinna być złożona w segregatory opisane w sposób umożliwiający określenie zawartości bez wglądu do segregatora. Każdy segregator powinien zawierać spis zawartości danego kompletu dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania punktacji w poszczególnych kryteriach znajdują się w rozdziale 16 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
5.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej: 265.000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
5.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
(1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie dokumentacje projektowe, o których mowa w § 4 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, zatwierdzone w decyzji pozwolenia na budowę, których zakres (każdej z nich) obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną o kubaturze budynku min. 4.000 m3.
(2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji m.in.:
a) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, zatwierdzonej w decyzji pozwolenia na budowę, której zakres obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
b) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
c) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji „sanitarnych” wewnętrznych i zewnętrznych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
d) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji elektrycznych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
e) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji telekomunikacyjnych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
f) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie zjazdu, parkingu i drogi wewnętrznej dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3.
Każda z ww. osób musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 50 tys. EUR dla architektów i inżynierów budownictwa, którzy wykonują samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i być wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego (z zastrzeżeniem pkt 8 poniżej).

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Jako „dokumentację projektową” należy rozumieć co najmniej wykonanie w ramach jednego zamówienia Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego.
2) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić wartość oraz zakres prac projektowych (w tym kubaturę budynku), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 5.1.4 ppkt 1 i 2 Zamawiający dopuszcza doświadczenie uzyskane w ramach współautorstwa w przygotowaniu dokumentów.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 5.1.4 ppkt 1 decyzja pozwolenia na budowę musi uprawomocnić się przed terminem składania ofert.
5) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby nie musi posiadać pełnego doświadczenia wskazanego w pkt 5.1.4 ppkt 1 SWZ, co oznacza możliwość sumowania doświadczenia.
6) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
7) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego w związku z przepisami ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
8) Wymóg przedkładania uprawnień budowlanych nie materializuje się dla osób wpisanych do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane ecrub (https://e-crub.gunb.gov.pl/).
9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP właściwy na dzień publikacji postępowania na Platformie.
5.2. Zamawiający może oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania i uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) wykaz usług (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4. ppkt 1 SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
(2) wykaz osób (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4. ppkt 2 SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
(3) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.3. SWZ), potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

5000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 5.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią par. 14 wzoru umowy (załącznik nr 2 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI