Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-05
  • ZamawiającyPOWIAT ŁOMŻYŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010137
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOMŻYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Zambrowska 1 lokal 27

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862156926

1.5.8.) Numer faksu: 862156904

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatlomzynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatlomzynski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af59017d-767c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.powiatlomzynski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 301 (Kancelaria), do dnia 05 marca 2021 r. do godz.10:00 w dwóch kopertach, w nienaruszonym opakowaniu : - kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą wykonawcy, należy zaadresować : Starostwo Powiatowe 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27 i oznaczyć: „Oferta na założenie bazy BDOT500 i GESUT na terenie jednostki ewidencyjnej Nowogród – obszar wiejski” - koperta wewnętrzna z ofertą oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz uwagę „ nie otwierać przed terminem i godziną otwarcia ofert”.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L nr 119 z 04.05.2016 r., s.1 dalej Rozporządzenie) informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTWO POWIATOWE W ŁOMŻY reprezentowane przez Starostę Łomżyńskiego z siedzibą w Łomży pod adresem ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 86 215 69 00, e-mail: starosta.blm@powiatypolskie.pl, www.powiatlomzynski.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania przetargowego.4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako strona postępowania, Pani/Pana pełnomocnicy, pozostałe strony. Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Starosty Łomżyńskiego dostępu do swoich danych osobowych oraz sprostowania swoich danych osobowych. Uwaga: Dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia. 9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłanką przetwarzania danych jest przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, a dobrowolne gdy odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GN-III.6641.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej obręby: Baliki, Chmielewo, Dzierzgi, Grądy, Grzymały, Jankowo Młodzianowo, Jankowo Skarbowo, Kupnina, Mątwica, Morgowniki, Ptaki, Serwatki, Sławiec, Sulimy, Szablak położone w gminie Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 90% - cena przedmiotu zamówienia10% - gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 57 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Spełniają i przyjmują warunki określone w SWZ oraz we wzorze umowy.7. Termin gwarancji wykonania przedmiotu zamówienia ustala się minimum na 3 lata od daty zakończenia.8. Nie należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy :1/ oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 57 ustawy – Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, 2/ kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1,2. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz kopie referencji z wykonania robót o podobnym zakresie w ciągu ostatnich 3 lat, 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,5. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy :1/ oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 57 ustawy – Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.6. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy :1/ oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SWZ oraz we wzorze umowy. 7. Warunek 7 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy :1/ oświadczenie, że zapewni minimum 3 letni okres gwarancji na wykonane prace.8. Warunek 8 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: – oświadczenie, że nie należy do grupy kapitałowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), do oferty musi być dołączona umowa konsorcjum, zawarta notarialnie lub z potwierdzonymi podpisami przez notariusza, z której wynikać będzie :a/ jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia,b/ zawarcie umowy na okres realizacji całego zamówienia, rozumianego jako okres od pobrania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez złożenie oferty, podpisanie umowy, rozpoczęcie prac do ich protokolarnego odbioru przez zamawiającego oraz obejmujący termin gwarancji,c/ zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty,d/ określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego – lidera, upoważnionego do reprezentowania konsorcjum na zewnątrz podpisania oferty, umowy oraz zaciągania zobowiązań, w tym finansowych do wysokości kwoty obejmującej pełne koszty realizacji zadania wraz z ewentualnymi karami umownymi, a także kosztami gwarancji oraz do bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie,e/ sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia,f/ uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 301 (Kancelaria)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji, z uprawnieniami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zabezpieczenie osuwiska w dawnym kamieniołomie
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont dachu budynku komunalnego ul. Słowackiego 13
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łomża: Budowa placu zabaw w miejscowości Pniewo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zabezpieczenie osuwiska w dawnym kamieniołomie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dachu budynku komunalnego ul. Słowackiego 13
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI