Zamówienie na adaptację i modernizację pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na adaptację i modernizację pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610535-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610535-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na adaptację i modernizację pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska  33 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowosadecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na adaptację i modernizację pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.
Numer referencyjny: ZP.272.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych trzech istniejących toalet w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, dz. nr 157/51 obręb Nawojowa.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.I. Zakres rzeczowy przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności:a) prace rozbiórkowe – skucie istniejących okładzin z płytek, demontaż urządzeń sanitarnych, b) dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej,c) wymianę drzwi wejściowych do toalet, d) wykonanie okładzin ceramicznych ścian i podłóge) wykonanie i malowanie nowych tynków powyżej okładzin ceramicznychf) dostawę i montaż urządzeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych g) dostawę i montaż pochwytów i urządzeń dla osób niepełnosprawnych.II. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się:a) przedmiar robót,b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,c) opis techniczny z częścią rysunkową.UWAGA: • Jeżeli w przedmiarze nie uwzględniono pewnych faz operacyjnych związanych z wykonywaniem robót, to koszty tych faz powinny być uwzględnione prze wykonawcę w cenie ofertowej. • Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.• Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.III. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie finansowym jak i rzeczowym, leżą po stronie Wykonawcy.IV. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, b) załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, c) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, d) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, e) przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, f) zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.V. Specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani są zgłosić ten fakt Zamawiającemu do dnia 24 listopada 2020 r. za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej.VI. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 45211310-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45330000-9
45430000-0
45440000-3
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
21

II.9) Informacje dodatkowe: I. Termin wykonania (realizacji) zamówienia: do 21 dnikalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą, przy czym przekazanieterenu budowy nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. (uwaga:skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).II. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa wymagania dotyczącezatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osóbwykonującej/-ych wskazane poniżej czynności, gdyż wykonanie tych czynności polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.Kodeks pracy /tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320/: a. rodzaj czynności niezbędnych dorealizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracęprzez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacjizamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca w trakcie realizacjizamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności: • w zakresie pracogólnobudowlanych oraz w branży wodnokanalizacyjnej oraz elektrycznej. b. sposóbdokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Wykonawcaw terminie do 7 dni od dnia przekazania placu budowy dostarczy zamawiającemu wykaz osób,które będą wykonywały opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę. Wykaz osóbmusi zawierać dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy opracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy opracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Zatrudnienie powinnotrwać minimalnie przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w ppktII lit. a. c. uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułuniespełnienia tych wymagań: • zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacjizamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedłożenie aktualnego wykazu osób wykonującychopisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę, natomiast wykonawca maobowiązek przedłożyć ten wykaz zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż wterminie 3 dni od pisemnego wezwania; wykaz powinien zawierać elementy wymienione w lit.b. • w przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności, zamawiający przewidujesankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł zakażdy dzień niespełnienia tego wymogu, • naruszenie obowiązku udokumentowaniazatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. b oraz w lit.c tiret pierwszy traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnieniana podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności, wtakiej sytuacji wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każdydzień zwłoki w dostarczeniu w/w wykazu; jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemuprzysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i prawo do naliczenia karyumownej w wysokości 30% wynagrodzenia umownego brutto wykonawcy, • w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lubpodwykonawcę, zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej InspekcjiPracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie realizacji przez wykonawcę obowiązku, o którymmowa w ppkt II. III. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie zart. 29 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia(dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.V. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się dowszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacjitechnicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. VI. Wykonanie przedmiotu zamówieniaprzebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącymZałącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstawwykluczenia wykonawcy. Zamawiający nie będzie żądał takich oświadczeń lubdokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianieprzez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie żądał takichoświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 4 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej iopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt12.I lit. a) SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treśćoświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc),sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony wpkt 12.I lit. a) SIWZ. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawyPzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu orazbraku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postacielektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczeniapodmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formędokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przezkażdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymiwymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku”dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadeckiw zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym nazamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierającytajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia ofertyprzyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składaniaoferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. 3. Dokumentylub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopiidokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oferta wraz zzałącznikami powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przezosobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli iwiedzy w imieniu wykonawcy. 5. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczeniapowinny być przedstawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub welektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5 SIWZ. 6. Do oferty należy dołączyć dokument/-ywskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/sądo tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnychw myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale wpostaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznymosoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentupoświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lubprzez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio zpełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiającydokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowaniawykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubCentralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacjilub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę dozłożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisaniaoferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli iwiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu. 7. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowieniepełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwanależy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonegokwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lubw elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność zoryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. 8. W przypadku udzieleniazamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp)zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującejwspółpracę tych wykonawców. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni oddnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazujezamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, ze zmianami). Formularzoświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszegopostępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy ztych wykonawców. 10. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegosytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, żerealizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 11. Wykonawca, który powołujesię na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązanywykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przezzamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi 20,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.b) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp.c) W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach:• zmiana założeń lub warunków realizacji zamówienia w trakcie prowadzenia prac, niezależna od wykonawcy,• konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i/lub wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych z tym związanych,• niekorzystne, odpowiednio udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, lub inne okoliczności, mające znamiona działania siły wyższej, rozumiane jako spowodowane czynnikami zewnętrznymi, niemożliwymi do przewidzenia,• przedłużanie się procedur uzyskania przez wykonawcę decyzji administracyjnych, uzgodnień branżowych, opinii, za które to przedłużanie się wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,• zmiany technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z zamawiającym i dla niego korzystne w sytuacjach niezawinionych przez wykonawcę,• zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcom, zmiany podwykonawców zaangażowanych za zgodą zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,• zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców /w przypadku gdy wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym z SIWZ/,• konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,• działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,• opóźnienie w przekazaniu terenu budowy lub w przekazaniu dokumentów, do przekazania których zgodnie z obowiązującymi przepisami zamawiający był zobowiązany,• wstrzymanie lub zawieszenie robót przez zamawiającego,• zmiana wykonawcy w przypadku wystąpienia sukcesji uniwersalnej określonej przepisami obowiązującego prawa,• brak dostępu do miejsc, w których przewidziano prowadzenie prac z przyczyn niezależnych od wykonawcy,• konieczność przebudowy, przenoszenia niezaznaczonych w dokumentach instalacji podziemnych,• konieczność rozbiórki, usunięcia niezaznaczonych w dokumentacji niewidocznych elementów.Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony stosownie do okresu zaistniałego opóźnienia w sytuacjach opisanych powyżej lub odpowiednio do konsekwencji zmiany założeń lub warunków realizacji zamówienia, niezależnej od wykonawcy.Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony w szczególnie uzasadnionych przypadkach na skutek żądania i zamówienia robót zamiennych (§ 10 ust. 3, 4, 5 Załącznika nr 2 do SIWZ). Liczba dni przedłużających termin realizacji zostanie każdorazowo uzgodniona z zamawiającym przed formalnoprawnym zamówieniem robót zamiennych.Zamawiający zgodnie z § 10 ust. 3 Projektu umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 2 Projektu umowy związanej z koniecznością wykonania robót zamiennych (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie) o wartości wynikającej z kosztorysu różnicowego, który stanowić będzie różnicę pomiędzy szczegółowym kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych (o którym mowa w § 10 ust. 2 Projektu umowy oraz w pkt 24 ppkt 1 SIWZ), a kosztorysem robót zamiennych.Zmiana technologii wykonania elementów realizowanego przedmiotu zamówienia lub zmiana rozwiązań projektowych (i w przypadku, kiedy te zmiany spowodują istotne opóźnienie prac) - zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa w przypadku wymuszenia konieczności dokonania takiej zmiany poprzez np. stanowisko jednostek uzgadniających, opiniujących i inne ujawnione w toku prac okoliczności, które mają wpływ na przyjęte założenia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, a których nie można było przewidzieć na etapie opracowania opisu przedmiotu zamówienia i złożenia oferty.Zamawiający zgodnie z § 10 ust. 2a Projektu umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 2 Projektu umowy związanej z koniecznością ograniczenia przez zamawiającego zakresu rzeczowego robót lub odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 10 ust. 2 Projektu umowy.Zamawiający zgodnie z § 12 ust. 4.3 lit. d) Projektu umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) przewiduje możliwość obniżenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku, gdy w czasie czynności odbioru końcowego robót budowlanych ujawnione zostaną wady nienadające się do usunięcia, ale nieuniemożliwiające użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny netto.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI