Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOMŻYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Zambrowska 1 lokal 27
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862156926
1.5.8.) Numer faksu: 862156904
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatlomzynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatlomzynski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej gminę Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af59017d-767c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiatlomzynski.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 301 (Kancelaria), do dnia 05 marca 2021 r. do godz.10:00 w dwóch kopertach, w nienaruszonym opakowaniu : - kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą wykonawcy, należy zaadresować : Starostwo Powiatowe 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27 i oznaczyć: „Oferta na założenie bazy BDOT500 i GESUT na terenie jednostki ewidencyjnej Nowogród – obszar wiejski” - koperta wewnętrzna z ofertą oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz uwagę „ nie otwierać przed terminem i godziną otwarcia ofert”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L nr 119 z 04.05.2016 r., s.1 dalej Rozporządzenie) informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTWO POWIATOWE W ŁOMŻY reprezentowane przez Starostę Łomżyńskiego z siedzibą w Łomży pod adresem ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 86 215 69 00, e-mail: starosta.blm@powiatypolskie.pl, www.powiatlomzynski.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania przetargowego.4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako strona postępowania, Pani/Pana pełnomocnicy, pozostałe strony. Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Starosty Łomżyńskiego dostępu do swoich danych osobowych oraz sprostowania swoich danych osobowych. Uwaga: Dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia. 9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłanką przetwarzania danych jest przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, a dobrowolne gdy odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GN-III.6641.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Założenie bazy BDOT500 i bazy GESUT w systemie TurboEwid, obejmującej obręby: Baliki, Chmielewo, Dzierzgi, Grądy, Grzymały, Jankowo Młodzianowo, Jankowo Skarbowo, Kupnina, Mątwica, Morgowniki, Ptaki, Serwatki, Sławiec, Sulimy, Szablak położone w gminie Nowogród – obszar wiejski, powiat łomżyński, woj. podlaskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 90% - cena przedmiotu zamówienia10% - gwarancja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10